Was toch eerst Saqojah of iets dergelijks?quote:
Is het nog steeds, SQY is een soort van afkorting ofzo..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Was toch eerst Saqojah of iets dergelijks?
Songtitel en artiest graag.quote:We`re gonna cause talk and suspicion
Give an exhibition
Find out what it is all about
Ik wil horen wie de uitvoerend artiest is en hoe de film heet waarvan dit nummer deel uitmaakt van de soundtrack.quote:If the music makes you move, cause you can really groove
Then groove on, groove on
If you feel like you wanna make love under the stars above
Love on, love on
If theres something you wanna say, and talkin is the only way
Rap on, oh, rap on
Do your thing. 17 minuten lang met een volledig uit de hand lopende gitaarsolo en een héél verrassend slot.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:14 schreef Mark het volgende:
Nummer zegt me nog steeds niks, blij dat je niet om een titel vroeg
Ja, je denkt ook absoluut in de juiste richting. Toch zou ik op een ander paard wedden als ik jou was....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:57 schreef Mark het volgende:
Dat is het enige wat ik kan verzinnen qua connectie
Merkwaardig, volgens AMG heeft Rubin die Slayer-plaat geproduceerd. Maar goed, de Beasties dus...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:02 schreef Mark het volgende:
Vreemd, want ik heb net er nog even Hell Awaits bijgepakt en Rick staat niet bij de credits....
Mick jagger weet ik zeker en RUN DMC ook. Gok op de Beasties dan maar
Volgens Allmusic komen the Sleeze beez uit Denemarkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Merkwaardig, volgens AMG heeft Rubin die Slayer-plaat geproduceerd. Maar goed, de Beasties dus...
Had toch minimaal Killing Joke verwachtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:19 schreef Siegfried het volgende:
Als het in de titel moet voorkomen;
Danko Jones - We sweat blood
Dimmu Borgir - Blood hunger doctrine
HammerFall - Blood bound
Sparta - Traveling by bloodline
Stratovarius - Bloodstone
U2 - Sunday bloody sunday
AC/DC - If you want blood (you've got it)
Coldplay - A rush of blood to the head
Doro - Bad blood
Solomon Burke - Flesh and blood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |