'quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Om op de valreep nog maar even ontopic te gaan...
Do tell!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Jij hier!
Ik moest je nog hebben... ik moet mijn excuses aanbieden. Je hebt gelijk gehad. All along...
quote:
Vuige verrajer!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:33 schreef Tranceptor het volgende:
Pheno en _Arual, althans dat mag ik aannemen. Ze zijn immers getrouwd.
Ja!11!!!! eoneoneen!!!1 rollercopter!!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JoeyT heeft zo'n gelijk, het is bijna te genant voor woorden.
Ok excuses aanvaard.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Jij hier!
Ik moest je nog hebben... ik moet mijn excuses aanbieden. Je hebt gelijk gehad. All along...
Ze zijn getrouwd, dan mag het toch wel een keer?quote:
Het is ongevraagd. En dáár word ik dus pissig van.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef Tranceptor het volgende:
Ze zijn getrouwd, dan mag het toch wel een keer?![]()
Met wie heb je geneukt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
![]()
En ik dan werkschuwe ambtenaar.
Druktemakertje, misschien moet je dat pilletje nu even nemen of even naar de dokter voor nieuwe? Hier kan ik geen chocolade van maken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja!11!!!! eoneoneen!!!1 rollercopter!!!!!!!!!!
Hij maakt een grapje, precies iets om hem op te pakken!!!11!!!1!!!!oneonethreefivefour!!!11!!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:32 schreef Dagonet het volgende:
Do tell!
Gohquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Druktemakertje, misschien moet je dat pilletje nu even nemen of even naar de dokter voor nieuwe? Hier kan ik geen chocolade van maken.![]()
Ok dan neem ik het terug.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is ongevraagd. En dáár word ik dus pissig van.![]()
Je liegt!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef Dagonet het volgende:
Bioslock en Chowi trouwens.
Dat lijkt me wel ja. Ik vind het prima hoor, hebben is houden met de meeste van dat soort figuren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh.
En die post van jou sloeg WEL ergens op wou je zeggen?
Je slaat door. Als mensen er zelf geen geheim van maken dat ze getrouwd zijn (en waarom zouden ze ook?), dan zullen ze er toch niet raar van opkijken dat de meeste mensen er vanuit gaan dat ze ook seks met elkaar hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is ongevraagd. En dáár word ik dus pissig van.![]()
Echt gast, ik maak een GRAPJE nav HAAR post... en jij gaat een beetje moeilijk lopen doen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Ik vind het prima hoor, hebben is houden met de meeste van dat soort figuren.![]()
Nope, en dat blijft ook zo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Heb jij eigk wel eens een fokker geneukt, static ?
Preciesquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:41 schreef Copycat het volgende:
Wat een suf geneuzel naar aanleiding van een zo overduidelijk grapje mijnerzijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |