Geh, dat is wereldnieuws -not-.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef boebiedoe het volgende:
SHE en Lost Format begreep ik net.
Jij hebt écht wel meer Foksters geneukt dan dat er in die lijst staat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Geh, dat is wereldnieuws -not-.
Maar we zullen de discretie handhaven.
misschien zijn ze te lelijk om te vernoemen, babequote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij hebt écht wel meer Foksters geneukt dan dat er in die lijst staat.
Rijmt het op Wim?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kastanova en Heksehielquote:
De roddelmachine werkt al op volle toeren merk ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dr. Kip gaat ook vast wel voor innerlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
misschien zijn ze te lelijk om te vernoemen, babe.
MUUS
.
Mijn lieve subtiele hupseflupsje.quote:
ikquote:
het letterlijke innerlijk?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dr. Kip gaat ook vast wel voor innerlijk..
.
[..]
Mijn lieve subtiele hupseflupsje..
Och, ik ben uit de lijst.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:33 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Kastanova en Heksehiel
Kastanova en Anastasia
Kastanova en Lette
Kastanova en Xennia
Kastanova en miss.cutie4you
Kastanova en Mokster
![]()
![]()
En ik zit niet eens in het roddelcircuit, kejjenagaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:34 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
De roddelmachine werkt al op volle toeren merk ik.![]()
Jij hebt vast zo'n plexiglas periscoopje he vuigerd?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het letterlijke innerlijk?
argh verbeelding!![]()
Ach ja, relatief natuurlijk, 4 van de 6 werden pas fokkers nádat ze me geneukt hadden...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:33 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Kastanova en Heksehiel
Kastanova en Anastasia
Kastanova en Lette
Kastanova en Xennia
Kastanova en miss.cutie4you
Kastanova en Mokster
![]()
![]()
Dat is vrij makkelijk op te lossen MUUSquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:37 schreef MUUS het volgende:
Och, ik ben uit de lijst.
niet van plexiglasquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:37 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jij hebt vast zo'n plexiglas periscoopje he vuigerd?
daar gaat het niet omquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, relatief natuurlijk, 4 van de 6 werden pas fokkers nádat ze me geneukt hadden....
En toch ontbreekt er nog aardig wat.quote:
Dus we krijgen binnenkort nog een sticky forum?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, god dat is een moeilijke. Daar ben ik al ruim zes jaar mee samen en heb ik een kind mee.![]()
Daar lust ik er ook wel één van, ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ctrl-F topic (tevens TVP)
Je denkt dat Dago strax ShaoliN gaat vragenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Dus we krijgen binnenkort nog een sticky forum?
[afbeelding]
Ja, door het geheime ontneukritueel. Maar maagdenbloed en vleermuistepels zijn moeilijk te verkrijgen op het moment.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, denk je dan dat je er ooit weer uit gaat??
Meisje op de kop zetten, hete melk er in gooien, wachten op het vliesje.. Is toch zo veel simpeler???quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, door het geheime ontneukritueel. Maar maagdenbloed en vleermuistepels zijn moeilijk te verkrijgen op het moment.
Hee hoe komen wij nu hier verzeild???quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:36 schreef boebiedoe het volgende:
P
.......
Peaceman en Diaan73
.....
Een preview van de grafiek.
[[url=http://x2.putfile.com/4/11202362914-thumb.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://x2.putfile.com/4/11202331422-thumb.jpg]afbeelding][/url]
© boebiedoe & chOas
Good questionquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee hoe komen wij nu hier verzeild???![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee hoe komen wij nu hier verzeild???![]()
![]()
Omdat er mensen zijn die hier het fotoboek naspitten om stelletjes te zoeken.quote:
Dus ook wat jou betreft?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Omdat jullie geneukt hebben. The list says so en de lijst heeft altijd gelijk!![]()
quote:Kastanova en Heksehiel
Kastanova en Anastasia
Kastanova en Lette
Kastanova en Xennia
Kastanova en Mokster
Jij hebt het ook met Unimog gedaan?quote:
Ah op die manier!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Omdat er mensen zijn die hier het fotoboek naspitten om stelletjes te zoeken.
Tsja, liever heb ik het niet natuurlijk, ik ben zo veel meer te vinden op het helse internet, en dat doet mijn persoontje erg zwaar...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, denk je dan dat je er ooit weer uit gaat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |