quote:
Bedoel je de opmerking over de wijziging in het GBA?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef teamlead het volgende:
hey.. Femke stelt een nuttige vraag
ignorance is bliss...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:10 schreef oheng het volgende:
[..]
Bos had zijn mond moeten houden over Kalou... Dat is een totaal andere zaak. Net zoals iedere keer Taida erbij wordt gesleept. Er zijn vrijwel geen overeenkomsten.
ik heb het mailadres ff gemistquote:
Rita: OOOOOOOH voorzitter ik heb nog nooit gemailt met ayaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef the_disheaver het volgende:
magan@tweedekamer.nl
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef the_disheaver het volgende:
magan@tweedekamer.nl
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:10 schreef SCH het volgende:
Go Femke Go
same here!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef teamlead het volgende:
Overigens ben ik het voor de afwisseling met Femke eens.. het is al jaren bekend.. iedereen behalve Rita wist dit...
Geweldig gewoon haha!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wahaha, dit is nog eens goede tv. "Ik heb nog nooit ge-emailed met Ayaan Hirsi Ali!"![]()
Hear, hear!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel eens naar de BBC gekeken bij debaten?
ja, het gelach sprak boekdelen na die opmerkingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef gronk het volgende:
Het wachten is nu op iemand die een mailtje opdiept van verdonk aan hirschi ali@tweedekamerpuntenel.
Beleefdheid hé.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. 'Mag ik alsjeblieft een vervolgvraag stellen, voorzitter?'
Het gaat er nu hard aan toe trouwens. Halsema vs. Verdonk.
JAquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel eens naar de BBC gekeken bij debaten?
Maar zou ze wel met Ayaan Hirsi Magan hebben gemaildquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wahaha, dit is nog eens goede tv. "Ik heb nog nooit ge-emailed met Ayaan Hirsi Ali!"![]()
en er komt geen Hart van Nederland tussen, dus ik kan het de hele avond vrolijk kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef yvonne het volgende:
Leuke tv!
je geeft zelf het antwoord alquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:14 schreef Cheesecake het volgende:
Jammer dat ik te laat inschakelde. Bos jammergenoeg gemist. Of heb ik niks gemist en was het bullshit as usual van zijn kant?
Goed om bij te komen van t lachenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:14 schreef the_disheaver het volgende:
ach, rouvoet lekker in een kalm tempo![]()
Hou nou toch op. Ik ben zelf `mailadministraotr`. De meeste mensen doen reply op berichten en kijken nooit naar de email naam. Niet liegen.Of moet Verdonk alle email headers gaan doorspitten om te kijken of er een illegale in zitten (zoals Bos en Halsema schijnbaar willen)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef teamlead het volgende:
Overigens ben ik het voor de afwisseling met Femke eens.. het is al jaren bekend.. iedereen behalve Rita wist dit...
die teef speelt op de man en houdt zich totaal niet bezig met de feiten. Afknallen dat teringwijf (als ik het even zo mag omschrijvenquote:
same here....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:14 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik tel af tot Verdonks inzinking!!
267
Bij mijn werk staat toch gewoon de naam van de verzender boven de mail hoor..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef oheng het volgende:
[..]
Hou nou toch op. Ik ben zelf `mailadministraotr`. De meeste mensen doen reply op berichten en kijken nooit naar de email naam. Niet liegen.Of moet Verdonk alle email headers gaan doorspitten om te kijken of er een illegale in zitten (zoals Bos en Halsema schijnbaar willen)
Optimistquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:14 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik tel af tot Verdonks inzinking!!
267
in 2003 bij Barend en Van Dorp heeft ze het al verteldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef oheng het volgende:
[..]
Hou nou toch op. Ik ben zelf `mailadministraotr`. De meeste mensen doen reply op berichten en kijken nooit naar de email naam. Niet liegen.Of moet Verdonk alle email headers gaan doorspitten om te kijken of er een illegale in zitten (zoals Bos en Halsema schijnbaar willen)
Idd. Iedereen weet dat Ayaan een e-mail slet is. De hele Tweede Kamer heeft haar keihard gegroeps-e-maild.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb nog nooit gemaild met haar!!!
PFFFFFFFFFFFfff wie gelooft dat nou?!?!?!?
Rita succes!quote:Zenuwinzinking is een algemene benaming voor een aantal acute psychische aandoeningen die optreden bij mensen die eerder geen klachten hadden. De symptomen lopen uiteen van zenuwachtig of obsessief gedrag tot angststoornissen en depressies. Soms kunnen zelfs symptomen van een kortdurende psychose optreden.
