Alleen dronkenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik in een dronken bui ben dan wil ik wel ergens anders aan trekken bij Jerre
*LOL* En als je dna een week op vakantie bent liggen er zo tig zakjes kroepoek mihoen babi speciaal kikkerbilletjes en kangoeroe-biefstuk voor je deurquote:
Heeft ie piercings dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik in een dronken bui ben dan wil ik wel ergens anders aan trekken bij Jerre
ik heb videocamera's daar, zodat ik kan zien wie er voor de deur staat, en dan kan ik de plisie bellen met beschrijving van de daderquote:Op zondag 21 mei 2006 18:51 schreef Cairon het volgende:
na het uitgaan in een dronken bui aan Jerruh's bel trekken
Neequote:Op zondag 21 mei 2006 18:52 schreef wonderer het volgende:
Zijn die kerels hetero??
Ja, de donkere mevrouwquote:En welke van de twee is Kim? Met die regenboogBH?
Zonder alcohol ben ik MET grenzen.quote:
(takes note)quote:Op zondag 21 mei 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder alcohol ben ik MET grenzen.
EN MET alcohol ben ik ZONDER grenzen.
Nou, neem een bel port en check dennisz22!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder alcohol ben ik MET grenzen.
En MET alcohol ben ik ZONDER grenzen.
Rectifatie: Wat dan weer niet wil betekenen dat ik Jerre onder mijn grens vindt vallen als ik nuchter ben. Ik wil daarmee zeggen dat ik remmingen heb ZONDER alcohol en mijn grenzen niet overschrijdt
Heerenveen? Ja daaghquote:Op zondag 21 mei 2006 18:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, neem een bel port en check dennisz22!
LEKKER BIJ THUISKOMST!!!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* En als je dna een week op vakantie bent liggen er zo tig zakjes kroepoek mihoen babi speciaal kikkerbilletjes en kangoeroe-biefstuk voor je deur
Zo zijn mensen.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Wat fout dat mensen meteen van vanalles uit gaan.
Als je ergens blijft slapen omdat je naar het Bölke gaat ... en dat hij dan zegt: "Maar als je niet lief doet moet je op de logeerkamer"... eh, dat was ik sowieso wel van plan hoor
XXXX zegt:quote:
Ander logeeradresje zoeken?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
XXXX zegt:
ach als we elkaar leuk vinden mag je bij me komen liggen
Ik weet genoeg om te kunnen zeggen dat mensen van dingen uitgaan en verbanden leggen die al dan niet kloppen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:02 schreef Cairon het volgende:
daar weet jij niets van af erik, jij bent verdomme nog puur en onschuldig!
jackpot!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om te kunnen zeggen dat mensen van dingen uitgaan en verbanden leggen die al dan niet kloppen.
oftewel we moeten er niet vanuitgaan dat je onschuldig bent?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om te kunnen zeggen dat mensen van dingen uitgaan en verbanden leggen die al dan niet kloppen.
Ikzelf ben wel tamelijk onschuldig, hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 19:11 schreef Manias het volgende:
[..]
oftewel we moeten er niet vanuitgaan dat je onschuldig bent?
doe je trouwens atheneum of gym?
oh okequote:Op zondag 21 mei 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ikzelf ben wel tamelijk onschuldig, hoor.
Atheneum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |