quote:
neeequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, vulkanen. Mocht ik over anderszins heet en lekken iets te melden hebben kan ik beter naar een andere afdeling
.
Had je er liever een vent aan vast gehadquote:
Mwoa, dan heb ik maar een spiegel nodigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Had je er liever een vent aan vast gehad.
Ik vind lekken eigenlijk niet zo sexyquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neee
dan is daarvoor hier OOK belangstelling
ooh, dan is het goed..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik 172 had onthouden, had ik ook wel geweten dat 173 volgde, zo cijferblind ben ik nou ook weer niet
.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga jullie weer een fijne avond wensen.. al die kwaliteitsposts van mij in WFL eisen toch wel zijn tol.
ja trustequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga jullie weer een fijne avond wensen.. al die kwaliteitsposts van mij in WFL eisen toch wel zijn tol.
dat eerste wel, maar dat laatste nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft iemand van jullie ook een hekel aan ontzettend goedbedoelende familie waar je geen nee tegen kan zeggen, en die daarmee een beetje zorgen dat je altijd "het kind van..." zal blijven?
Leg dat tweede deel 's uitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft iemand van jullie ook een hekel aan ontzettend goedbedoelende familie waar je geen nee tegen kan zeggen, en die daarmee een beetje zorgen dat je altijd "het kind van..." zal blijven?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:11 schreef descendent1 het volgende:
(ik ga me daar zeker 1.5 uur voor niks in de trein zitten)![]()
gauw dan. je wordt uitgenodigd voor een brunch. Nee zeggen heeft geen zin tenzij je een ZEER goed verhaal hebt. De dag tevoren hoor je dat je zus niet gevraagd is. Wat doe je dan? Op verzoek van haar de kool en de geit sparen en gewoon gaan, je behoorlijk ongemakkelijk voelen, zoals trouwens altijd bij familiedingesjes? Of gewoon dikke vette oorlog schoppen over dat je ouders nou eindelijk na 5 jaar maar eens moeten accepteren dat hun dochter niet het pad gekozen heeft dat zij voor haar uitgestippeld hadden?quote:
jongere zus?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gauw dan. je wordt uitgenodigd voor een brunch. Nee zeggen heeft geen zin tenzij je een ZEER goed verhaal hebt. De dag tevoren hoor je dat je zus niet gevraagd is. Wat doe je dan? Op verzoek van haar de kool en de geit sparen en gewoon gaan, je behoorlijk ongemakkelijk voelen, zoals trouwens altijd bij familiedingesjes? Of gewoon dikke vette oorlog schoppen over dat je ouders nou eindelijk na 5 jaar maar eens moeten accepteren dat hun dochter niet het pad gekozen heeft dat zij voor haar uitgestippeld hadden?
Ik deed het eerste![]()
Ik kon redelijkerwijs niet anders, maar zit TOCH van mezelf te walgen. Familie, bedankt.
Bezette zusquote:
selectief lezen enzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja. en?
Ik was niet gegaan, dan maar een hok met herriequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gauw dan. je wordt uitgenodigd voor een brunch. Nee zeggen heeft geen zin tenzij je een ZEER goed verhaal hebt. De dag tevoren hoor je dat je zus niet gevraagd is. Wat doe je dan? Op verzoek van haar de kool en de geit sparen en gewoon gaan, je behoorlijk ongemakkelijk voelen, zoals trouwens altijd bij familiedingesjes? Of gewoon dikke vette oorlog schoppen over dat je ouders nou eindelijk na 5 jaar maar eens moeten accepteren dat hun dochter niet het pad gekozen heeft dat zij voor haar uitgestippeld hadden?
Ik deed het eerste![]()
Ik kon redelijkerwijs niet anders, maar zit TOCH van mezelf te walgen. Familie, bedankt.
Niet jonger, enniet mijn zusquote:
meestal is het toch zo dat als 2 mensen langer bij elkaar zijn dat ze ook tot de familie behoren?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je, ik heb altijd geprobeerd er niet tussenin te zitten. Maar als er dan zo'n familie-ietsje georganiseerd wordt, en het is blijkbaar belangrijker dat haar vriend NIET komt, dan dat zij wel komt.. sorry hoor
Het is wel MIJN zusen blijkbaar heeft ze verder NIEMAND meer
Nee johquote:
Niet mijn zus was voldoende geweest hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet jonger, enniet mijn zus
En nou ontopic voordat ik je meteen castreer met de bakstenen godverdomme
ahquote:
ha! zo goed kan je niet mikkenquote:En nou ontopic voordat ik je meteen castreer met de bakstenen godverdomme
Familiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je, ik heb altijd geprobeerd er niet tussenin te zitten. Maar als er dan zo'n familie-ietsje georganiseerd wordt, en het is blijkbaar belangrijker dat haar vriend NIET komt, dan dat zij wel komt.. sorry hoor
Het is wel MIJN zusen blijkbaar heeft ze verder NIEMAND meer
ja, had gekund, maar ik ben er dus niet zeker van, van wie die beslissing was om haar niet te vragenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was niet gegaan, dan maar een hok met herrie. Met als beregoed excuus dat wanneer mijn zus niet welkom is, ik me ook niet welkom voel.
oooh, is dat het moderne vrijgezel zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben overigens niet 'bezet', ik ben toevallig getrouwd
.
Dan klets ik er gewoon een keer of tien op, kan je lachenquote:
toevallig getrouwd = voorwaardelijk bezetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben overigens niet 'bezet', ik ben toevallig getrouwd
.
de pannenkoekenmolen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, had gekund, maar ik ben er dus niet zeker van, van wie die beslissing was om haar niet te vragen
Maar goed ik heb nog een verwijt te bestrijden, dus ik organiseer zelf eind van de zomer wel weer een dagje pannekoekenhuis, om te vieren dat ik MCSA geworden benEn ik nodig iedereen uit die ik erbij wil hebben
zus, vriend, ouders, volle bak
En de eerste die het lef heeft om te zeggen "ik kom niet want die of die komt" die hoef ik niet meer te zien
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik nodig iedereen uit die ik erbij wil hebbenzus, vriend, ouders, volle bak
En de eerste die het lef heeft om te zeggen "ik kom niet want die of die komt" die hoef ik niet meer te zien
quote:
quote:
Daar kan niemand iets mee, da's iets onbegrijpelijksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toevallig getrouwd = voorwaardelijk bezet
daar kun je wat mee
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef es70 het volgende:
Ik ben geen vrijgezel, ik ben getrouwd. Maar ik ben dus niet 'bezet'.
Nee hoor, ik snap je volledigquote:Da's lastig uit te leggen.
Leg jij het dan maar uitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, ik snap je volledig![]()
ongeveer dan
"je mag best buiten de deur kijken, je mag best buiten de deur honger krijgen. Als je maar thuis komt eten."quote:
Is die van mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"je mag best buiten de deur kijken, je mag best buiten de deur honger krijgen. Als je maar thuis komt eten."
Niet zo moeilijk te raden van wie die quote is
nee, van ene PHteVquote:
Ik vertrouw erop dat hij discreter is dan datquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, van ene PHteV
vraag eens rond in het dorp
Ik ook, en msn doet vervelendquote:
Ik zit niet eens op msnquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik zou me een stuk relaxter voelen als ik niet meer met familie n zo te maken zou hebben
Vandaar die emigratieplannen
Ik mag me niet aanmelden, ik zit dus ook niet op msnquote:
waar ga jij heen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik zou me een stuk relaxter velde als ik niet meer met familie n zo te maken zou hebben
Vandaar die emigratieplannen
Oh, het werkt hier wel zie ik nuquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik mag me niet aanmelden, ik zit dus ook niet op msn.
Mwoa, ik meen het serieus hoor. Heb niets wat me noodzakelijk in NL houdt. Als welk bedrijf dan ook me 3500 euro bruto biedt om in Polen iets leuks te gaan doen, ben ik komend weekend een verhuisbusje aan het regelenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Emigratieplannen
. Vind ik wel erg rigoreus hoor
.
Maar zover is het dus nog niet...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik meen het serieus hoor. Heb niets wat me noodzakelijk in NL houdt. Als welk bedrijf dan ook me 3500 euro bruto biedt om in Polen iets leuks te gaan doen, ben ik komend weekend een verhuisbusje aan het regelen
Ik ben naar hier gegaan, scheelde al ontzettend veelquote:
Gelezen ja,quote:
quote:
quote:
komen, gok ikquote:
Hoe toepasselijk, ik ken komme as de bestequote:
*nog ff stiekem vingertquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk, ik ken komme as de beste.
Je doet het wel heel stiekum, ik voel er niks vanquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Je doet het wel heel stiekum, ik voel er niks van.
Nee, morgen is het pas donderdagquote:
Mementoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Memento
Ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Waarom
.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Mja bepaalde mensen vonden t nodig mij af te zeiken en ik gaf wat teveel info bloot ook onder die nick nu blijf ik hiermee wat anoniemer hoop ik.quote:
euh alleen weet echt iedereen dat jij t bentquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja bepaalde mensen vonden t nodig mij af te zeiken en ik gaf wat teveel info bloot ook onder die nick nu blijf ik hiermee wat anoniemer hoop ik.
Nee niet iedereen en t gaat nu ook niet om rp mensen ofzo maar eigenlijk wat meer onbekendere fokkers die ik af en toe tegenkom.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh alleen weet echt iedereen dat jij t bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |