Ja! Whoa, niet gedacht dat die zo snel geraden zou worden. Lagwagon en NOFX kloppen.quote:
Daar was ik al bang voor, tijd voorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:42 schreef MaJo het volgende:
Noem zeven musicals waar Pia Douwes in speelde
Werd wel eens tijd hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Met een banddikte geklopt![]()
Het is je gegund hoor
Kijk eens hoe ver je komt dan? Je kunt ook gokkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Siegfried het volgende:
Mja, maar zonder googlen kan ik er écht geen 7 noemen![]()
Cabaret?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:19 schreef MaJo het volgende:
Oké hints dan maar. Ze speelt op dit moment in een musical die in Carré speelt.
Willeke de musical is fout, dat was Joke de kruijf
Nog 1 te gaanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:30 schreef Siegfried het volgende:
Uhm, goed.. Wat gokjes dan:
Cats![]()
Les Miserables![]()
Phantom of the Opera![]()
Cabaret![]()
Ook 3 goedquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Elizabeth, Phantom of the Opera
, Aida
, Joe
, Chicago
, Beauty and the Beast
, De Drie Musketiers
, Mama Mia
.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:33 schreef Siegfried het volgende:
Elizabeth?
In allemaal nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Miss Saigon, Saturday Night Fever, De Leeuwenkoning, Jesus Christ Superstar, Grace.
Daarom twijfel ik nu dus ook... Hij had eerder een compleet lijstje, maar als je kijkt naar welke musicals er genoemd zijn noemde hij er eerst 3 en jij daarna nog 3 extra dus dan gaat het punt naar jou. Can anyone help me out?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik had Elizabeth 3 minuten eerder dan Siegfried gepost...
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:44 schreef MaJo het volgende:
Bij nader inzien besluit ik toch dat het punt naar TSE gaat omdat hij zij inderdaad eerder Elisabeth gepost heeft en daarmee het eerdere rijtje compleet maakte. Dus sorry Siegfried maar het wordt
Oh ja jij bent ook vrouw he?quote:
Jeetje ik heb nog gekeken en ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Noem 8 van de 10 landen die donderdag de halve finale van het Eurovisie Songfestival hebben overleefd.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:50 schreef MaJo het volgende:
- estland
- kroatië
- bosnië
- portugal![]()
- oostenrijk![]()
- finland
- luxemburg![]()
- slowakije![]()
Nog één...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef dolle_hond het volgende:
finland![]()
kroatie![]()