De oorzaak is een niet direct verwerkbare hoeveelheid stress. Deze kan bijvoorbeeld veroorzaakt zijn door rouw, problemen op het werk of echtscheiding.
In de meeste gevallen is voldoende rust het belangrijkste om de stress te overwinnen.
jupquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
in 2003 bij Barend en Van Dorp heeft ze het al verteld![]()
en toen hadden ze wel nog kijkers
Het verandert het beleid wel degelijk... Het gaat immers om een andere artikel...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:10 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Lol, nee dat het een andere wetsartikel verandert niet je vakgebied hoor. Of de zaak waarover het gaat: naturalisatie/nederlanderschap en beleid
Nou, mag wel genuanceerder hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
die teef speelt op de man en houdt zich totaal niet bezig met de feiten. Afknallen dat teringwijf (als ik het even zo mag omschrijven)
Bij deze draag ik jou ook voor voor uitzetting.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
die teef speelt op de man en houdt zich totaal niet bezig met de feiten. Afknallen dat teringwijf (als ik het even zo mag omschrijven)
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
OMG, wat wordt het allemaal opgeblazen zeg, laten ze debatteren over belangrijkere zaken.
Hirsi Magan is een belangrijk persoon hoor. Eén van de meest invloedrijke personen in de wereld volgens een toonaangevende tijdschrift.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
OMG, wat wordt het allemaal opgeblazen zeg, laten ze debatteren over belangrijkere zaken.
O ja, bijna vergeten vier te pakken!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Chips en biertje erbij, hoppa. Verhagen is immers sterker dan de voorgaande politici.
ge wel fucking dig, man ik lig echt zo slap hier haha, ik wilde dat ik een potje bier erbij hadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is beter dan de kabinetsval door toedoen van een catfight binnen de LPF!
Beertender gevuld met Murphy's en een topdebat.. mijn avond kan niet meer stukquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ge wel fucking dig, man ik lig echt zo slap hier haha, ik wilde dat ik een potje bier erbij had
Ik wil Femke!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef teamlead het volgende:
Komop.. ik wil Rouwvoet weer
huh? vuurwerk.nl? Eng adres...quote:mail1.parlement.nl. 25 62.58.80.111 [NL]
mail2.parlement.nl. 25 62.58.80.112 [NL]
fallback.vuurwerk.nl. 100 62.250.3.112 [NL]
Hahaha, dat kan nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Bij deze draag ik jou ook voor voor uitzetting.![]()
* haagse_elfje heeft chips en bier erbij gepaktquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ge wel fucking dig, man ik lig echt zo slap hier haha, ik wilde dat ik een potje bier erbij had
Die maakt zich op voor de laatste ronde. Krijgt wat verzorging langs de lijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef teamlead het volgende:
Komop.. ik wil Rouwvoet weer
sjips!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:18 schreef Cheesecake het volgende:
Oohh Greys Anatomy begint over 20 minuutjes maar dit is veel te leuk
Rouvoetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef Nyrem het volgende:
Femke en Verhagen softens-up Rita en straks komt Rouvoet om de KO uit te delen.
Ik ga zo nog even een fles wijn aanschaffen.. wordt het zo nog even stil gezet? En tot hoe laat gaat het door..?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die weet echt niet meer wat ze moet zeggenquote:
onbekende tijdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even een fles wijn aanschaffen.. wordt het zo nog even stil gezet? En tot hoe laat gaat het door..?
Van As toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:20 schreef Ole het volgende:
Wie is dit?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:20 schreef teamlead het volgende:
Voorlopige conclusie: Rita is geen geboren debater
Pistolen Paultje van de LPFquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:20 schreef Ole het volgende:
Wie is dit?
De ooit roemruchte LPFquote:
misschien kan ze die van de afgelopen jaren weer terug vorderen... ze heeft immers nooit officieël hier gewoond.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:21 schreef teamlead het volgende:
Ayaan hoeft dus ook geen gemeentelijke belastingen meer te betalen?
Pis is een fles/plantenbak/op de grond/in je broekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:21 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil reclame (voor het eerst in mn leven) ik moet pissen maar wil die circus geen seconde missen..
Een minister moet de regeltjes vergeten bij een vriendin?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:21 schreef maril het volgende:
Toch heeft alles met macht te maken, Verdonk zegt dat ze bevriend is met Ayaan (kent haar @mail niet maar big deal)maar ipv dat ze een oplossing met de kamer verzint, blijft ze met haar regeltjes schermen.
De interpretatie van Rita deugt nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef -scorpione- het volgende:
Rita heeft nu al tig keer de toch simpele situatie uitgelegd en nóg begrijpt een hele club het nog niet. Dat is toch triest, die lui hebben echt geen intelligente vermogens (bos, femke, loesewies, etc)![]()
who cares? Gewoon doenquote:
Nope..quote:
'Eén spookrijder? Ik zie er wel 100!"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef -scorpione- het volgende:
Rita heeft nu al tig keer de toch simpele situatie uitgelegd en nóg begrijpt een hele club het nog niet. Dat is toch triest, die lui hebben echt geen intelligente vermogens (bos, femke, loesewies, etc)![]()
Je hebt wat gemist dude!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, een online stream. Excellent.
Loopt wel wat achter van de TV, ik heb nu 'n TV geregeldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, een online stream. Excellent.
ik las dat ze volgende week uit haar woningen moet zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat ik me nou afvraag, hoe zit het nu met de financiering van haar enorme beveiliging? Mag ze nog steeds tot 1september in een luxe appartement verblijven?
Ik heb een poll in gedachten. Hoe kun je die ook alweer maken?
Valt best mee... Ik heb meer het idee dat de Kamer niet wil luisteren...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef haagse_elfje het volgende:
Rita mag zelf de dingen een btje beter uitleggen ze loopt steeds vast...
ik vraag me wel meer afquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat ik me nou afvraag, hoe zit het nu met de financiering van haar enorme beveiliging? Mag ze nog steeds tot 1september in een luxe appartement verblijven?
Ik heb een poll in gedachten. Hoe kun je die ook alweer maken?
Whehehe...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef Brahimov het volgende:
[..]
'Eén spookrijder? Ik zie er wel 100!"
Ja, ik weet het. Nou ja, vannacht maar even een journaal online terugkijken.quote:
149, om precies te zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef Brahimov het volgende:
[..]
'Eén spookrijder? Ik zie er wel 100!"
Nee maar op heel haar beleid doet ze dit , ze zoekt geen oplossingen hup de regels zijn dit en verder gaan we niet .quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een minister moet de regeltjes vergeten bij een vriendin?
Die deugt wel degelijk. Ze is helder en duidelijk. De anderen willen dit gewoon niet horen en lullen maar door.quote:
Rita luistert zelf heel slecht want ze ontwijkt de vragen de hele tijd...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Valt best mee... Ik heb meer het idee dat de Kamer niet wil luisteren...
Ze legt het nu al voor de tiende keer uit.
27 april heeft ze te horen gekregen dat ze nog 4 maanden had.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik las dat ze volgende week uit haar woningen moet zijn
tis eerder andersomquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Die deugt wel degelijk. Ze is helder en duidelijk. De anderen willen dit gewoon niet horen en lullen maar door.
Probleem is alleen dat Rita een eigen draai geeft aan de uitspraak van de hoge raad... en volgens mij gaat Piet Hein daarover... en niet Ritaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Die deugt wel degelijk. Ze is helder en duidelijk. De anderen willen dit gewoon niet horen en lullen maar door.
Ja, want ze heeft nog steeds vluchtelingenstatusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Nyrem het volgende:
Mag, Hirsi wel haar inburgeringsexamen hier in Nederland doen?
Heeft ze die dan nodig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Nyrem het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
die is al stiekem een feestje aan het vierenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Verdonk haar krediet bij het Nederlandse volk heeft verspeeld. Ook als je in dit topic heerst de tendens dat iedereen nu langzaamaan tegen haar begint te zijn. Mark Rutte hoeft er niet veel meer aan te doen.
Nee, Piet Heijn gaat daar niet over. Verdonk geeft er ook geen draai aan maar geeft aan de lijn te volgen die de PG aangeeft in het commentaar bij het arrest van de Hoge Raad waar de hele tijd naar verwezen wordt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Rita een eigen draai geeft aan de uitspraak van de hoge raad... en volgens mij gaat Piet Hein daarover... en niet Rita
Luisteren we naar hetzelfde debat? Ik hoorde haar net namelijk uitleggen dat Ayaan naar de gemeentelijke basisadministratie kan, enz. enz. enz. Los van het feit dat je je af kunt vragen of het de taak is van de minister een oplossing te bieden. En de oplossing die een groot deel van de kamer voorstelt, namelijk 'iedereen is gelijk, maar een politicus is een beetje gelijker dus laat toch gaan': dat is natuurlijk geen optie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef maril het volgende:
[..]
Nee maar op heel haar beleid doet ze dit , ze zoekt geen oplossingen hup de regels zijn dit en verder gaan we niet .
Ook een achterlijk mannetje... Dit gaat niet helemaal helpenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef haagse_elfje het volgende:
wilders die haar aanviel...
het zal eens niet zo zijn, hij grijpt elke kans aan om te rellen...
foute blonde limbo
Ik stemde toch al op Rutte, maar ik denk idd dat Rita zich hier een beetje in de vingers gesneden heeftquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Verdonk haar krediet bij het Nederlandse volk heeft verspeeld. Ook als je in dit topic heerst de tendens dat iedereen nu langzaamaan tegen haar begint te zijn. Mark Rutte hoeft er niet veel meer aan te doen.
Idd, uhm, hoe moet ik dit stelletje dombo's in hemelsnaam uitleggen hoe het zit, ze begrijpen het toch niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
tis eerder andersom
verdonk is het alleen maar uhm uhm uhm uhm
wees blij, want anders zou je in een totalitaire staat leven oid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef komrad het volgende:
om de procesgang uit te melken, echt heel zuiver is dat niet.
Idd zeg. Erg vermoeiend dit. Maar dat ze er goed doorheen komt? Ze brult wel de boel bij elkaar ja.. Maar als zelfs je eigen partij je aanvalt..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef komrad het volgende:
ik ben absoluut geen Verdonk fan maar ze komt er goed doorheen
Het hele debat gaat natuurlijk nergens over, Ayaan wordt gebruikt om de procesgang uit te melken, echt heel zuiver is dat niet.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef NanKing het volgende:
uhmmmmmmmmm en en en , bessl bessluit....ehhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhh.
Precies, ze weten ook dat er een hoop kiezers te winnen, een gratis programma op prime time.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, toen ze nog kamerlid was. Dat is ze niet meer en ik ga er vanuit dat die dure beveiliging en het dure verblijf nu niet meer van toepassing zijn? Ze is nu niet anders meer dan alle andere A-status allochtonen dus ook geen recht op dergelijke uitzonderingen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
27 april heeft ze te horen gekregen dat ze nog 4 maanden had.
vast welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
Zegt ie nou in de Evolutie te geloven?
Dat lijkt me onzin. De gehele academische juridische wereld is hardstikke bezig met interpreteren van de Hoge Raad, dat staat iedereen vrij. De enige interpretatie die echt geldt is die van de Hoge Raad zelf.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Rita een eigen draai geeft aan de uitspraak van de hoge raad... en volgens mij gaat Piet Hein daarover... en niet Rita
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Idd, uhm, hoe moet ik dit stelletje dombo's in hemelsnaam uitleggen hoe het zit, ze begrijpen het toch niet.
Je vond het toch niet boeiend?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies, ze weten ook dat er een hoop kiezers te winnen, een gratis programma op prime time.
Die zit niet in de kamerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef Cheesecake het volgende:
Waar is Rutte eigenlijk om haar te dissen
Dat is dus BS.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Het lijkt er op dat Verdonk helaas ook weer niet te hard wil overkomen en een beetje wil inleveren. Want hoe zit het dan met die A-status? Momenteel heeft ze een werkelijke reden voor een vluchtelingenstatus, maar uit de uitzending van Zembla bleek ook wel dat ze een goed luizenleventje leidde en zodoende nooit recht heeft gehad op die vluchtelingenstatus. Echter nu gaat het continu slechts om die naam + geboortedatum.
ik bedoel niet eens dat dit debat gevoerd wordt maar ik ben het wel eens met meerdere kamerleden dat het niet zo kan en mag zijn dat het zo op de persoon hirshi-ali gespeeld wordt, hoewel je natuurlijk wel kamerlid was. Ik denk trouwens ook dat verdonk bij de rechter (als het zo ver komt) een pak slaag krijgt, de zorgvuldigheid kan ze namelijk lastig aantonen naar het blijktquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef Nyrem het volgende:
[..]
wees blij, want anders zou je in een totalitaire staat leven oid.
Dit heet parlementaire democratie. Helaas zijn mensen als Verdonk daar minder goed in, want dan moeten ze namelijk al hun werk ter verantwoording en controle overleggen.
Ik ga er voor het gemak even van uit dat de kamerleden ook wel de hulp van juristen hebben gehad op dit puntquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. De gehele academische juridische wereld is hardstikke bezig met interpreteren van de Hoge Raad, dat staat iedereen vrij. De enige interpretatie die echt geldt is die van de Hoge Raad zelf.
Terecht als Verdonk maar blijft ontwijken en 'uhmen'.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De Kamer kan dezelfde vragen blijven stellen,
Vraag het aan de users die vinden dat Taïda haar examen in de Nederlandse ambassade moet doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Nyrem het volgende:
Die zit zich naar alle waarschijnlijkheid stiekem op dit debat af te trekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Mark Rutte hoeft er niet veel meer aan te doen.
Ja.. daar ben ik het mee eens.. of zitten er op de zetels soms juristen ofzo..?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef komrad het volgende:
De hoge raad en de procureur generaal worden hier enorm misbruikt. Als het daar over gaat, laat die mensen dat gewoon zelf toelichten wat ze bedoelen, indien nodig schriftelijk op vragen van de kamer, dit is pure suggestie
Er zijn ook andere voorbeelden .,dat meisje dat hier geen exames mocht doen en terug moest.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Luisteren we naar hetzelfde debat? Ik hoorde haar net namelijk uitleggen dat Ayaan naar de gemeentelijke basisadministratie kan, enz. enz. enz. Los van het feit dat je je af kunt vragen of het de taak is van de minister een oplossing te bieden. En de oplossing die een groot deel van de kamer voorstelt, namelijk 'iedereen is gelijk, maar een politicus is een beetje gelijker dus laat toch gaan': dat is natuurlijk geen optie.
Rita mag niet eens werkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef Cheesecake het volgende:
Op zondag mag je niet werken hoor Rita!
Nou heb je t verbruid bij Bas.
De sneeuwbal is nu wel aan het rollenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
ALs duidelijk wordt dat Ayaan met een paar simpele administratieve handelingen alsnog Nederlander kan worden draait het gehele linkse kamp als een blad aan een boom om.
Dan is het vriendjespolitiek binnen de VVD
Waar heb ik dat gezegd? Ik zei alleen dat het ongelofelijk opgeblazen wordt, omdat er andere zaken zijn die schrijnender zijn. Waar zie je dat ik het niet boeiend vind?quote:
Hoezo dan, ze zat op een goede school en woonde riant in Kenia, al dan niet als "vluchteling"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef nikk het volgende:
Dat is dus BS.
nee, maar wel hetzelfde antwoordquote:
Yep, maar de uitleg van een PG is een goede leidraad... Sla er maar een arrestenbundel op open.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. De gehele academische juridische wereld is hardstikke bezig met interpreteren van de Hoge Raad, dat staat iedereen vrij. De enige interpretatie die echt geldt is die van de Hoge Raad zelf.
Tsja, als verdonk altijd hetzelfde antwoord geeft...quote:
vonden de NSB'ers in de WOII ookquote:ik voelde me verplicht blah blah blah
Lijkt me niet echt verstandig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
verdonk zit toch vannacht in het gekkenhuis....
come maar baby misschien komt ze bij mij op de afdeling te liggen...
Ehm, hij's Nederlander, toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef haagse_elfje het volgende:
Rouwvoet get your ass overhere....
ik denk dat hij de eind penalty neemt om het lot te bezegelen
Mag niet, hij heeft zijn zetel ingeruild voor een plekje in de regeringquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Dan moet hij maar zorgen dat hij er gaan zitten, en wel nu. Dit is zn kans.
Een uithuwelijking en besnijdenis noem ik niet een luxe leven. Alhoewel dat in sommige Islamitische hoofden misschien anders gezien word.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hoezo dan, ze zat op een goede school en woonde riant in Kenia, al dan niet als "vluchteling"
Excuses danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik zei alleen dat het ongelofelijk opgeblazen wordt, omdat er andere zaken zijn die schrijnender zijn. Waar zie je dat ik het niet boeiend vind?
Er is altijd wel iemand die op een of andere manier de 2e Wereld oorlog erbij ziet te halen he.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
vonden de NSB'ers in de WOII ook
Dan sneakt hij de publieke tribunu op en springt naar beneden, zo bij ome Piet Hein op schoot.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mag niet, hij heeft zijn zetel ingeruild voor een plekje in de regering![]()
Ja, dat moet echt stoppen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef d1rk het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die op een of andere manier de 2e Wereld oorlog erbij ziet te halen he.
de jood doet dat altijdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef d1rk het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die op een of andere manier de 2e Wereld oorlog erbij ziet te halen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |