dat je nu sport en een abonnement hebtquote:
ja, ze hebbn er allemaal gefrituurde dingetjes diequote:Op zondag 21 mei 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zag het, bij het wokparadijs in de buurt.
Er wonen er idd wel een stel jaquote:Op zondag 21 mei 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of is Eindhoven een vaak voorkomende woonplaats hier?
En je hebt nou al 2x het woord abonnement verkeerd geschrevenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:42 schreef Cairon het volgende:
hoe durf je te beweren dat ik mijn nieuwe sport-abbonement te pas en te onpas naar boven breng. Weet je, als ik vanachtend niet zo hard gesport had, en nu dus spierpijn heb, dan zou ik naar eindhoven komen om je in elkaar te slaan.
D'r bovenop toch zelfs?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zag het, bij het wokparadijs in de buurt.
Ik val op bepaalde vrouwen. Niet sexueel, gewoon, erg mooi.quote:
Ik vraag geen geld, ik bied me gratis aanquote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef Cairon het volgende:
hoer.
Kan ik zo bij de Wok gaan eten en daarna de retsjes in een doggybag naar boven slingerenquote:
*haar verft*quote:Op zondag 21 mei 2006 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val op bepaalde vrouwen. Niet sexueel, gewoon, erg mooi.
Ze was licht getint, zwart haar, krullen, grote felle ogen.
Beeje het Kim van de Vengaboys type.
Nou nog een permanentje en een zonnebankje en ik kom je een flinke veeg gevenquote:
Geilll...quote:Op zondag 21 mei 2006 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Wat hebben sommige mensen toch een heerlijk woest aantrekkelijke tekst op hun gay.nl staan:
Fucking geile glazenwasser met lekkur sportlijf en keiharde knuppel zoekt andere hete bi gasten om vet te spuituhhhh..... Verdurs: voetbal, fitness, stappen, dvdtje kijken met n biertje. Zin? Doe maar vast je poten wijd......
zoefzoef!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:45 schreef Weemz het volgende:
Wow! Alsof jullie allemaal peper in je reet hebben gestopt!
*sop*quote:Op zondag 21 mei 2006 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nog een permanentje en een zonnebankje en ik kom je een flinke veeg geven![]()
![]()
![]()
doen!!!!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik zo bij de Wok gaan eten en daarna de retsjes in een doggybag naar boven slingeren
*LOL*quote:
Als ik in een dronken bui ben dan wil ik wel ergens anders aan trekken bij Jerrequote:Op zondag 21 mei 2006 18:51 schreef Cairon het volgende:
na het uitgaan in een dronken bui aan Jerruh's bel trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |