Maar jij gaat er nu dus van uit dat hij ervanuit gaat dat er behalve slapen meer gedaan gaat worden.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Wat fout dat mensen meteen van vanalles uit gaan.
Als je ergens blijft slapen omdat je naar het Bölke gaat ... en dat hij dan zegt: "Maar als je niet lief doet moet je op de logeerkamer"... eh, dat was ik sowieso wel van plan hoor
Euhm, ja. Laat maar.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
XXXX zegt:
ach als we elkaar leuk vinden mag je bij me komen liggen
Ik vroeg het me ook af.. had beter gisteren kunnen zijn...quote:Op zondag 21 mei 2006 18:40 schreef Cairon het volgende:
waarom is Betty Ford vanavond?
Ik vind het kut.. want ik een keer naar Betty Ford.. maar ik kan gewoon nooitquote:Op zondag 21 mei 2006 19:22 schreef Manias het volgende:
volgens mij is op zondag uitgaan hip tegenwoordig.. (vaagheid)
Dat is altijd al hip geweest onder de brabandersquote:Op zondag 21 mei 2006 19:22 schreef Manias het volgende:
volgens mij is op zondag uitgaan hip tegenwoordig.. (vaagheid)
vroeger deed ik het ook vaak. Tot ik op maandag om 6 uur uit bed moest..quote:Op zondag 21 mei 2006 19:25 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Dat is altijd al hip geweest onder de brabanders
![]()
net als de trut in a'dam.. wou ik ook vaak heen maar ja..quote:Op zondag 21 mei 2006 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het kut.. want ik een keer naar Betty Ford.. maar ik kan gewoon nooit
Ikke ook vroeger, nu moet ik er om 5.15uur uitquote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
vroeger deed ik het ook vaak. Tot ik op maandag om 6 uur uit bed moest..
eigenlijk altijd de laatste maa romdat het vorige keer koninginnedag was en deze maand topper sin concert, hebben ze het verplaatstquote:Op zondag 21 mei 2006 19:28 schreef Vlarp het volgende:
Is betty altijd op de 3e zondag van de maand of de een-na-laatste? Want ik ga gewoon vrij nemen voor de volgende
Verplaatst voor Toppers in Concert?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eigenlijk altijd de laatste maa romdat het vorige keer koninginnedag was en deze maand topper sin concert, hebben ze het verplaatst
Betty Ford Clinicquote:Op zondag 21 mei 2006 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt geen idee waar het hier over gaat.
Ah.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Betty Ford Clinic
Een hip feestje voor homo's, bi's of iedereen die zich er thuis voelt in de Cruise Terminal in Rotterdam
Wilhelminakade 699, vlakbij de Erasmusbrug / Wilhelminapleinquote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Cairon het volgende:
kutzooi, ik heb een auto maar ik weet niet waar het is
En met doorbitches, dus als je niet snuift, niet hip gekleed gaat in dure merken of "populair" bent kom je er vast niet in.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Betty Ford Clinic
Een hip feestje voor homo's, bi's of iedereen die zich er thuis voelt in de Cruise Terminal in Rotterdam
Veeeelll over gehoord, noooiiit geweest!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Betty Ford Clinic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |