quote:
neeequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, vulkanen. Mocht ik over anderszins heet en lekken iets te melden hebben kan ik beter naar een andere afdeling
.
Had je er liever een vent aan vast gehadquote:
Mwoa, dan heb ik maar een spiegel nodigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Had je er liever een vent aan vast gehad.
Ik vind lekken eigenlijk niet zo sexyquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neee
dan is daarvoor hier OOK belangstelling
ooh, dan is het goed..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik 172 had onthouden, had ik ook wel geweten dat 173 volgde, zo cijferblind ben ik nou ook weer niet
.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga jullie weer een fijne avond wensen.. al die kwaliteitsposts van mij in WFL eisen toch wel zijn tol.
ja trustequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga jullie weer een fijne avond wensen.. al die kwaliteitsposts van mij in WFL eisen toch wel zijn tol.
dat eerste wel, maar dat laatste nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft iemand van jullie ook een hekel aan ontzettend goedbedoelende familie waar je geen nee tegen kan zeggen, en die daarmee een beetje zorgen dat je altijd "het kind van..." zal blijven?
Leg dat tweede deel 's uitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft iemand van jullie ook een hekel aan ontzettend goedbedoelende familie waar je geen nee tegen kan zeggen, en die daarmee een beetje zorgen dat je altijd "het kind van..." zal blijven?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:11 schreef descendent1 het volgende:
(ik ga me daar zeker 1.5 uur voor niks in de trein zitten)![]()
gauw dan. je wordt uitgenodigd voor een brunch. Nee zeggen heeft geen zin tenzij je een ZEER goed verhaal hebt. De dag tevoren hoor je dat je zus niet gevraagd is. Wat doe je dan? Op verzoek van haar de kool en de geit sparen en gewoon gaan, je behoorlijk ongemakkelijk voelen, zoals trouwens altijd bij familiedingesjes? Of gewoon dikke vette oorlog schoppen over dat je ouders nou eindelijk na 5 jaar maar eens moeten accepteren dat hun dochter niet het pad gekozen heeft dat zij voor haar uitgestippeld hadden?quote:
jongere zus?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gauw dan. je wordt uitgenodigd voor een brunch. Nee zeggen heeft geen zin tenzij je een ZEER goed verhaal hebt. De dag tevoren hoor je dat je zus niet gevraagd is. Wat doe je dan? Op verzoek van haar de kool en de geit sparen en gewoon gaan, je behoorlijk ongemakkelijk voelen, zoals trouwens altijd bij familiedingesjes? Of gewoon dikke vette oorlog schoppen over dat je ouders nou eindelijk na 5 jaar maar eens moeten accepteren dat hun dochter niet het pad gekozen heeft dat zij voor haar uitgestippeld hadden?
Ik deed het eerste![]()
Ik kon redelijkerwijs niet anders, maar zit TOCH van mezelf te walgen. Familie, bedankt.
Bezette zusquote:
selectief lezen enzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja. en?
Ik was niet gegaan, dan maar een hok met herriequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gauw dan. je wordt uitgenodigd voor een brunch. Nee zeggen heeft geen zin tenzij je een ZEER goed verhaal hebt. De dag tevoren hoor je dat je zus niet gevraagd is. Wat doe je dan? Op verzoek van haar de kool en de geit sparen en gewoon gaan, je behoorlijk ongemakkelijk voelen, zoals trouwens altijd bij familiedingesjes? Of gewoon dikke vette oorlog schoppen over dat je ouders nou eindelijk na 5 jaar maar eens moeten accepteren dat hun dochter niet het pad gekozen heeft dat zij voor haar uitgestippeld hadden?
Ik deed het eerste![]()
Ik kon redelijkerwijs niet anders, maar zit TOCH van mezelf te walgen. Familie, bedankt.
Niet jonger, enniet mijn zusquote:
meestal is het toch zo dat als 2 mensen langer bij elkaar zijn dat ze ook tot de familie behoren?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je, ik heb altijd geprobeerd er niet tussenin te zitten. Maar als er dan zo'n familie-ietsje georganiseerd wordt, en het is blijkbaar belangrijker dat haar vriend NIET komt, dan dat zij wel komt.. sorry hoor
Het is wel MIJN zusen blijkbaar heeft ze verder NIEMAND meer
Nee johquote:
Niet mijn zus was voldoende geweest hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet jonger, enniet mijn zus
En nou ontopic voordat ik je meteen castreer met de bakstenen godverdomme
ahquote:
ha! zo goed kan je niet mikkenquote:En nou ontopic voordat ik je meteen castreer met de bakstenen godverdomme
Familiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je, ik heb altijd geprobeerd er niet tussenin te zitten. Maar als er dan zo'n familie-ietsje georganiseerd wordt, en het is blijkbaar belangrijker dat haar vriend NIET komt, dan dat zij wel komt.. sorry hoor
Het is wel MIJN zusen blijkbaar heeft ze verder NIEMAND meer
ja, had gekund, maar ik ben er dus niet zeker van, van wie die beslissing was om haar niet te vragenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was niet gegaan, dan maar een hok met herrie. Met als beregoed excuus dat wanneer mijn zus niet welkom is, ik me ook niet welkom voel.
oooh, is dat het moderne vrijgezel zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben overigens niet 'bezet', ik ben toevallig getrouwd
.
Dan klets ik er gewoon een keer of tien op, kan je lachenquote:
toevallig getrouwd = voorwaardelijk bezetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben overigens niet 'bezet', ik ben toevallig getrouwd
.
de pannenkoekenmolen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, had gekund, maar ik ben er dus niet zeker van, van wie die beslissing was om haar niet te vragen
Maar goed ik heb nog een verwijt te bestrijden, dus ik organiseer zelf eind van de zomer wel weer een dagje pannekoekenhuis, om te vieren dat ik MCSA geworden benEn ik nodig iedereen uit die ik erbij wil hebben
zus, vriend, ouders, volle bak
En de eerste die het lef heeft om te zeggen "ik kom niet want die of die komt" die hoef ik niet meer te zien
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik nodig iedereen uit die ik erbij wil hebbenzus, vriend, ouders, volle bak
En de eerste die het lef heeft om te zeggen "ik kom niet want die of die komt" die hoef ik niet meer te zien
quote:
quote:
Daar kan niemand iets mee, da's iets onbegrijpelijksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toevallig getrouwd = voorwaardelijk bezet
daar kun je wat mee
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef es70 het volgende:
Ik ben geen vrijgezel, ik ben getrouwd. Maar ik ben dus niet 'bezet'.
Nee hoor, ik snap je volledigquote:Da's lastig uit te leggen.
Leg jij het dan maar uitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, ik snap je volledig![]()
ongeveer dan
"je mag best buiten de deur kijken, je mag best buiten de deur honger krijgen. Als je maar thuis komt eten."quote:
Is die van mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"je mag best buiten de deur kijken, je mag best buiten de deur honger krijgen. Als je maar thuis komt eten."
Niet zo moeilijk te raden van wie die quote is
nee, van ene PHteVquote:
Ik vertrouw erop dat hij discreter is dan datquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, van ene PHteV
vraag eens rond in het dorp
Ik ook, en msn doet vervelendquote:
Ik zit niet eens op msnquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik zou me een stuk relaxter voelen als ik niet meer met familie n zo te maken zou hebben
Vandaar die emigratieplannen
Ik mag me niet aanmelden, ik zit dus ook niet op msnquote:
waar ga jij heen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik zou me een stuk relaxter velde als ik niet meer met familie n zo te maken zou hebben
Vandaar die emigratieplannen
Oh, het werkt hier wel zie ik nuquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik mag me niet aanmelden, ik zit dus ook niet op msn.
Mwoa, ik meen het serieus hoor. Heb niets wat me noodzakelijk in NL houdt. Als welk bedrijf dan ook me 3500 euro bruto biedt om in Polen iets leuks te gaan doen, ben ik komend weekend een verhuisbusje aan het regelenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Emigratieplannen
. Vind ik wel erg rigoreus hoor
.
Maar zover is het dus nog niet...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik meen het serieus hoor. Heb niets wat me noodzakelijk in NL houdt. Als welk bedrijf dan ook me 3500 euro bruto biedt om in Polen iets leuks te gaan doen, ben ik komend weekend een verhuisbusje aan het regelen
Ik ben naar hier gegaan, scheelde al ontzettend veelquote:
Gelezen ja,quote:
quote:
quote:
komen, gok ikquote:
Hoe toepasselijk, ik ken komme as de bestequote:
*nog ff stiekem vingertquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk, ik ken komme as de beste.
Je doet het wel heel stiekum, ik voel er niks vanquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Je doet het wel heel stiekum, ik voel er niks van.
Nee, morgen is het pas donderdagquote:
Mementoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Memento
Ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Waarom
.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Mja bepaalde mensen vonden t nodig mij af te zeiken en ik gaf wat teveel info bloot ook onder die nick nu blijf ik hiermee wat anoniemer hoop ik.quote:
euh alleen weet echt iedereen dat jij t bentquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja bepaalde mensen vonden t nodig mij af te zeiken en ik gaf wat teveel info bloot ook onder die nick nu blijf ik hiermee wat anoniemer hoop ik.
Nee niet iedereen en t gaat nu ook niet om rp mensen ofzo maar eigenlijk wat meer onbekendere fokkers die ik af en toe tegenkom.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh alleen weet echt iedereen dat jij t bent
alsof t zo lang gaat duren voor je weer afgezeken wordquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee niet iedereen en t gaat nu ook niet om rp mensen ofzo maar eigenlijk wat meer onbekendere fokkers die ik af en toe tegenkom.
Daar moet je gewoon boven staanquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja bepaalde mensen vonden t nodig mij af te zeiken en ik gaf wat teveel info bloot ook onder die nick nu blijf ik hiermee wat anoniemer hoop ik.
idd op fok blijft dat toch wel...quote:
daar hoor je te werken Sjowhanquote:
De stelregel 'het is maar internet' is niet altijd even makkelijk, maar uiteindelijk weten al die mensen niet eens wie er aan de andere kant zit...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd op fok blijft dat toch wel...
sommige mensen zijn alleen maar op fok om te stangen en zo
nee dat snap ik... het geeft iemand ook wel weer iets menselijks als ze zich aantrekken wat hier gezegd word.. maar ik bedoelde meer dat je op fok niet kunt verwachten dat iedereen lief en aardig tegen elkaar doet... zo werkt t hier gewoon niet helaasquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:57 schreef es70 het volgende:
[..]
De stelregel 'het is maar internet' is niet altijd even makkelijk, maar uiteindelijk weten al die mensen niet eens wie er aan de andere kant zit...
nee ik ben net een half uurtje wakkerquote:
Dat kan je nergens verwachten, het zou wel een stuk relaxter zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat snap ik... het geeft iemand ook wel weer iets menselijks als ze zich aantrekken wat hier gezegd word.. maar ik bedoelde meer dat je op fok niet kunt verwachten dat iedereen lief en aardig tegen elkaar doet... zo werkt t hier gewoon niet helaas
Moet eens kunnen .quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik ben net een half uurtje wakker![]()
en het ligt nog wel even lekker
Overal waar veel mensen bij elkaar zijn zul je dat soort dingen tegen komen, ik denk niet dat Fok! daar uniek in is... En ook irl zijn er (jammer genoeg) mensen die zich beter voelen als ze een ander de grond in trappen, alleen gaat het daar meestal 'subtieler' dan op internet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat snap ik... het geeft iemand ook wel weer iets menselijks als ze zich aantrekken wat hier gezegd word.. maar ik bedoelde meer dat je op fok niet kunt verwachten dat iedereen lief en aardig tegen elkaar doet... zo werkt t hier gewoon niet helaas
ja dat bedoel ik ook...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Overal waar veel mensen bij elkaar zijn zul je dat soort dingen tegen komen, ik denk niet dat Fok! daar uniek in is... En ook irl zijn er (jammer genoeg) mensen die zich beter voelen als ze een ander de grond in trappen, alleen gaat het daar meestal 'subtieler' dan op internet.
was gister ook uit geweest dus vind dat ik wel een goed excuus hebquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet eens kunnen .![]()
Ben je wel lekker uitgeslapen.
Ik heb geen kloon, ik denk dat ik zo door de mand zou vallen... En een kloon om te zeiken/zieken zie ik ook het nut niet vanquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook...
in het echte leven zien mensen ook wat het iemand doet en zijn mensen er niet alleen om te stangen
terwijl hier genoeg mensen zijn die puur hun zelfvertrouwen omhoog willen krikken (of een andere idiote reden hebben) en alleen maar posten om te zeiken... (of daar een kloon voor hebben)
iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon, ik denk dat ik zo door de mand zou vallen... En een kloon om te zeiken/zieken zie ik ook het nut niet van. Als je het niet als 'jezelf' durft te zeggen moet je maar helemaal je muil houden
.
ik heb geen klonenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd
vind een kloon hebben sowieso zwak...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb geen klonen
ik heb meerdere usernames
koken is leukquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:19 schreef liefie_ het volgende:
het gaat hier wat traag mensen
ik moet vanaaf zelf koken...
ik heb s avonds nauwlijks honger dus het schiet er erg vaak bij in...quote:
My specialtyquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb s avonds nauwlijks honger dus het schiet er erg vaak bij in...
maar vanaaf word het bami als het goed is
ahaquote:
Toevallig eten we geloof ik bami vanavond (of was het morgen).quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha
kun jij het dan niet maken voor me?
ga ik me de hele middag bezig houden met honger kweken
oke dan ben ik rond 6 uur bij jullie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toevallig eten we geloof ik bami vanavond (of was het morgen).
De ingredienten zijn iig aanwezig
Dan ben ik nog niet thuisquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke dan ben ik rond 6 uur bij jullie?
oke half zeven dan kan ik helpen met de tafel dekken of zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik nog niet thuis
Half 7 begin ik met koken, gok ik zo
Je kan wel tegen een pittige bamiquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke half zeven dan kan ik helpen met de tafel dekken of zo
gamma straling misschien, maar de gamma gaaf noemen....quote:
omdat je er handige dingen kunt kopenquote:
ben je er zo eenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat je er handige dingen kunt kopen
en ze hebben heel veel dingen die ik nog niet ken... waar ik me dus over kan verwonderen
plus heel veel dingen waar ik aan kan zitten zoals dingen met knopjes of hendels en zo...
die aan alles gaat zitten weer ze langs looptquote:
dat is slimquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
die aan alles gaat zitten weer ze langs loopt
of slopenquote:
maaaar dan komt er zo'n handige gamma kerel en die zegt dan: dat maak ik wel even hoor mevrouwtjequote:
ji geilt op dat 'mevrouwtje'quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maaaar dan komt er zo'n handige gamma kerel en die zegt dan: dat maak ik wel even hoor mevrouwtjeheerlijk
vooral dat mevrouwtje
neeej jukkiequote:
quote:
ok mevrouwtjequote:Op woensdag 17 mei 2006 14:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeej jukkie
maar het is zo heerlijk fout en betuttelend
en dat vind ik soms wel leuk
ja maar nu moet je ook dingen voor me maken terwijl ik af en toe lief glimlach en kopjes koffie aandraag waarna jij voldaan naar huis gaat en ik erg blij ben met mijn gefixte boiler of iets dergelijksquote:
Komt er geen passionele vrijpartij bij kijken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar nu moet je ook dingen voor me maken terwijl ik af en toe lief glimlach en kopjes koffie aandraag waarna jij voldaan naar huis gaat en ik erg blij ben met mijn gefixte boiler of iets dergelijks
alleen als ie heel knap isquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt er geen passionele vrijpartij bij kijken?
Ojee, de mafia is er weerquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:05 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemiddag
Nog nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeft ie al KABOEM gezegt of heeft ie ons voor niks in spanning laten wachten
quote:
update je fobo dan maar ffquote:
Af en toe.... krijg ik ondanksquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar nu moet je ook dingen voor me maken terwijl ik af en toe lief glimlach en kopjes koffie aandraag waarna jij voldaan naar huis gaat en ik erg blij ben met mijn gefixte boiler of iets dergelijks
Hey indah, en alle anderenquote:
want?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Af en toe.... krijg ik ondanks, toch jeuk van jouw uitspraken....
En geen lekkere jeuk dus.
foto's zeggen niksquote:
Weer een stomme vrouwquote:
Da's mooiquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Halloik heb 1 katern van geschiedenis uit
Alle hormonenrommel is hier weer uitgewerkt voor effequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's mooi. Ik heb (weer eens) hoofdpijn
. Hormonen
.
Hoi Leo.
Deze keer ik zelf gewoonquote:
Naar omstandigheden redelijk. Inmiddels aan een 80 weken durende kuur begonnen (met één keer per zoveel weken een opname), overlevingskans is gestegen naar 95%. Ze voelt zichzelf alleen érg lelijk (dik door de prednison en erg kort haarquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alle hormonenrommel is hier weer uitgewerkt voor effe![]()
Voor de rest alles goed esje?
Wat ik me nu eigenlijk afvroeg: hoe gaat het eigenlijk met jouw nichtje?
Stomme jijquote:
Das toch wel minimaal, nog wat lief misschienquote:
95% is wel heel goed natuurlijk, maar 80 weken is echt verschrikkelijk langquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden redelijk. Inmiddels aan een 80 weken durende kuur begonnen (met één keer per zoveel weken een opname), overlevingskans is gestegen naar 95%. Ze voelt zichzelf alleen érg lelijk (dik door de prednison en erg kort haar).
Doe ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
95% is wel heel goed natuurlijk, maar 80 weken is echt verschrikkelijk lang![]()
Ik kan me wel de problematiek rond haar haar inbeelden. Ik zou het daar bv ook heel erg moeilijk mee hebben en idd helemaal 'opgeblazen'.
Wens haar maar heel veel sterkte hoor![]()
Beetje lief, beetje stom.... Zijn we dat niet allemaalquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch wel minimaal, nog wat lief misschien
Bedoelde dat stomme ik nog wat lief omschreven wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Beetje lief, beetje stom.... Zijn we dat niet allemaal.
Ah... Ik heb hoofdpijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoelde dat stomme ik nog wat lief omschreven was
Geen idee of je hoofdpijn meevalt (neem je een paracetamolletje?)quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah... Ik heb hoofdpijn. Het zal wel meevallen toch
.
Nee, geen paracetamolletjes, dat heeft geen zinquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee of je hoofdpijn meevalt (neem je een paracetamolletje?)
En nee, niet echt
Das weer jammer dan....quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, geen paracetamolletjes, dat heeft geen zin.
Ik heb al wat sterkers genomenquote:
Das wel slim dan weer jaquote:
En dat ondanks hoofdpijnquote:
Zou mijn stelling dan toch niet waar zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
En dat ondanks hoofdpijn.
Ik heb weinig zin om zometeen met een migraine-aanval op bed te moeten, ik ben door ervaring 'wijs' geworden.
Levenslesjesquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou mijn stelling dan toch niet waar zijn
Das wel de manier om te leren ja, uit ervaring
dit weekendquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben echt vrolijkik zie mijn vriendin deze weekend weer
daarnaast is mijn vriendin ook super vrolijk
![]()
Boeiequote:
ik ga naar ikeaquote:
jah, zeg dat welquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga naar ikea![]()
ook lekker burgerlijk
quote:
welke Ikea?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga naar ikea![]()
ook lekker burgerlijk
Haal eens weg danquote:
Ze is nog niet zo lang een loungerquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
proberen kan altijd, of het zin heeft is wat anders
dat is voor mij ook de dichtsbijzijndequote:
Grote jongen hoorquote:
voor mij niet bepaald majaquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voor mij niet bepaald maja
het moet spannend blijven he
Ikea-meet Qutie?quote:
Ga jij je mond een spoelen met zeepquote:
Wantquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij je mond een spoelen met zeep
Echt zo iets ergs. Ik moest ook 1 keer met mijn ex, was echt de laatste keer hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Want. Ik ben maar 1 keer bij Ikea geweest, vond het wel leuk
.
Voor zover ik er iets van gezien heb, we gingen met een lijstje heen, inladen, afrekenen en weer weg.
Da's ook de enige goede manier om naar de Ikea te gaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Want. Ik ben maar 1 keer bij Ikea geweest, vond het wel leuk
.
Voor zover ik er iets van gezien heb, we gingen met een lijstje heen, inladen, afrekenen en weer weg.
Stomdronken is misschien ook nog wel een goede manier hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's ook de enige goede manier om naar de Ikea te gaan![]()
Voor mannen waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's ook de enige goede manier om naar de Ikea te gaan![]()
Je moestquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt zo iets ergs. Ik moest ook 1 keer met mijn ex, was echt de laatste keer hoor
wellicht, ik weet wat ik moet hebben, dan koop ik ook alleen dat (en okay, soms weer eens iets extra... jaja.. ik ben soms net een beetje een vrouw)quote:
Niksquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
wat is er toch mis met ikea?
Niets hoor.. het is goedkoop en simpel.. zoals een winkel moet zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
zaterdagquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks. Ik zou er wel een keer relaxed willen shoppen
.
Ja, was weinig onderhandelen aanquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moest. Als je niet wilt ga je toch niet...
dus als ik iets wil moet ik het bij jou in je karretje doen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zaterdag
ik hoef niet te betalen dus wil groots inslaanerg he maja
Wat gaan jullie in haar karretje doenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus als ik iets wil moet ik het bij jou in je karretje doen?
weinigquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
nuecken, kennelijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie in haar karretje doen
Maar om dat dan in de ikea te doenquote:
Zaterdagquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zaterdag
ik hoef niet te betalen dus wil groots inslaanerg he maja
quote:
dat lijkt me nou echt een leuke missie eerlijk gezegdquote:
Succes danquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat lijkt me nou echt een leuke missie eerlijk gezegd
goed, hoe laat ben je in de Ikea?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat lijkt me nou echt een leuke missie eerlijk gezegd
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus als ik iets wil moet ik het bij jou in je karretje doen?
quote:
Weer een extra doel in je leven nuquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb het nog nooit gedaan daar, dus kan er niet over oordelen
Maar hij doet daar nooit vaag over, waarom zou hij dat nu wel doen danquote:
Verlegen deze keer ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar hij doet daar nooit vaag over, waarom zou hij dat nu wel doen dan.
zo vaag doet ie toch niet, we weten (bijna) allemaal wat ie bedoeltquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar hij doet daar nooit vaag over, waarom zou hij dat nu wel doen dan.
Okay, okay.... ik had 'm (weer 's) gemist...quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo vaag doet ie toch niet, we weten (bijna) allemaal wat ie bedoelt
hij wil het speciaal voor jou vast nog wel eens herhalenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Okay, okay.... ik had 'm (weer 's) gemist...
neequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij wil het speciaal voor jou vast nog wel eens herhalen
Da's niet nodig hoor, ik vind nog steeds dat Qu meestal veel duidelijker isquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij wil het speciaal voor jou vast nog wel eens herhalen
Flauwquote:
quote:
je zegt zelf dat het niet nodig isquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet nodig hoor, ik vind nog steeds dat Qu meestal veel duidelijker is.
Klopt, maar daarom kan ik het toch nog wel flauw vinden dat je dat niet eens voor me wilt doenquote:
omdat ik wist wat je ging zeggenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom kan ik het toch nog wel flauw vinden dat je dat niet eens voor me wilt doen.
Jij zei al voordat ik zei dat het niet nodig was dat je het niet ging doen.
Onmogelijkquote:
geen idee dat hangt ook een beetje van mn papa af..quote:
Je kan er zelf niet heen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geen idee dat hangt ook een beetje van mn papa af..
hij moet betalen dus jaquote:
Neem dan ook maar gelijk 1 van mij meequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, dat is leuk shoppe
Neem je voor mij een 2p-bed mee? Aangezien je pa toch betaald
nouquote:
niet dat ik er voor wil werken... maar het zou leuk zijn de optie te hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou vooruit dan, laat ik het nuanceren
je hebt het goed wat sponsoren betreft
Mijn engels maar danquote:
al met al heb je het zo slecht niet dus, ik heb nooit sponsors gehadquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet dat ik er voor wil werken... maar het zou leuk zijn de optie te hebben
nu moet ik wel gesponserd worden en eens per half jaar verveelt me dat wel eens of zo
nee de wao in op je 20stequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
al met al heb je het zo slecht niet dus, ik heb nooit sponsors gehad
Kan je geen leuk werk vinden dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet dat ik er voor wil werken... maar het zou leuk zijn de optie te hebben
nu moet ik wel gesponserd worden en eens per half jaar verveelt me dat wel eens of zo
Go fly a kite kiddoquote:
Niet zoals ze het hier willenquote:
Komt vanzelf wel weer toch?quote:
jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |