alsof t zo lang gaat duren voor je weer afgezeken wordquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee niet iedereen en t gaat nu ook niet om rp mensen ofzo maar eigenlijk wat meer onbekendere fokkers die ik af en toe tegenkom.
Daar moet je gewoon boven staanquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja bepaalde mensen vonden t nodig mij af te zeiken en ik gaf wat teveel info bloot ook onder die nick nu blijf ik hiermee wat anoniemer hoop ik.
idd op fok blijft dat toch wel...quote:
daar hoor je te werken Sjowhanquote:
De stelregel 'het is maar internet' is niet altijd even makkelijk, maar uiteindelijk weten al die mensen niet eens wie er aan de andere kant zit...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd op fok blijft dat toch wel...
sommige mensen zijn alleen maar op fok om te stangen en zo
nee dat snap ik... het geeft iemand ook wel weer iets menselijks als ze zich aantrekken wat hier gezegd word.. maar ik bedoelde meer dat je op fok niet kunt verwachten dat iedereen lief en aardig tegen elkaar doet... zo werkt t hier gewoon niet helaasquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:57 schreef es70 het volgende:
[..]
De stelregel 'het is maar internet' is niet altijd even makkelijk, maar uiteindelijk weten al die mensen niet eens wie er aan de andere kant zit...
nee ik ben net een half uurtje wakkerquote:
Dat kan je nergens verwachten, het zou wel een stuk relaxter zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat snap ik... het geeft iemand ook wel weer iets menselijks als ze zich aantrekken wat hier gezegd word.. maar ik bedoelde meer dat je op fok niet kunt verwachten dat iedereen lief en aardig tegen elkaar doet... zo werkt t hier gewoon niet helaas
Moet eens kunnen .quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik ben net een half uurtje wakker![]()
en het ligt nog wel even lekker
Overal waar veel mensen bij elkaar zijn zul je dat soort dingen tegen komen, ik denk niet dat Fok! daar uniek in is... En ook irl zijn er (jammer genoeg) mensen die zich beter voelen als ze een ander de grond in trappen, alleen gaat het daar meestal 'subtieler' dan op internet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat snap ik... het geeft iemand ook wel weer iets menselijks als ze zich aantrekken wat hier gezegd word.. maar ik bedoelde meer dat je op fok niet kunt verwachten dat iedereen lief en aardig tegen elkaar doet... zo werkt t hier gewoon niet helaas
ja dat bedoel ik ook...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Overal waar veel mensen bij elkaar zijn zul je dat soort dingen tegen komen, ik denk niet dat Fok! daar uniek in is... En ook irl zijn er (jammer genoeg) mensen die zich beter voelen als ze een ander de grond in trappen, alleen gaat het daar meestal 'subtieler' dan op internet.
was gister ook uit geweest dus vind dat ik wel een goed excuus hebquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet eens kunnen .![]()
Ben je wel lekker uitgeslapen.
Ik heb geen kloon, ik denk dat ik zo door de mand zou vallen... En een kloon om te zeiken/zieken zie ik ook het nut niet vanquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook...
in het echte leven zien mensen ook wat het iemand doet en zijn mensen er niet alleen om te stangen
terwijl hier genoeg mensen zijn die puur hun zelfvertrouwen omhoog willen krikken (of een andere idiote reden hebben) en alleen maar posten om te zeiken... (of daar een kloon voor hebben)
iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon, ik denk dat ik zo door de mand zou vallen... En een kloon om te zeiken/zieken zie ik ook het nut niet van. Als je het niet als 'jezelf' durft te zeggen moet je maar helemaal je muil houden
.
ik heb geen klonenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd
vind een kloon hebben sowieso zwak...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb geen klonen
ik heb meerdere usernames
koken is leukquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:19 schreef liefie_ het volgende:
het gaat hier wat traag mensen
ik moet vanaaf zelf koken...
ik heb s avonds nauwlijks honger dus het schiet er erg vaak bij in...quote:
My specialtyquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb s avonds nauwlijks honger dus het schiet er erg vaak bij in...
maar vanaaf word het bami als het goed is
ahaquote:
Toevallig eten we geloof ik bami vanavond (of was het morgen).quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha
kun jij het dan niet maken voor me?
ga ik me de hele middag bezig houden met honger kweken
oke dan ben ik rond 6 uur bij jullie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toevallig eten we geloof ik bami vanavond (of was het morgen).
De ingredienten zijn iig aanwezig
Dan ben ik nog niet thuisquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke dan ben ik rond 6 uur bij jullie?
oke half zeven dan kan ik helpen met de tafel dekken of zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik nog niet thuis
Half 7 begin ik met koken, gok ik zo
Je kan wel tegen een pittige bamiquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke half zeven dan kan ik helpen met de tafel dekken of zo
gamma straling misschien, maar de gamma gaaf noemen....quote:
omdat je er handige dingen kunt kopenquote:
ben je er zo eenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat je er handige dingen kunt kopen
en ze hebben heel veel dingen die ik nog niet ken... waar ik me dus over kan verwonderen
plus heel veel dingen waar ik aan kan zitten zoals dingen met knopjes of hendels en zo...
die aan alles gaat zitten weer ze langs looptquote:
dat is slimquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
die aan alles gaat zitten weer ze langs loopt
of slopenquote:
maaaar dan komt er zo'n handige gamma kerel en die zegt dan: dat maak ik wel even hoor mevrouwtjequote:
ji geilt op dat 'mevrouwtje'quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maaaar dan komt er zo'n handige gamma kerel en die zegt dan: dat maak ik wel even hoor mevrouwtjeheerlijk
vooral dat mevrouwtje
neeej jukkiequote:
quote:
ok mevrouwtjequote:Op woensdag 17 mei 2006 14:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeej jukkie
maar het is zo heerlijk fout en betuttelend
en dat vind ik soms wel leuk
ja maar nu moet je ook dingen voor me maken terwijl ik af en toe lief glimlach en kopjes koffie aandraag waarna jij voldaan naar huis gaat en ik erg blij ben met mijn gefixte boiler of iets dergelijksquote:
Komt er geen passionele vrijpartij bij kijken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar nu moet je ook dingen voor me maken terwijl ik af en toe lief glimlach en kopjes koffie aandraag waarna jij voldaan naar huis gaat en ik erg blij ben met mijn gefixte boiler of iets dergelijks
alleen als ie heel knap isquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt er geen passionele vrijpartij bij kijken?
Ojee, de mafia is er weerquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:05 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemiddag
Nog nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeft ie al KABOEM gezegt of heeft ie ons voor niks in spanning laten wachten
quote:
update je fobo dan maar ffquote:
Af en toe.... krijg ik ondanksquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar nu moet je ook dingen voor me maken terwijl ik af en toe lief glimlach en kopjes koffie aandraag waarna jij voldaan naar huis gaat en ik erg blij ben met mijn gefixte boiler of iets dergelijks
Hey indah, en alle anderenquote:
want?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Af en toe.... krijg ik ondanks, toch jeuk van jouw uitspraken....
En geen lekkere jeuk dus.
foto's zeggen niksquote:
Weer een stomme vrouwquote:
Da's mooiquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Halloik heb 1 katern van geschiedenis uit
Alle hormonenrommel is hier weer uitgewerkt voor effequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's mooi. Ik heb (weer eens) hoofdpijn
. Hormonen
.
Hoi Leo.
Deze keer ik zelf gewoonquote:
Naar omstandigheden redelijk. Inmiddels aan een 80 weken durende kuur begonnen (met één keer per zoveel weken een opname), overlevingskans is gestegen naar 95%. Ze voelt zichzelf alleen érg lelijk (dik door de prednison en erg kort haarquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alle hormonenrommel is hier weer uitgewerkt voor effe![]()
Voor de rest alles goed esje?
Wat ik me nu eigenlijk afvroeg: hoe gaat het eigenlijk met jouw nichtje?
Stomme jijquote:
Das toch wel minimaal, nog wat lief misschienquote:
95% is wel heel goed natuurlijk, maar 80 weken is echt verschrikkelijk langquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden redelijk. Inmiddels aan een 80 weken durende kuur begonnen (met één keer per zoveel weken een opname), overlevingskans is gestegen naar 95%. Ze voelt zichzelf alleen érg lelijk (dik door de prednison en erg kort haar).
Doe ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
95% is wel heel goed natuurlijk, maar 80 weken is echt verschrikkelijk lang![]()
Ik kan me wel de problematiek rond haar haar inbeelden. Ik zou het daar bv ook heel erg moeilijk mee hebben en idd helemaal 'opgeblazen'.
Wens haar maar heel veel sterkte hoor![]()
Beetje lief, beetje stom.... Zijn we dat niet allemaalquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch wel minimaal, nog wat lief misschien
Bedoelde dat stomme ik nog wat lief omschreven wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Beetje lief, beetje stom.... Zijn we dat niet allemaal.
Ah... Ik heb hoofdpijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoelde dat stomme ik nog wat lief omschreven was
Geen idee of je hoofdpijn meevalt (neem je een paracetamolletje?)quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah... Ik heb hoofdpijn. Het zal wel meevallen toch
.
Nee, geen paracetamolletjes, dat heeft geen zinquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee of je hoofdpijn meevalt (neem je een paracetamolletje?)
En nee, niet echt
Das weer jammer dan....quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, geen paracetamolletjes, dat heeft geen zin.
Ik heb al wat sterkers genomenquote:
Das wel slim dan weer jaquote:
En dat ondanks hoofdpijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |