Heb je die geneukt dan? .quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:37 schreef Q. het volgende:
Is FlowDesign geen gozert?
Nee, dat heeft HW gedaan volgens de laatste post in het vorige topic.quote:
He fucking wish.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:44 schreef MUUS het volgende:
Fauve was toch ook met Dagglalalalalalalalaaaaaaaaalalala?
Niet? Waarom heb ik dan in godsnaam in mijn hoofd dat die twee wat gehad hebben?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
He fucking wish.
Ben de rest aan het bijwerken trouwens. .
How you doin' .quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:44 schreef MUUS het volgende:
Jezus, sta ik nog steeds in die lijst. .
Je doelt op Billy-Jean.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niet? Waarom heb ik dan in godsnaam in mijn hoofd dat die twee wat gehad hebben?
Dacht ik ook eens iets te weten.... *snif*
Kom je hier vaker? .quote:
Ja!quote:
Ja waar is die eik gebleven? . Hodver die was lekkâh. .quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:44 schreef MUUS het volgende:
Fauve was toch ook met Dagglalalalalalalalaaaaaaaaalalala?
Daggla? Die is er nog gewoon hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja waar is die eik gebleven? . Hodver die was lekkâh. .
"Dagglalalalalalala had iets met een ex van boe" had ik onthouden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:53 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nee. Want Daggla bezit niet de benodigde kwaliteiten om haar te kunnen versieren.
Ik ben ook erg onder de indruk, MUUS.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Dagglalalalalalala had iets met een ex van boe" had ik onthouden.
Ik vond het al heel knap dat ik er één naam uit wist te krijgen. *op borst klopt*
Verlicht ons. Wie o wie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik sta er ook nog steeds niet in.
Any suggestions?quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:55 schreef Q. het volgende:
Goed zo MUUS. Braaf.
Nou vooruit, jullie hebben gelijk. *ook klopje op eigen schouder doet*quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben ook erg onder de indruk, MUUS.
Minstens zo gheilquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit, jullie hebben gelijk. *ook klopje op eigen schouder doet*
Oeh! Dagonet en Misstique! Of zou dat ook alleen virtueel gebeuren?
Holy shit !quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:06 schreef MUUS het volgende:
Zwansen en Nouk.
ElisaB en Pokkehontas.
ChOas en Tessje? Tessje en Knut? Tessje en Mr. Orange? WTF? . Tering man, ik mis écht veel.
Euh nee boe. .quote:Miss.cutie4you en Mokster
Oke .quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh nee boe. .
Miss.cutie4you en kastanova
Mokster en kastanova
Oi .quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:09 schreef MUUS het volgende:
Euh nee boe. .
Dat is al een stuk minder geil .quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh nee boe. .
Miss.cutie4you en kastanova
Mokster en kastanova
na 7 maanden?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit, jullie hebben gelijk. *ook klopje op eigen schouder doet*
Oeh! Dagonet en Misstique! Of zou dat ook alleen virtueel gebeuren?
Tizmo en .. .quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:09 schreef Jerruh het volgende:
hoe kan ik er nog steeds niet in staan... .
Nog meer nieuws Jerruh.quote:[edit] verwijderde post]
Nee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:22 schreef EmmYKuHh het volgende:
mag mijn naam aub gewist worden
quote:
zou konniekipke wel willen .quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef boebiedoe het volgende:
En Konniekipke met badeendje. .
Geh, dat is wereldnieuws -not-.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef boebiedoe het volgende:
SHE en Lost Format begreep ik net.
Jij hebt écht wel meer Foksters geneukt dan dat er in die lijst staat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Geh, dat is wereldnieuws -not-.
Maar we zullen de discretie handhaven.
misschien zijn ze te lelijk om te vernoemen, babe .quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij hebt écht wel meer Foksters geneukt dan dat er in die lijst staat.
Rijmt het op Wim? .quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kastanova en Heksehielquote:
De roddelmachine werkt al op volle toeren merk ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dr. Kip gaat ook vast wel voor innerlijk. .quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
misschien zijn ze te lelijk om te vernoemen, babe .
MUUS .
Mijn lieve subtiele hupseflupsje. .quote:
ikquote:
het letterlijke innerlijk?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dr. Kip gaat ook vast wel voor innerlijk. .
.
[..]
Mijn lieve subtiele hupseflupsje. .
Och, ik ben uit de lijst.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:33 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Kastanova en Heksehiel
Kastanova en Anastasia
Kastanova en Lette
Kastanova en Xennia
Kastanova en miss.cutie4you
Kastanova en Mokster
En ik zit niet eens in het roddelcircuit, kejjenagaan. . Nou ja, ik vang wel eens roddels op van zes jaar geleden en dan denk ik dat ik helemaal hip, happening en 'bij' ben, maar dan sta ik ineens weer op die teringkoude kermis. .quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:34 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
De roddelmachine werkt al op volle toeren merk ik.
Jij hebt vast zo'n plexiglas periscoopje he vuigerd?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het letterlijke innerlijk?
argh verbeelding!
Ach ja, relatief natuurlijk, 4 van de 6 werden pas fokkers nádat ze me geneukt hadden... .quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:33 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Kastanova en Heksehiel
Kastanova en Anastasia
Kastanova en Lette
Kastanova en Xennia
Kastanova en miss.cutie4you
Kastanova en Mokster
Dat is vrij makkelijk op te lossen MUUS .quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:37 schreef MUUS het volgende:
Och, ik ben uit de lijst.
niet van plexiglas .quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:37 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jij hebt vast zo'n plexiglas periscoopje he vuigerd?
daar gaat het niet omquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, relatief natuurlijk, 4 van de 6 werden pas fokkers nádat ze me geneukt hadden... .
En toch ontbreekt er nog aardig wat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef popolon het volgende:
Hij wordt groter en groter die lijst.
En da's maar goed ook, houdt het uitdagend.quote:
ShaoliN en Beefcakequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:08 schreef ShaoliN het volgende:
Loopt die onzin nog steeds?
Ja, god dat is een moeilijke. Daar ben ik al ruim zes jaar mee samen en heb ik een kind mee.quote:
Dus we krijgen binnenkort nog een sticky forum?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, god dat is een moeilijke. Daar ben ik al ruim zes jaar mee samen en heb ik een kind mee.
Daar lust ik er ook wel één van, ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ctrl-F topic (tevens TVP)
Je denkt dat Dago strax ShaoliN gaat vragen ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Dus we krijgen binnenkort nog een sticky forum?
[afbeelding]
Ja, denk je dan dat je er ooit weer uit gaat??quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:13 schreef Sjowhan het volgende:
Ik sta er nog steeds in
Ja, door het geheime ontneukritueel. Maar maagdenbloed en vleermuistepels zijn moeilijk te verkrijgen op het moment.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, denk je dan dat je er ooit weer uit gaat??
Meisje op de kop zetten, hete melk er in gooien, wachten op het vliesje.. Is toch zo veel simpeler???quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, door het geheime ontneukritueel. Maar maagdenbloed en vleermuistepels zijn moeilijk te verkrijgen op het moment.
Hee hoe komen wij nu hier verzeild???quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:36 schreef boebiedoe het volgende:
P
.......
Peaceman en Diaan73
.....
Een preview van de grafiek.
[[url=http://x2.putfile.com/4/11202362914-thumb.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://x2.putfile.com/4/11202331422-thumb.jpg]afbeelding][/url]
© boebiedoe & chOas
Good questionquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee hoe komen wij nu hier verzeild???
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee hoe komen wij nu hier verzeild???
Omdat er mensen zijn die hier het fotoboek naspitten om stelletjes te zoeken.quote:
Dus ook wat jou betreft?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Omdat jullie geneukt hebben. The list says so en de lijst heeft altijd gelijk!
Ahum Schrijf je in op Fok en neuk je zot!quote:Kastanova en Heksehiel
Kastanova en Anastasia
Kastanova en Lette
Kastanova en Xennia
Kastanova en Mokster
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef Dangel het volgende:
ik en Unimog
Jij hebt het ook met Unimog gedaan?quote:
Ah op die manier!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Omdat er mensen zijn die hier het fotoboek naspitten om stelletjes te zoeken.
Neuh, maar ik had het nooit achter jou gezochtquote:
Tsja, liever heb ik het niet natuurlijk, ik ben zo veel meer te vinden op het helse internet, en dat doet mijn persoontje erg zwaar...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, denk je dan dat je er ooit weer uit gaat??
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef Dangel het volgende:
ik en Unimog
Andy Warhol zei het vroeger al: 15 minutes of fame... Maar omdat er toen nog geen internet was, heeft ie er minutes van gemaakt, in plaats van pagesquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, liever heb ik het niet natuurlijk, ik ben zo veel meer te vinden op het helse internet, en dat doet mijn persoontje erg zwaar...
Dat wat er staat klopt, ja.quote:
TGT en Gekke_Sandra voor de tweede keerquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:35 schreef boebiedoe het volgende:
Snoezepoesje & Junkiesietze
Kastanova en Heksehiel
Natalie en Steenz
Heiden6 en Lupa
AirWin en MissMSX
Camoth en Bonky
Sylvana en Output
Diaan73 en Peaceman
Heatwave en Fraubitch
Heatwave en Flowdesign
Zover dit hier in het topic staat.
Het is andersom. Neuk je zot en schrijf je daarna in op fok.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ahum Schrijf je in op Fok en neuk je zot!
De mijne openbaar ik toch mooi nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:51 schreef timbob het volgende:
Ik sta toch enigsinds verstelt van enkele openbaringen in dit topic, moet ik zeggen
Moet je maar niet rampestampen met Mosposquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:07 schreef plumbum het volgende:
wtf..
wat moet ik in dit insignificante lijstje?
Dat walgelijk gedrocht? mocht ie willenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:08 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Moet je maar niet rampestampen met Mospos
quote:Heatwave en Flowdesign
Ik zag al meer mannen als homo in de lijst staan die dat toch echt niet zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:15 schreef HeatWave het volgende:
*kuch* je kan veel van me zeggen, maar homo ben ik niet .
Flow heeft wel een heerlijke fruitmand hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* je kan veel van me zeggen, maar homo ben ik niet .
Er zijn vast dingen op deze planeet die me minder interesseren, maar ik kom er even niet op.....quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Flow heeft wel een heerlijke fruitmand hoor
Ik drink nu zoete witte wijn met ijs tijdens het uitgaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn vast dingen op deze planeet die me minder interesseren, maar ik kom er even niet op.....
Dat ZOU er een kunnen zijn, maar nee, zelfs dat is boeiender .quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:20 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik drink nu zoete witte wijn met ijs tijdens het uitgaan.
Nog steeds alles naar tevredenheid?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:28 schreef Duracell het volgende:
Duracell neukt al jaren Bouddica
Hoe moeilijk is het?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:28 schreef kaos- het volgende:
ik snap geen moer van dit topic
kan iemand me het ff uitleggen ?
Het word ingewikkelder.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het?
Je hebt users, en die neuken met elkaar, en dat komt op deze lijst.
Verder nog vragen?
. nokken met die flowdesign bagger......quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het word ingewikkelder.
Je hebt ook modjes en die gebruiken dmv chantage andere users.
Neem Heatwave die neukt Flowdesign en Fraubitch puur en alleen omdat hij dit kan.
Het is meer een overzicht waarin we de afgewerkte users bijhouden.
Zodat we hen uit kunnen betalen.
Battyboyquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
. nokken met die flowdesign bagger......
Vast wel .quote:
Tha_witch stond te popelen heurde ich !quote:
Sterker nog... als we een beetje opletten...quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:12 schreef ShaoliN het volgende:
Ja, god dat is een moeilijke. Daar ben ik al ruim zes jaar mee samen en heb ik een kind mee.
Wanneer wij ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sterker nog... als we een beetje opletten...
Oh, ik mis nog HW en MissMSX
Vroeger he, toen alles nog beter wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Andy Warhol zei het vroeger al: 15 minutes of fame... Maar omdat er toen nog geen internet was, heeft ie er minutes van gemaakt, in plaats van pages
Was het maar nep .quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:42 schreef deejaylethal het volgende:
Naar mijn weten klinkt het wel een beetje nep, zoveel verschillende neuk-acties...
Ik heb ook nog nooit iemand van Fok! gedaan... (a shame that is)
Dan had heatwave nog zaad over enzo.quote:
Over my dead body.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:39 schreef Bendeleider het volgende:
Wanneer wij ?
1e week van juni schikt wel.
Maar opzich kunnen we dan wel een leuk subfora openen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:44 schreef Cairon het volgende:
Eigenlijk zou het me niets verbazen als een zwik fokkers rondlopen met HIV, gezien het feit dat iedereen hier condooms lijkt te haten. Als iemand als Pridemeid HIV heeft, of Boebiedoe, dan zijn er heel wat mensen die het kunnen hebben.
en die mensen gaan dan allemaal dood, na een lange ziektebed, en dan sterven ze aan een onbeduidend kleine ziekte die dan het door AIDS vernielde lichaam om zeep helpt. Uitgemergeld zie ik over tien jaar al een aantal fokkers in bed liggen, te zwak om nog veel te zeggen, alleen omdat niemand hen meer wil kennen omdat ze een angstaanjagende ziekte hebben opgelopen.
Fuckbuddy's zijn zooo erg in.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Over my dead body.
Ik ben nu een keurig nette getrouwde vrouw. En zelfs al was dat niet zo...
Is de policy niet duidelijk dat je niet zomaar foto's van andere users mag posten ?quote:
Dat zal het zijn!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:46 schreef Bendeleider het volgende:
Fuckbuddy's zijn zooo erg in.
Je bent bang dat je me niet bijhoudt.
Is ook zo
Je kan met je mod rechten wel even Bendeleider Doubledildo toevoegen is het niet ?quote:
Ik geloof dat het daar wel mee begon op het moment dat een fokker chlamydia bleek te hebbenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:37 schreef Cairon het volgende:
ik dacht dat dit topic bedoelt was om SOA's bij te houden?
X heeft HIV en heeft dat weer doorgegeven aan Y en Z die het op hun beurt weer doorgeven aan anderen.
Wel mooie tanden.quote:
Uit bronnen heb ik vernomen dat ze huilt omdat haar paspoort is ingetrokken.quote:
wie was dat dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat het daar wel mee begon op het moment dat een fokker chlamydia bleek te hebben
Je morbiede levenstijl siert je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:56 schreef Cairon het volgende:
[..]
wie was dat dan?
overigens verwacht ik een ban voor het aankaarten van AIDS in dit topic, omdat de moderators er ook bij betrokken zijn, en het nogal confronterend is als mensen met hun eigen sterfelijkheid worden geconfronteerd.
Ik zal er niet rouwig om zijn als iemand op die lijst AIDS blijkt te hebben en het heeft doorgegeven aan andere fokkers, die het op hun beurt weer doorgeven aan anderen. Mensen die onveilige sex hebben en als gevolg daarvan AIDS zien gerechtigheid in werking.
Neh, je krijgt geen ban voor jankerig of holier then though achtig gedrag maar irriterend is het wel, je hebt je punt gemaakt en dat is wel weer genoeg .quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:56 schreef Cairon het volgende:
[..]
wie was dat dan?
overigens verwacht ik een ban voor het aankaarten van AIDS in dit topic, omdat de moderators er ook bij betrokken zijn, en het nogal confronterend is als mensen met hun eigen sterfelijkheid worden geconfronteerd.
Ik zal er niet rouwig om zijn als iemand op die lijst AIDS blijkt te hebben en het heeft doorgegeven aan andere fokkers, die het op hun beurt weer doorgeven aan anderen. Mensen die onveilige sex hebben en als gevolg daarvan AIDS zien gerechtigheid in werking.
Nou wil ik het weten ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wie er chlamydia had doet er niet toe. Alhoewel je het vast wel ergens in een topic ooit somewhere op het forum zou kunnen terug vinden
Je spaart ze allemaal ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten ook.
Niet zo watterig om de zaak heen draaien, noem gewoon de naam.
Kastanova, Knut, Pridemeid?
Echt, wat voor een flippo ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:02 schreef Cairon het volgende:
jullie mogen lol hebben met elkaar, chlamydia delen met elkaar, en aids oplopen met elkaar, ik houd niemand tegen hoor, zelfs niet als jullie langzaam wegkwijnen in een bed, uitgemergeld, vol pijn, zonder enige hoop op een geneesmiddel.
En ik ben GEEN moraalridder, en heb OOK geen SOA....quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:08 schreef Cairon het volgende:
ik ben tenminste een moraalridder ZONDER een SOA...
Pluim en een sticker in je schrift.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:08 schreef Cairon het volgende:
ik ben tenminste een moraalridder ZONDER een SOA...
Via via misschienquote:
Kloterige voorbeeld functie altijd .quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Pluim en een sticker in je schrift.
Ga nu maar van de pastoor pijpen christenhond.
testje gedaan of ben je een gevalletje "joh ik vertrouw mijn bedpartners dus ik zal wel niks hebben"quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik ben GEEN moraalridder, en heb OOK geen SOA....
Wat is je punt?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Via via misschien
Maar kom, wie is er nu puberaal. Heb je iets te vrezen? Missen we je naam 1x in het lijstje?
jah ik heb het met Kastanova gedaan, en toen ik klaar was met hem, toen heb ik het nog eens een keertje gedaan met een andere user.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Via via misschien
Maar kom, wie is er nu puberaal. Heb je iets te vrezen? Missen we je naam 1x in het lijstje?
Ik heb na hem een testje gedaan. En ik had niks.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef Cairon het volgende:
testje gedaan of ben je een gevalletje "joh ik vertrouw mijn bedpartners dus ik zal wel niks hebben"
auw, je zou op zo'n manier maar worden geconfronteerd met een SOA, ik zou denk ik zo woest worden dat ik het een en ander niet ongemoeid laat .quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens ook een testje gedaan, dus van mij heeft ook niemand te vrezen gehad (test was niet nav de foksoa oid, maar mijn ex bleek vreemd te gaan en bij navraag had hij dat niet veilig gedaan)
WHO THE FUCK CARES!??quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Cairon het volgende:
maar wie heeft er nou een soa gehad!?
Atrimar!? Of is dat je ex niet!? Eilanders mogen geen SOA's hebben!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens ook een testje gedaan, dus van mij heeft ook niemand te vrezen gehad (test was niet nav de foksoa oid, maar mijn ex bleek vreemd te gaan en bij navraag had hij dat niet veilig gedaan)
ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:17 schreef HeatWave het volgende:
WHO THE FUCK CARES!??
Ik heb 2 kinderen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Cairon het volgende:
maar wie heeft er nou een soa gehad!?
Ik woon al bijna 3 jaar samen met Atrimarquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:17 schreef Cairon het volgende:
Atrimar!? Of is dat je ex niet!? Eilanders mogen geen SOA's hebben!
Ook een soort soa Seksueel overdraagbaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:17 schreef Bendeleider het volgende:
Ik heb 2 kinderen.
En hardnekkig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook een soort soa Seksueel overdraagbaar
Ik zou er sowieso niet trots op zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb na hem een testje gedaan. En ik had niks.
Is dat ook genoeg?
Oh nee wacht, we deden het altijd met. Voordeel van niet aan de pil zijn!
nog steeds? dat is mooiquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik woon al bijna 3 jaar samen met Atrimar
Jij bent met Fuifduif en BHFH wel de laatste die hier iets over mag zeggen .quote:
Oh mij boeit t sexen op zich me niets. Sex is gewoon lekker. Maar neuken om op dit lijstje te staan vind ik toch wel zeer triest.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent met Fuifduif en BHFH wel de laatste die hier iets over mag zeggen .
Erkenning van je werk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oh mij boeit t sexen op zich me niets. Sex is gewoon lekker. Maar neuken om op dit lijstje te staan vind ik toch wel zeer triest.
Kunstwerk. Dit werkje lijkt meer op 'iedereen kan schilderen'...quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:26 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Erkenning van je werk.
Dat zoekt toch elke kunstenaar ?
christinequote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef Cairon het volgende:
maar welke fokker heeft er nou Chlamydia, lijkt me toch belangrijk om te zeggen, wie weet, misschien heb ik het er wel mee gedaan, misschien wel indirect, misschien wil ik het er mee doen... dan is het in naam van de volksgezondheid belangrijk om dat soort informatie te vermelden
Daar deden we het ook voor hè HW! Om samen op deze lijst te kunnen komen staan!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef JoeyT het volgende:
Oh mij boeit t sexen op zich me niets. Sex is gewoon lekker. Maar neuken om op dit lijstje te staan vind ik toch wel zeer triest.
Duidelijk een prachtig verneukt wereldbeeld, heerlijk die R&P;ers..quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
nog niet vaak genoeg .quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:31 schreef Nouk het volgende:
Oh god zeg, sta ik d'r ook op .
Wanneer kan ik je in OUD verwachten?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:31 schreef Nouk het volgende:
Oh god zeg, sta ik d'r ook op .
Hé, scheer mij svp niet over een en dezelfde kam als deze nitwit!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Duidelijk een prachtig verneukt wereldbeeld, heerlijk die R&P;ers..
Jij niet dan, HW? Goh, wat valt me dat van je tegenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Alsof men neukt om op het lijstje te staan . Tuuuuuurlijk jochie .
*Kam weer ontscheert*quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé, scheer mij svp niet over een en dezelfde kam als deze nitwit!
Wehehehe. Echt pittig zo'n baby . Denk dat ik eerst maar eens m'n studie moet afmaken alleen. .quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je in OUD verwachten?
Jij had het toch ook met FlyingFox gedaan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
. Ik denk dat het toch hierblij blijft.
Babys stinken en moeten dood.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wehehehe. Echt pittig zo'n baby . Denk dat ik eerst maar eens m'n studie moet afmaken alleen. .
En heb jij stinkie al weten over te halen?
Neuken?quote:
. . Nee zeg, FF heeft toen een trio gehad met Lolalala en een vriendin van haar. Na die ene meet toen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jij had het toch ook met FlyingFox gedaan?
Die gehandicapte smurf heeft een trio gehad? .quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
. . Nee zeg, FF heeft toen een trio gehad met Lolalala en een vriendin van haar. Na die ene meet toen.
Trio's...dat wordt wel ingewikkeld invullenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:36 schreef Nouk het volgende:
. . Nee zeg, FF heeft toen een trio gehad met Lolalala en een vriendin van haar. Na die ene meet toen.
Is anders niet het eerste trio in de lijst hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trio's...dat wordt wel ingewikkeld invullen
Ik weet eigenlijk niet of dit voor publicatie geschikt is, maargoed . Inderdaad, hij heeft een trio gehad. .quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:38 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Die gehandicapte smurf heeft een trio gehad? .
Ik geloof dat het meeste ook niet door de mensen zelf gepost is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:45 schreef Cairon het volgende:
maar serieus, waarom willen mensen in dit topic posten?
add to list :quote:
geen SOA's?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:47 schreef Cairon het volgende:
Cairon en Indigo-II
Wat Jane zegtquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:46 schreef Jane het volgende:
Ik geloof dat het meeste ook niet door de mensen zelf gepost is.
Ga weg, ik vraag het je vriendelijk, maak maar even een topic aan over dit onderwerp mocht dat je wens zijn maar blijf hier weg, het is niet confronterend ofzo, don't flatter yourself, het is gewoon topicverklotend. Wegwezen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:45 schreef Cairon het volgende:
maar serieus, waarom willen mensen in dit topic posten?
Ik ga ook niet op straat gooien met wie ik het allemaal gedaan heb, dus waarom op een forum als dit, als het niet is om iemand te kwetsen of om op te scheppen?
Ja, mooie mensen hebben geen SOA's idd .quote:
dus als ik een aantal onthullingen doe over anderen... dan is dat gewoon toegestaan? Beetje nichterige streek lijkt me dat. Dan kun je zeggen dat X en Y het met elkaar gedaan hebben om ze een loer te draaien. Je kunt liegen zonder dat er iemand ooit achter komt. Want als de figuren die het slachtoffer zijn protesteren, wat doe je dan? Zeggen "ach ze wilden het geheim houden."quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat Jane zegt
Sommige combinaties waren volgens mij niet eens bedoeld om uit te lekken
nou, als ik naar mezelf kijk, klopt dat .quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mooie mensen hebben geen SOA's idd .
Ik zit op m'n werk, gaat niet lukken dus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:50 schreef Jerruh het volgende:
jogy, kom es op msn....
Jochiequote:Op donderdag 18 mei 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duidelijk een prachtig verneukt wereldbeeld, heerlijk die R&P;ers..
Alsof men neukt om op het lijstje te staan . Tuuuuuurlijk jochie .
Ik heb je een mail gestuurd naar je msn adres.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:50 schreef Jerruh het volgende:
jogy, kom es op msn....
Jouw mening is me alleen ongeveer net zo veel waard als de gemiddelde munteenheid van een 3de wereldland. per 1 welteverstaan .quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jochie
Ik vind jouw trws t voorbeeld van de kansloosheid van deze lijst. Zegt ook genoeg over de kwaliteit.
Hoe gaar moet jij wel niet zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar deden we het ook voor hè HW! Om samen op deze lijst te kunnen komen staan!
Goed topic, weer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:55 schreef boebiedoe het volgende:
Gezelligheid alom. .
Ja de enige die je nu aant afkraken bent is Ccquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw mening is me alleen ongeveer net zo veel waard als de gemiddelde munteenheid van een 3de wereldland. per 1 welteverstaan .
Flikker nou maar weer op naar je krashoek.
Trekt altijd van die heerlijk gefrustreerde, geen seks leven hebbende, kutjosti;s.quote:
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga weg, ik vraag het je vriendelijk, maak maar even een topic aan over dit onderwerp mocht dat je wens zijn maar blijf hier weg, het is niet confronterend ofzo, don't flatter yourself, het is gewoon topicverklotend. Wegwezen.
Hmmz... dat had van mij nou weer niet zo nodig gehoeven eigenlijk...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:41 schreef kastanova het volgende:
Zet Mokster en miss.cutie4you er ook direct maar bij dan.
Ik vraag me bij types zoals jij echt altijd af hoe ze nog in leven blijven met zo'n achterlijk verknipt wereldbeeld....quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja de enige die je nu aant afkraken bent is Cc
Was dat het doel van deze reeks? De fokkers nader tot elkaar brengen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:55 schreef boebiedoe het volgende:
Gezelligheid alom. .
Ja, dat kan ja. In dit topic of elk ander topic op FOK!, als je dat zou willen. Ligt er maar net aan hoe je zelf bent, he? Het merendeel van de mensen is er hier echter niet op uit om anderen kapot te maken, uitzonderingen daargelaten. En trouwens, als je iets gedaan hebt waar je je zóó erg voor moet schamen, dan kun je ook maar beter zorgen dat níemand anders het weet. Dat geldt altijd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:51 schreef Cairon het volgende:
[..]
dus als ik een aantal onthullingen doe over anderen... dan is dat gewoon toegestaan? Beetje nichterige streek lijkt me dat. Dan kun je zeggen dat X en Y het met elkaar gedaan hebben om ze een loer te draaien. Je kunt liegen zonder dat er iemand ooit achter komt. Want als de figuren die het slachtoffer zijn protesteren, wat doe je dan? Zeggen "ach ze wilden het geheim houden."
dan is de schade al aangericht zelfs al zouden ze van de lijst worden geschrapt.
Labiel in de zin van?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me bij types zoals jij echt altijd af hoe ze nog in leven blijven met zo'n achterlijk verknipt wereldbeeld....
Hoe functioneren dit soort labiele figuren op hun werk in godsnaam??
"Wil jij even dit doen?" "nee, ik denk dat jij een kansloze flippo bent"
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:34 schreef Nouk het volgende:
Wehehehe. Echt pittig zo'n baby . Denk dat ik eerst maar eens m'n studie moet afmaken alleen. .
En heb jij stinkie al weten over te halen?
Komt vast nog wel. T zijn ook veel veranderingen in een korte tijd. Maar wat leuk, watvoor studie ga je doen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik ga ook weer met een studie beginnen zelfs. Maar dat is in de avond. En hier volledig off-topic.
Wat loop je nou kortzichtige aannames te spuien over iemand die je niet eens kent.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn huidige huis als student ziet er al beter uit dan dat wat jij je thuis noemt. IkEn als ik ergens geen tekort aan heb dan is t sex. Ik heb alleen FOK! er niet voor nodig. Wees eens eerlijk, neuk je ook wel eens buiten FOK! of zien die mensen wel dat je een vadsig mannetje bent
Maak ik zelf nog wel uit, het is hartsikke leuk dat sommige mensen het niet erg vinden maar om nou een hele reut pagina's aan deze onzin te verspillen is ook een beetje jammer.quote:
Misschien kort door de bocht, maar niet kortzichtig...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat loop je nou kortzichtige aannames te spuien over iemand die je niet eens kent.
Zolang hij t vrouwtje was vind ik t allang bestquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:09 schreef Cairon het volgende:
JoeyT en HeatWave hebben het met elkaar gedaan, maar omdat ze ruzie kregen naderhand zullen ze het ontkennen, zelf hebben ze er moeite mee om het toe te geven, omdat haat en liefde zo dichtbij elkaar liggen.
Zolang t met condoom is prima...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:12 schreef Cairon het volgende:
jullie hebben gewoon een beetje met elkaar gevreeen en een beetje hand en mond werk verricht bij elkaar.
Jajajaja. We snappen de grap nu wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:12 schreef Cairon het volgende:
jullie hebben gewoon een beetje met elkaar gevreeen en een beetje hand en mond werk verricht bij elkaar.
Ah.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:12 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, is het nou afgelopen met dit geneuzel hier?
Ik zat het al een tijdje te volgen. Wat zijn jullie lief met z'n allen.quote:
één grote pretbende hier.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zat het al een tijdje te volgen. Wat zijn jullie lief met z'n allen.
Lurkend met je broekje op den enkels !quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zat het al een tijdje te volgen. Wat zijn jullie lief met z'n allen.
Nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Lurkend met je broekje op den enkels !
en maar klagen dat ik nooit geil ben...quote:
BeF-lurkert.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:20 schreef Dagonet het volgende:
Stofje en Pussydeluxe ontbreken nog.
Hij voelde zich zou buitengesloten.quote:
Het topic was toch al verkloot en is nu bijna vol.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:22 schreef Cairon het volgende:
altijd leuk, als mensen die klagen over slowchat zelf vol overgave zich aan het slowchatten schuldig maken.
Niet zo opstandig zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak ik zelf nog wel uit, het is hartsikke leuk dat sommige mensen het niet erg vinden maar om nou een hele reut pagina's aan deze onzin te verspillen is ook een beetje jammer.
Heb je het over mij? Want mijn vraag om te kappen met geneuzel was niet op slowchat gericht maar op dat intens irritante geneuzel van jou en JoeyT, jullie punt is duidelijk. Klaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:22 schreef Cairon het volgende:
altijd leuk, als mensen die klagen over slowchat zelf vol overgave zich aan het slowchatten schuldig maken.
Och, we zitten hier niet in NSW of R&P (hoewel ) ofzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:12 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, is het nou afgelopen met dit geneuzel hier?
En nou wil ik verdomme in die lijst staan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Want mijn vraag om te kappen met geneuzel was niet op slowchat gericht maar op dat intens irritante geneuzel van jou en JoeyT, jullie punt is duidelijk. Klaar.
Om op de valreep nog maar even ontopic te gaan...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Heb jij eigk wel eens een fokker geneukt, static ?
Hey! Jij hier!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
JoeyT heeft zo'n gelijk, het is bijna te genant voor woorden.
'quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Om op de valreep nog maar even ontopic te gaan...
Do tell!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Jij hier!
Ik moest je nog hebben... ik moet mijn excuses aanbieden. Je hebt gelijk gehad. All along...
quote:
Vuige verrajer!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:33 schreef Tranceptor het volgende:
Pheno en _Arual, althans dat mag ik aannemen. Ze zijn immers getrouwd.
Ja!11!!!! eoneoneen!!!1 rollercopter!!!! !!!!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
JoeyT heeft zo'n gelijk, het is bijna te genant voor woorden.
Ok excuses aanvaard.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Jij hier!
Ik moest je nog hebben... ik moet mijn excuses aanbieden. Je hebt gelijk gehad. All along...
Ze zijn getrouwd, dan mag het toch wel een keer?quote:
Het is ongevraagd. En dáár word ik dus pissig van.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef Tranceptor het volgende:
Ze zijn getrouwd, dan mag het toch wel een keer?
Met wie heb je geneukt? .quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
En ik dan werkschuwe ambtenaar.
Druktemakertje, misschien moet je dat pilletje nu even nemen of even naar de dokter voor nieuwe? Hier kan ik geen chocolade van maken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja!11!!!! eoneoneen!!!1 rollercopter!!!! !!!!!!
Hij maakt een grapje, precies iets om hem op te pakken!!!11!!!1!!!!oneonethreefivefour!!!11!!
Gesloten boeken enzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:32 schreef Dagonet het volgende:
Do tell!
DoubleDildoquote:
Goh .quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Druktemakertje, misschien moet je dat pilletje nu even nemen of even naar de dokter voor nieuwe? Hier kan ik geen chocolade van maken.
Ok dan neem ik het terug.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is ongevraagd. En dáár word ik dus pissig van.
Je liegt!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef Dagonet het volgende:
Bioslock en Chowi trouwens.
Dat lijkt me wel ja. Ik vind het prima hoor, hebben is houden met de meeste van dat soort figuren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh .
En die post van jou sloeg WEL ergens op wou je zeggen?
Je slaat door. Als mensen er zelf geen geheim van maken dat ze getrouwd zijn (en waarom zouden ze ook?), dan zullen ze er toch niet raar van opkijken dat de meeste mensen er vanuit gaan dat ze ook seks met elkaar hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is ongevraagd. En dáár word ik dus pissig van.
Echt gast, ik maak een GRAPJE nav HAAR post... en jij gaat een beetje moeilijk lopen doen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Ik vind het prima hoor, hebben is houden met de meeste van dat soort figuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |