Succes danquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat lijkt me nou echt een leuke missie eerlijk gezegd
goed, hoe laat ben je in de Ikea?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat lijkt me nou echt een leuke missie eerlijk gezegd
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus als ik iets wil moet ik het bij jou in je karretje doen?
quote:
Weer een extra doel in je leven nuquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb het nog nooit gedaan daar, dus kan er niet over oordelen
Maar hij doet daar nooit vaag over, waarom zou hij dat nu wel doen danquote:
Verlegen deze keer ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar hij doet daar nooit vaag over, waarom zou hij dat nu wel doen dan.
zo vaag doet ie toch niet, we weten (bijna) allemaal wat ie bedoeltquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar hij doet daar nooit vaag over, waarom zou hij dat nu wel doen dan.
Okay, okay.... ik had 'm (weer 's) gemist...quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo vaag doet ie toch niet, we weten (bijna) allemaal wat ie bedoelt
hij wil het speciaal voor jou vast nog wel eens herhalenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Okay, okay.... ik had 'm (weer 's) gemist...
neequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij wil het speciaal voor jou vast nog wel eens herhalen
Da's niet nodig hoor, ik vind nog steeds dat Qu meestal veel duidelijker isquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij wil het speciaal voor jou vast nog wel eens herhalen
Flauwquote:
quote:
je zegt zelf dat het niet nodig isquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet nodig hoor, ik vind nog steeds dat Qu meestal veel duidelijker is.
Klopt, maar daarom kan ik het toch nog wel flauw vinden dat je dat niet eens voor me wilt doenquote:
omdat ik wist wat je ging zeggenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom kan ik het toch nog wel flauw vinden dat je dat niet eens voor me wilt doen.
Jij zei al voordat ik zei dat het niet nodig was dat je het niet ging doen.
Onmogelijkquote:
geen idee dat hangt ook een beetje van mn papa af..quote:
Je kan er zelf niet heen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geen idee dat hangt ook een beetje van mn papa af..
hij moet betalen dus jaquote:
Neem dan ook maar gelijk 1 van mij meequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, dat is leuk shoppe
Neem je voor mij een 2p-bed mee? Aangezien je pa toch betaald
nouquote:
niet dat ik er voor wil werken... maar het zou leuk zijn de optie te hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou vooruit dan, laat ik het nuanceren
je hebt het goed wat sponsoren betreft
Mijn engels maar danquote:
al met al heb je het zo slecht niet dus, ik heb nooit sponsors gehadquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet dat ik er voor wil werken... maar het zou leuk zijn de optie te hebben
nu moet ik wel gesponserd worden en eens per half jaar verveelt me dat wel eens of zo
nee de wao in op je 20stequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
al met al heb je het zo slecht niet dus, ik heb nooit sponsors gehad
Kan je geen leuk werk vinden dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet dat ik er voor wil werken... maar het zou leuk zijn de optie te hebben
nu moet ik wel gesponserd worden en eens per half jaar verveelt me dat wel eens of zo
Go fly a kite kiddoquote:
Niet zoals ze het hier willenquote:
Komt vanzelf wel weer toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |