Nee, morgen is het pas donderdagquote:
Mementoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Memento
Ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Waarom
.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Mja bepaalde mensen vonden t nodig mij af te zeiken en ik gaf wat teveel info bloot ook onder die nick nu blijf ik hiermee wat anoniemer hoop ik.quote:
euh alleen weet echt iedereen dat jij t bentquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja bepaalde mensen vonden t nodig mij af te zeiken en ik gaf wat teveel info bloot ook onder die nick nu blijf ik hiermee wat anoniemer hoop ik.
Nee niet iedereen en t gaat nu ook niet om rp mensen ofzo maar eigenlijk wat meer onbekendere fokkers die ik af en toe tegenkom.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh alleen weet echt iedereen dat jij t bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |