onderquote:Scottish R&B trioformed in 1988 when multi-instrumentalists and producers Mike Peden and James Locke (formerly of the synth-poppers Fiction Factory) drafted singer Pauline Henry to sing on some dance-pop demos they had recorded. The resulting tracks got the trio signed to CBS Records, who released their first single, "Love So Tender," in 1989.
quote:Die Geschichte des hessischen Comedy-DuosHendrik "Henni" Nachtsheim (blond, Haare) und Gerd Knebel (auch blond, bloß ohne Haare) ist zu schön, als dass sie nur einen Anfang haben dürfte. Also bitteschön:
"Wir tanzten kurz nach dem Krieg im russischen Staatsballett, wo wir uns auch kennengelernt haben," erzählten sie einst einem Journalisten. Oder: "Wir trafen uns bei einer Brauereipferde-Auktion im holländischen Heiloo, wo wir beide dasselbe Pferd ersteigern wollten...".

Still haven't found what I'm looking for?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
Beide hetzelfde nummer gecovered en dat nummer is bij toeval van U2?

Haha.. nou GLO verdient het punt meer dan ik hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:40 schreef jerver73 het volgende:
excuus excuus..... ik hoop het snel nog een keer goed te maken ...

quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
Hmm ik had t punt, ik quote Jerver en het punt is ineens voor punten-veelvraat GLO![]()
...En had ik jouw antwoord nog niet gezien toen ik de mijne typtequote:Al had hij wel een vollediger antwoord![]()

Ik ben gisterochtend rond half 10 vertrokken en was eind deze middag pas weer terug. Dus het antwoord: Ja, wel nuttig besteed, maar niet aan Triviaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:41 schreef GLO het volgende:
[..]
![]()
Ben twee dagen offline geweest peaceman; heb je die tijd niet nuttig besteed dan?

Kip, omdat je het kan etenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:47 schreef GLO het volgende:
OK, peaceman, nieuwe kansen:
Wie hoort niet in het rijtje thuis en waarom niet?
Michael
Kip
Pat
John

Wel Beatles gerelateerd? Er rinkelt ergems ver weg namelijk een belletjequote:

John, omdat hij in de Beatles heeft gezetenquote:

John is goedquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:04 schreef Asmodian het volgende:
[..]
John, omdat hij in de Beatles heeft gezeten![]()

Ja, maar dat zou de anderen per definitie nooit gelukt zijn...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:10 schreef MaJo het volgende:
John is de enige van dat rijtje die uiteindelijk de Beatles gehaald heeft?

Ha, John is dus geen triviaspelerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:13 schreef GLO het volgende:
Ik voeg nog een Mark aan het rijtje toe
En Kip heet trouwens Kipp, sorry voor de typo

Ja, maar hij speelt ook niet in de Stones, of in Radiohead, om maar wat te noemen. Er is een speciale reden dat ik deze vijf namen bij elkaar heb gezet, en die wil ik horenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:30 schreef MaJo het volgende:
Ik snap de vraag niet meer? John is de enige die niet in de band Venice speelt?

Bingo!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:31 schreef Asmodian het volgende:
Heten de andere gasten soms ook Lennon?

Woohoo!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Bingo!
John is de enige Lennon uit het rijtje die niet in Venice zit (populaire band in NL, by the way)
Asmodian +1
[afbeelding]

Lagwagon en Beatsteak?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Woohoo!![]()
Okee, noem 2 van de 4 bands die leden afvaardigen voor de punk-cover band Me First and the Gimme Gimmes

Eentje daarvan is goedquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |