die aan alles gaat zitten weer ze langs looptquote:
dat is slimquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
die aan alles gaat zitten weer ze langs loopt
of slopenquote:
maaaar dan komt er zo'n handige gamma kerel en die zegt dan: dat maak ik wel even hoor mevrouwtjequote:
ji geilt op dat 'mevrouwtje'quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maaaar dan komt er zo'n handige gamma kerel en die zegt dan: dat maak ik wel even hoor mevrouwtjeheerlijk
vooral dat mevrouwtje
neeej jukkiequote:
quote:
ok mevrouwtjequote:Op woensdag 17 mei 2006 14:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeej jukkie
maar het is zo heerlijk fout en betuttelend
en dat vind ik soms wel leuk
ja maar nu moet je ook dingen voor me maken terwijl ik af en toe lief glimlach en kopjes koffie aandraag waarna jij voldaan naar huis gaat en ik erg blij ben met mijn gefixte boiler of iets dergelijksquote:
Komt er geen passionele vrijpartij bij kijken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar nu moet je ook dingen voor me maken terwijl ik af en toe lief glimlach en kopjes koffie aandraag waarna jij voldaan naar huis gaat en ik erg blij ben met mijn gefixte boiler of iets dergelijks
alleen als ie heel knap isquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt er geen passionele vrijpartij bij kijken?
Ojee, de mafia is er weerquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:05 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemiddag
Nog nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeft ie al KABOEM gezegt of heeft ie ons voor niks in spanning laten wachten
quote:
update je fobo dan maar ffquote:
Af en toe.... krijg ik ondanksquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar nu moet je ook dingen voor me maken terwijl ik af en toe lief glimlach en kopjes koffie aandraag waarna jij voldaan naar huis gaat en ik erg blij ben met mijn gefixte boiler of iets dergelijks
Hey indah, en alle anderenquote:
want?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Af en toe.... krijg ik ondanks, toch jeuk van jouw uitspraken....
En geen lekkere jeuk dus.
foto's zeggen niksquote:
Weer een stomme vrouwquote:
Da's mooiquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Halloik heb 1 katern van geschiedenis uit
Alle hormonenrommel is hier weer uitgewerkt voor effequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's mooi. Ik heb (weer eens) hoofdpijn
. Hormonen
.
Hoi Leo.
Deze keer ik zelf gewoonquote:
Naar omstandigheden redelijk. Inmiddels aan een 80 weken durende kuur begonnen (met één keer per zoveel weken een opname), overlevingskans is gestegen naar 95%. Ze voelt zichzelf alleen érg lelijk (dik door de prednison en erg kort haarquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alle hormonenrommel is hier weer uitgewerkt voor effe![]()
Voor de rest alles goed esje?
Wat ik me nu eigenlijk afvroeg: hoe gaat het eigenlijk met jouw nichtje?
Stomme jijquote:
Das toch wel minimaal, nog wat lief misschienquote:
95% is wel heel goed natuurlijk, maar 80 weken is echt verschrikkelijk langquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden redelijk. Inmiddels aan een 80 weken durende kuur begonnen (met één keer per zoveel weken een opname), overlevingskans is gestegen naar 95%. Ze voelt zichzelf alleen érg lelijk (dik door de prednison en erg kort haar).
Doe ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
95% is wel heel goed natuurlijk, maar 80 weken is echt verschrikkelijk lang![]()
Ik kan me wel de problematiek rond haar haar inbeelden. Ik zou het daar bv ook heel erg moeilijk mee hebben en idd helemaal 'opgeblazen'.
Wens haar maar heel veel sterkte hoor![]()
Beetje lief, beetje stom.... Zijn we dat niet allemaalquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch wel minimaal, nog wat lief misschien
Bedoelde dat stomme ik nog wat lief omschreven wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Beetje lief, beetje stom.... Zijn we dat niet allemaal.
Ah... Ik heb hoofdpijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoelde dat stomme ik nog wat lief omschreven was
Geen idee of je hoofdpijn meevalt (neem je een paracetamolletje?)quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah... Ik heb hoofdpijn. Het zal wel meevallen toch
.
Nee, geen paracetamolletjes, dat heeft geen zinquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee of je hoofdpijn meevalt (neem je een paracetamolletje?)
En nee, niet echt
Das weer jammer dan....quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, geen paracetamolletjes, dat heeft geen zin.
Ik heb al wat sterkers genomenquote:
Das wel slim dan weer jaquote:
En dat ondanks hoofdpijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |