toch niet. Pearl jam is nog very Alive 'n Kickin'.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pearl Jam toch?
Ook niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht dat er leden van ze in zaten. Mudhoney dan?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:25 schreef GLO het volgende:
Breaking news:
[afbeelding]
"Oh Lord, ik geloof dat we gaan winnen!"
Afghan Whigs, maar ik ga weer songfestivalstemming kijkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat herken je toch zelfs in het Zweeds
Mijn favoriete plaat van het moment is (uiteraard) 'Powder Burns' van The Twilight Singers.
Van welke band is dit 'het vervolg'?
GLO + 1quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Afghan Whigs, maar ik ga weer songfestivalstemming kijken
Tim Finn. Is geen Fin.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:19 schreef GLO het volgende:
Voor de teruggekeerde F5'ers:
Wie hoort er niet in het rijtje thuis en waarom niet?
Lordi
Bomfunk MC's
Tim Finn
22-Pistepirkko
Leningrad Cowboys
Natuurlijkquote:Op zondag 21 mei 2006 00:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tim Finn is vast de enige niet-Fin
TheSilentVinnlandia+1quote:Op zondag 21 mei 2006 00:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Type-o-Negative!!
Ik heb helemaal niets gezien vanavond, maar afgezien daarvan ben ik een groot fan van Scandinavië, en dan met name van de Zweden en de Finnen en heb ik veel met Denen opgetrokken en met Noren samengewerkt. Ze kunnen alleen geen muziek maken...wel auto's en telefoons..quote:Op zondag 21 mei 2006 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Durf jij nog eens iets negatiefs over Finland te zeggen na vanavond...
Ja TSE, hoe kan een niet-Fin dit nou weten?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welke Finse band heeft een aantal jaar geleden meegedaan aan de voorronde van het Song Festival, de televoting dik gewonnen, maar zijn door de conservatieve houding van de vakjury nét 2e geworden?
Inderdaad! Met het nummer Sleepwalker, wat op zich een erg rustig nummer is.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:45 schreef knars het volgende:
Nightwish?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |