K_K +1quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Argentijnse fan die in de nieuwe clip zit; Oceans.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:46 schreef peaceman het volgende:
Je bent een dagje weg en gelijk 2 topics verder...![]()
Heeft niemand iets beters te doen ofzo
Nou. Die reken ik maar goed. Hoewel 'half' niet helemaal correct is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:13 schreef Skanqua het volgende:
Beide zijn half Zweeds...
Vooruit dan maar!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef Asmodian het volgende:
The Decembrists?
Yay - Je bent erg gulquote:
Correct!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:39 schreef peaceman het volgende:
Simon & Garfunkel toch?
Heten ze niet de Bintangs?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:46 schreef peaceman het volgende:
Hoe heet de nieuwe CD van de Bintags?
Ja sorry... tikfoutje uit vermoeidheid denk ik... beetje zware vrijdag en zaterdag gehad tot nu toequote:
Kan gebeuren en klinkt erg gezelligquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja sorry... tikfoutje uit vermoeidheid denk ik... beetje zware vrijdag en zaterdag gehad tot nu toe
Maar was wel gezellig.... uitstapje met mijn oud-collega's in Sauerland![]()
Oh en Geen flauw idee is niet het goede antwoord![]()
En het antwoord van Mark is ook onjuist.
Denk aan een bestand extensie...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het ergens gelezen heb, en dat het een kort een-woordige naam is.Verder dan dat kom ik niet
![]()
Bat?quote:
Je was me net voor! In dat geval, Doc?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:57 schreef jerver73 het volgende:
bat
Asmodian +1quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je was me net voor! In dat geval, Doc?
Oh, sweet!quote:
Sorry, Jerver. Wou je niet voor de voeten lopen. Je mag de punt&vervolgvraag van mij best hebben hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:59 schreef jerver73 het volgende:
...e n dat was mn volgende geweest , maar ik wilde eerst weten of dit goed was..
Heb je 'm alsnogquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef jerver73 het volgende:
Bono vox
Ze hebben allebei een lelijke vrouw met krullen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:07 schreef jerver73 het volgende:
:--)
[afbeelding]
[afbeelding]
wat is de connectie tussen deze twee bands/groepen
sniet de relatie die ik zoek.... besides relatie is misschien een groot woord..... ik weet het toevallig van deze twee maar er zijn vast meer bands die in dit rijtje hadden kunnen staanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een lelijke vrouw met krullen?![]()
Hmm... Misschien een hint over een van de bandsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:17 schreef jerver73 het volgende:
dat klopt...... maar weet iets specifieker...... het is overigens allemaal top 40 materiaal, de een uit 1990 de ander uit 1992
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |