quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:50 schreef MaJo het volgende:
- estland
- kroatië
- bosnië
- portugal![]()
- oostenrijk![]()
- finland
- luxemburg![]()
- slowakije![]()
Nog één...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef dolle_hond het volgende:
finland![]()
kroatie![]()
turkije![]()
armenie![]()
bosnie![]()
macedonie![]()
rusland![]()
litouwen![]()
Ach in het geval dat ik gelijk heb natuurlijk nietquote:
Zeker!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:56 schreef MaJo het volgende:
oekraine als achtste?
Nee, het moet haast wel een vertaling zijn. Tears - years enzo...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:07 schreef peaceman het volgende:
Klinkt als iets van Acda & de Munnick, maar ik heb geen idee welk nummer het zou kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's For No One van de Beatles.
Ik had het expres niet vermeld omdat het dan best makkelijk zou zijn. Als het lang stil zou blijven had ik het er als hint ingegooidquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:12 schreef peaceman het volgende:
Ow een vertaling... tja ik ging er vanuit dat het gewoon een Nederlandse tekst moest zijn.
Een beetje Beatles fan moet het wel herkennen jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat herken je toch zelfs in het Zweeds
Mijn favoriete plaat van het moment is (uiteraard) 'Powder Burns' van The Twilight Singers.
Van welke band is dit 'het vervolg'?
toch niet. Pearl jam is nog very Alive 'n Kickin'.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pearl Jam toch?
Ook niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht dat er leden van ze in zaten. Mudhoney dan?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:25 schreef GLO het volgende:
Breaking news:
[afbeelding]
"Oh Lord, ik geloof dat we gaan winnen!"
Afghan Whigs, maar ik ga weer songfestivalstemming kijkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat herken je toch zelfs in het Zweeds
Mijn favoriete plaat van het moment is (uiteraard) 'Powder Burns' van The Twilight Singers.
Van welke band is dit 'het vervolg'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |