quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:05 schreef Skanqua het volgende:
You're All I Have van Snow Patrol?
hehe...quote:
whahahaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Continuing the tirade, Borrell added: "For a start, he models his style on me. And that record is the most horrible thing I've ever heard. It sounds like the band are literally rolling over, sticking their arse in the air and begging Radio 1 to fuck them. So fuck The Kooks. Fuck 'em!"
Niet Zweeds deze keer...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fireside?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Paddingtons?
Ha!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:27 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
Kabouter_Krulleput +1
En de zanger is de middelste...
ranja + 1quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:32 schreef ranja het volgende:Desmond Dekker - The israelites in de Kiss this guy versie.
Alsjeblieft! Je inkoppertje!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:10 schreef MaJo het volgende:
Franz Ferdinand
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Lizz Wrighttvp
Niet zo vlug... je vroeg ook om het album...quote:
Maar die wist ik niet. Jij verdient het punt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:24 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Niet zo vlug... je vroeg ook om het album...![]()
Nee. Ze hebben nog wel iets van de naam heel gehouden....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:41 schreef dolle_hond het volgende:
fatal flowers?
K_K +1quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Argentijnse fan die in de nieuwe clip zit; Oceans.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:46 schreef peaceman het volgende:
Je bent een dagje weg en gelijk 2 topics verder...![]()
Heeft niemand iets beters te doen ofzo
Nou. Die reken ik maar goed. Hoewel 'half' niet helemaal correct is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:13 schreef Skanqua het volgende:
Beide zijn half Zweeds...
Vooruit dan maar!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef Asmodian het volgende:
The Decembrists?
Yay - Je bent erg gulquote:
Correct!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:39 schreef peaceman het volgende:
Simon & Garfunkel toch?
Heten ze niet de Bintangs?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:46 schreef peaceman het volgende:
Hoe heet de nieuwe CD van de Bintags?
Ja sorry... tikfoutje uit vermoeidheid denk ik... beetje zware vrijdag en zaterdag gehad tot nu toequote:
Kan gebeuren en klinkt erg gezelligquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja sorry... tikfoutje uit vermoeidheid denk ik... beetje zware vrijdag en zaterdag gehad tot nu toe
Maar was wel gezellig.... uitstapje met mijn oud-collega's in Sauerland![]()
Oh en Geen flauw idee is niet het goede antwoord![]()
En het antwoord van Mark is ook onjuist.
Denk aan een bestand extensie...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het ergens gelezen heb, en dat het een kort een-woordige naam is.Verder dan dat kom ik niet
![]()
Bat?quote:
Je was me net voor! In dat geval, Doc?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:57 schreef jerver73 het volgende:
bat
Asmodian +1quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je was me net voor! In dat geval, Doc?
Oh, sweet!quote:
Sorry, Jerver. Wou je niet voor de voeten lopen. Je mag de punt&vervolgvraag van mij best hebben hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:59 schreef jerver73 het volgende:
...e n dat was mn volgende geweest , maar ik wilde eerst weten of dit goed was..
Heb je 'm alsnogquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef jerver73 het volgende:
Bono vox
Ze hebben allebei een lelijke vrouw met krullen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:07 schreef jerver73 het volgende:
:--)
[afbeelding]
[afbeelding]
wat is de connectie tussen deze twee bands/groepen
sniet de relatie die ik zoek.... besides relatie is misschien een groot woord..... ik weet het toevallig van deze twee maar er zijn vast meer bands die in dit rijtje hadden kunnen staanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een lelijke vrouw met krullen?![]()
Hmm... Misschien een hint over een van de bandsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:17 schreef jerver73 het volgende:
dat klopt...... maar weet iets specifieker...... het is overigens allemaal top 40 materiaal, de een uit 1990 de ander uit 1992
onderquote:Scottish R&B trioformed in 1988 when multi-instrumentalists and producers Mike Peden and James Locke (formerly of the synth-poppers Fiction Factory) drafted singer Pauline Henry to sing on some dance-pop demos they had recorded. The resulting tracks got the trio signed to CBS Records, who released their first single, "Love So Tender," in 1989.
quote:Die Geschichte des hessischen Comedy-DuosHendrik "Henni" Nachtsheim (blond, Haare) und Gerd Knebel (auch blond, bloß ohne Haare) ist zu schön, als dass sie nur einen Anfang haben dürfte. Also bitteschön:
"Wir tanzten kurz nach dem Krieg im russischen Staatsballett, wo wir uns auch kennengelernt haben," erzählten sie einst einem Journalisten. Oder: "Wir trafen uns bei einer Brauereipferde-Auktion im holländischen Heiloo, wo wir beide dasselbe Pferd ersteigern wollten...".
Still haven't found what I'm looking for?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
Beide hetzelfde nummer gecovered en dat nummer is bij toeval van U2?
Haha.. nou GLO verdient het punt meer dan ik hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:40 schreef jerver73 het volgende:
excuus excuus..... ik hoop het snel nog een keer goed te maken ...
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
Hmm ik had t punt, ik quote Jerver en het punt is ineens voor punten-veelvraat GLO![]()
...En had ik jouw antwoord nog niet gezien toen ik de mijne typtequote:Al had hij wel een vollediger antwoord![]()
Ik ben gisterochtend rond half 10 vertrokken en was eind deze middag pas weer terug. Dus het antwoord: Ja, wel nuttig besteed, maar niet aan Triviaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:41 schreef GLO het volgende:
[..]
![]()
Ben twee dagen offline geweest peaceman; heb je die tijd niet nuttig besteed dan?
Kip, omdat je het kan etenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:47 schreef GLO het volgende:
OK, peaceman, nieuwe kansen:
Wie hoort niet in het rijtje thuis en waarom niet?
Michael
Kip
Pat
John
Wel Beatles gerelateerd? Er rinkelt ergems ver weg namelijk een belletjequote:
John, omdat hij in de Beatles heeft gezetenquote:
John is goedquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:04 schreef Asmodian het volgende:
[..]
John, omdat hij in de Beatles heeft gezeten![]()
Ja, maar dat zou de anderen per definitie nooit gelukt zijn...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:10 schreef MaJo het volgende:
John is de enige van dat rijtje die uiteindelijk de Beatles gehaald heeft?
Ha, John is dus geen triviaspelerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:13 schreef GLO het volgende:
Ik voeg nog een Mark aan het rijtje toe
En Kip heet trouwens Kipp, sorry voor de typo
Ja, maar hij speelt ook niet in de Stones, of in Radiohead, om maar wat te noemen. Er is een speciale reden dat ik deze vijf namen bij elkaar heb gezet, en die wil ik horenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:30 schreef MaJo het volgende:
Ik snap de vraag niet meer? John is de enige die niet in de band Venice speelt?
Bingo!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:31 schreef Asmodian het volgende:
Heten de andere gasten soms ook Lennon?
Woohoo!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Bingo!
John is de enige Lennon uit het rijtje die niet in Venice zit (populaire band in NL, by the way)
Asmodian +1
[afbeelding]
Lagwagon en Beatsteak?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Woohoo!![]()
Okee, noem 2 van de 4 bands die leden afvaardigen voor de punk-cover band Me First and the Gimme Gimmes
Eentje daarvan is goedquote:
Ja! Whoa, niet gedacht dat die zo snel geraden zou worden. Lagwagon en NOFX kloppen.quote:
Daar was ik al bang voor, tijd voorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:42 schreef MaJo het volgende:
Noem zeven musicals waar Pia Douwes in speelde
Werd wel eens tijd hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Met een banddikte geklopt![]()
Het is je gegund hoor
Kijk eens hoe ver je komt dan? Je kunt ook gokkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Siegfried het volgende:
Mja, maar zonder googlen kan ik er écht geen 7 noemen![]()
Cabaret?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:19 schreef MaJo het volgende:
Oké hints dan maar. Ze speelt op dit moment in een musical die in Carré speelt.
Willeke de musical is fout, dat was Joke de kruijf
Nog 1 te gaanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:30 schreef Siegfried het volgende:
Uhm, goed.. Wat gokjes dan:
Cats![]()
Les Miserables![]()
Phantom of the Opera![]()
Cabaret![]()
Ook 3 goedquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Elizabeth, Phantom of the Opera
, Aida
, Joe
, Chicago
, Beauty and the Beast
, De Drie Musketiers
, Mama Mia
.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:33 schreef Siegfried het volgende:
Elizabeth?
In allemaal nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Miss Saigon, Saturday Night Fever, De Leeuwenkoning, Jesus Christ Superstar, Grace.
Daarom twijfel ik nu dus ook... Hij had eerder een compleet lijstje, maar als je kijkt naar welke musicals er genoemd zijn noemde hij er eerst 3 en jij daarna nog 3 extra dus dan gaat het punt naar jou. Can anyone help me out?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik had Elizabeth 3 minuten eerder dan Siegfried gepost...
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:44 schreef MaJo het volgende:
Bij nader inzien besluit ik toch dat het punt naar TSE gaat omdat hij zij inderdaad eerder Elisabeth gepost heeft en daarmee het eerdere rijtje compleet maakte. Dus sorry Siegfried maar het wordt
Oh ja jij bent ook vrouw he?quote:
Jeetje ik heb nog gekeken en ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Noem 8 van de 10 landen die donderdag de halve finale van het Eurovisie Songfestival hebben overleefd.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:50 schreef MaJo het volgende:
- estland
- kroatië
- bosnië
- portugal![]()
- oostenrijk![]()
- finland
- luxemburg![]()
- slowakije![]()
Nog één...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef dolle_hond het volgende:
finland![]()
kroatie![]()
turkije![]()
armenie![]()
bosnie![]()
macedonie![]()
rusland![]()
litouwen![]()
Ach in het geval dat ik gelijk heb natuurlijk nietquote:
Zeker!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:56 schreef MaJo het volgende:
oekraine als achtste?
Nee, het moet haast wel een vertaling zijn. Tears - years enzo...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:07 schreef peaceman het volgende:
Klinkt als iets van Acda & de Munnick, maar ik heb geen idee welk nummer het zou kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's For No One van de Beatles.
Ik had het expres niet vermeld omdat het dan best makkelijk zou zijn. Als het lang stil zou blijven had ik het er als hint ingegooidquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:12 schreef peaceman het volgende:
Ow een vertaling... tja ik ging er vanuit dat het gewoon een Nederlandse tekst moest zijn.
Een beetje Beatles fan moet het wel herkennen jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat herken je toch zelfs in het Zweeds
Mijn favoriete plaat van het moment is (uiteraard) 'Powder Burns' van The Twilight Singers.
Van welke band is dit 'het vervolg'?
toch niet. Pearl jam is nog very Alive 'n Kickin'.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pearl Jam toch?
Ook niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht dat er leden van ze in zaten. Mudhoney dan?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:25 schreef GLO het volgende:
Breaking news:
[afbeelding]
"Oh Lord, ik geloof dat we gaan winnen!"
Afghan Whigs, maar ik ga weer songfestivalstemming kijkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat herken je toch zelfs in het Zweeds
Mijn favoriete plaat van het moment is (uiteraard) 'Powder Burns' van The Twilight Singers.
Van welke band is dit 'het vervolg'?
GLO + 1quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Afghan Whigs, maar ik ga weer songfestivalstemming kijken
Tim Finn. Is geen Fin.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:19 schreef GLO het volgende:
Voor de teruggekeerde F5'ers:
Wie hoort er niet in het rijtje thuis en waarom niet?
Lordi
Bomfunk MC's
Tim Finn
22-Pistepirkko
Leningrad Cowboys
Natuurlijkquote:Op zondag 21 mei 2006 00:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tim Finn is vast de enige niet-Fin
TheSilentVinnlandia+1quote:Op zondag 21 mei 2006 00:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Type-o-Negative!!
Ik heb helemaal niets gezien vanavond, maar afgezien daarvan ben ik een groot fan van Scandinavië, en dan met name van de Zweden en de Finnen en heb ik veel met Denen opgetrokken en met Noren samengewerkt. Ze kunnen alleen geen muziek maken...wel auto's en telefoons..quote:Op zondag 21 mei 2006 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Durf jij nog eens iets negatiefs over Finland te zeggen na vanavond...
Ja TSE, hoe kan een niet-Fin dit nou weten?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welke Finse band heeft een aantal jaar geleden meegedaan aan de voorronde van het Song Festival, de televoting dik gewonnen, maar zijn door de conservatieve houding van de vakjury nét 2e geworden?
Inderdaad! Met het nummer Sleepwalker, wat op zich een erg rustig nummer is.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:45 schreef knars het volgende:
Nightwish?
Omdat Eläkeläiset hun eigen muziekstijl humppa noemt, in ruim driekwart van hun songtitels het woord "humppa" verwerkt is, hun website humppa.com heet en ze hun platen uitbrengen op Humppa Records. Reden genoeg?quote:
Jawel, maar Finntroll maakt ook humppa.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:05 schreef knars het volgende:
[..]
Omdat Eläkeläiset hun eigen muziekstijl humppa noemt, in ruim driekwart van hun songtitels het woord "humppa" verwerkt is en ze hun platen uitbrengen op Humppa Records. Reden genoeg?
quote:One night in march 1997 two men were sleeping in a rehearsal room in Helsinki. The other woke up and started playing the keyboards and came up with a folkish melody. Soon the other one woke up too. Liking the melody he asked the other guy to play the riff in traditional finnish "humppa" style (humppa is a variety of polka...). This sounded very mean and guitars and brutal vocals were added immediatly.These two drunken fellows were Somnium and Katla. Thus Finntroll was born...
Net als wschlk tientallen, misschien wel honderden Finse folkbands- en gezelschappen. Eläkeläiset heeft van humppa echt z'n handelsmerk gemaaktquote:Op zondag 21 mei 2006 01:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jawel, maar Finntroll maakt ook humppa.
[..]
Heb ze -helaas- nog nooit live gezien, ben ze tot twee keer toe misgelopen. Deze zomer spelen ze alleen in Duitsland en Finland, maar zo veel moeite wil ik er niet voor doenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:04 schreef GLO het volgende:
Je hebt niet gefeest als je niet naar Eläkeläiset bent geweest!
Ik zag ze jaren terug op Eurosonic, briljant! Alle covers gingen van hummpa![]()
Mathilde Blabbath eigenlijk, maar reken ik goedquote:Op zondag 21 mei 2006 01:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mathilde Finting
Uit welk liedje?quote:Down came a jumpbuck to drink at the billabong,
Up jumped the swagman and grabbed him with glee,
And he sang as he stowed that jumpbuck in his tucker bag,
quote:Once a jolly swagman camped by a billabong,
Under the shade of a coolibah-tree,
And he sang as he watched and waited till his billy boiled,
[..]
[..]
[..]
And he sang as he watched and waited till his billy boiled,
[..]
Down came a jumbuck to drink at the billabong:
Up jumped the swagman and grabbed him with glee.
And he sang as he shoved that jumbuck in his tucker-bag,
[..]
[..]
[..]
And he sang as he shoved that jumbuck in his tucker-bag,
[..]
Up rode a squatter, mounted on his thoroughbred;
Down came the troopers, one, two, three:
"Who's that jolly jumbuck you've got in your tucker-bag?
[..]
[..]
[..]
Who's that jolly jumbuck you've got in your tucker-bag?
[..]
Up jumped the swagman and sprang into the billabong;
"You'll never catch me alive!" said he;
And his ghost may be heard as you pass by that billabong,
[..]
[..]
[..]
And his ghost may be heard as you pass by that billabong,
[..]
GLO+1quote:Op zondag 21 mei 2006 01:46 schreef GLO het volgende:
Waltzing Matilda?
En dit zijn de pasjes van welke dans?quote:Put your left foot in,
Your left foot out,
Your left foot in,
And shake it all about.
And turn yourself around.
Le Asmodian un pointquote:Op zondag 21 mei 2006 02:05 schreef Asmodian het volgende:
De Hokey Pokey!
Yay!quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 02:16 schreef GLO het volgende:
dood:
Buddy Holly![]()
The Big Bopper![]()
Ritchie Valens?![]()
ontsnapt:
Roy Orbison?![]()
Carl Perkins?![]()
Die ontsnapten waren er volgens mij 2 uit de band van Buddy Holly. Maar daar weet ik geen namen van. Die doden kloppen wel geloof ik.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:16 schreef GLO het volgende:
dood:
Buddy Holly
The Big Bopper
Ritchie Valens?
ontsnapt:
Roy Orbison?
Carl Perkins?
Correctie op het voorgaande: Een van hen zat bij de Crickets, de andere is een best bekende muzikant (van zijn genre dan) die voor de gelegenheid meespeeldequote:Op zondag 21 mei 2006 02:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die ontsnapten waren er volgens mij 2 uit de band van Buddy Holly. Maar daar weet ik geen namen van. Die doden kloppen wel geloof ik.
Ik geloof niet dat ik op die namen ga komen...quote:Op zondag 21 mei 2006 02:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat klopt - ze zaten allebei in The Crickets![]()
Bukgeit: ben je nog wakker?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:22 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik op die namen ga komen...![]()
Het is ook laat, en ik denk niet dat ik hints kan geven die jullie zouden kunnen helpen. Dus ik zal het punt gewoon aan GLO geven omdat hij in ieder geval de doden wistquote:Op zondag 21 mei 2006 02:22 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik op die namen ga komen...![]()
Nee, inderdaad - vandaar een correctie. Hij zat voor de gelegenheid in de band van Buddy Holly voor die tour. Hij verkoos om in de tourbus te blijven zitten en The Big Bopper te laten vliegen omdat hij grieperig was. Het schijnt echt waar te zijn dat Buddy Holly hem toen toewenste dat de bus uit zou vallen, waarna Jennings Holly toewenste dat z'n vliegtuig neer zou storten... Die gast heeft sindsdien echt met schuldgevoel geleefdquote:Op zondag 21 mei 2006 02:31 schreef GLO het volgende:
Thanks
Tommy Allsup is wel een o ja, maar Waylon Jennings heeft toch niet in de Crickets gezeten?
Wow, heftig. Maar nu je het zegt begint er toch vaag iets te dagen van die invalbeurt van Waylonquote:Op zondag 21 mei 2006 02:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, inderdaad - vandaar een correctie. Hij zat voor de gelegenheid in de band van Buddy Holly voor die tour. Hij verkoos om in de tourbus te blijven zitten en The Big Bopper te laten vliegen omdat hij grieperig was. Het schijnt echt waar te zijn dat Buddy Holly hem toen toewenste dat de bus uit zou vallen, waarna Jennings Holly toewenste dat z'n vliegtuig neer zou storten... Die gast heeft sindsdien echt met schuldgevoel geleefd![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 02:35 schreef Asmodian het volgende:
Hmm... Elvis is 'The King' en Joshua Norton I is de enige keizer van Amerika... Maar je zal wel iets anders bedoelen
Die ander had toch zijn plaats afgestaan na een toss met een muntje? Heb je ook wel gemazzeld.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, inderdaad - vandaar een correctie. Hij zat voor de gelegenheid in de band van Buddy Holly voor die tour. Hij verkoos om in de tourbus te blijven zitten en The Big Bopper te laten vliegen omdat hij grieperig was. Het schijnt echt waar te zijn dat Buddy Holly hem toen toewenste dat de bus uit zou vallen, waarna Jennings Holly toewenste dat z'n vliegtuig neer zou storten... Die gast heeft sindsdien echt met schuldgevoel geleefd![]()
Met Elvis of Norton?quote:
Inderdaad. Tommy Allsup heeft zijn plaats aan Richie Valens afgestaan omdat Valens nog nooit in een vliegtuig en was geweest - waarna ze besloten om te tossen. Hij is na het ongeluk meteen gestopt met muziek en heeft een cafe geopend, 'The Lucky Coin'quote:Op zondag 21 mei 2006 02:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die ander had toch zijn plaats afgestaan na een toss met een muntje? Heb je ook wel gemazzeld.
Misschienquote:
Mocht-ie willenquote:Op zondag 21 mei 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
Michael Jackson? Om ook maar wat in te brengen
George III reken je vast niet goed?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:50 schreef GLO het volgende:
@Asmodian: geen vervolgvraag
Een aanwijzing dan maar: 't is een Brit...
Oeh, bedoel je Elvis Costello?quote:
quote:
Wat hij zegtquote:
Snow Patrol?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Van welke artiest is het nummer met de volgende lyrics:
I'll sing it one last time for you
Then we really have to go
You've been the only thing that's right
In all I've done
Forum Opties | |