Geh, dat is wereldnieuws -not-.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef boebiedoe het volgende:
SHE en Lost Format begreep ik net.
Jij hebt écht wel meer Foksters geneukt dan dat er in die lijst staat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Geh, dat is wereldnieuws -not-.
Maar we zullen de discretie handhaven.
misschien zijn ze te lelijk om te vernoemen, babequote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij hebt écht wel meer Foksters geneukt dan dat er in die lijst staat.
Rijmt het op Wim?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kastanova en Heksehielquote:
De roddelmachine werkt al op volle toeren merk ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dr. Kip gaat ook vast wel voor innerlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
misschien zijn ze te lelijk om te vernoemen, babe.
MUUS
.
Mijn lieve subtiele hupseflupsje.quote:
ikquote:
het letterlijke innerlijk?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dr. Kip gaat ook vast wel voor innerlijk..
.
[..]
Mijn lieve subtiele hupseflupsje..
Och, ik ben uit de lijst.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:33 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Kastanova en Heksehiel
Kastanova en Anastasia
Kastanova en Lette
Kastanova en Xennia
Kastanova en miss.cutie4you
Kastanova en Mokster
![]()
![]()
En ik zit niet eens in het roddelcircuit, kejjenagaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:34 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
De roddelmachine werkt al op volle toeren merk ik.![]()
Jij hebt vast zo'n plexiglas periscoopje he vuigerd?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het letterlijke innerlijk?
argh verbeelding!![]()
Ach ja, relatief natuurlijk, 4 van de 6 werden pas fokkers nádat ze me geneukt hadden...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:33 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Kastanova en Heksehiel
Kastanova en Anastasia
Kastanova en Lette
Kastanova en Xennia
Kastanova en miss.cutie4you
Kastanova en Mokster
![]()
![]()
Dat is vrij makkelijk op te lossen MUUSquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:37 schreef MUUS het volgende:
Och, ik ben uit de lijst.
niet van plexiglasquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:37 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jij hebt vast zo'n plexiglas periscoopje he vuigerd?
daar gaat het niet omquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, relatief natuurlijk, 4 van de 6 werden pas fokkers nádat ze me geneukt hadden....
En toch ontbreekt er nog aardig wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |