Idd, uhm, hoe moet ik dit stelletje dombo's in hemelsnaam uitleggen hoe het zit, ze begrijpen het toch niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
tis eerder andersom
verdonk is het alleen maar uhm uhm uhm uhm
wees blij, want anders zou je in een totalitaire staat leven oid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef komrad het volgende:
om de procesgang uit te melken, echt heel zuiver is dat niet.
Idd zeg. Erg vermoeiend dit. Maar dat ze er goed doorheen komt? Ze brult wel de boel bij elkaar ja.. Maar als zelfs je eigen partij je aanvalt..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef komrad het volgende:
ik ben absoluut geen Verdonk fan maar ze komt er goed doorheen
Het hele debat gaat natuurlijk nergens over, Ayaan wordt gebruikt om de procesgang uit te melken, echt heel zuiver is dat niet.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef NanKing het volgende:
uhmmmmmmmmm en en en , bessl bessluit....ehhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhh.
Precies, ze weten ook dat er een hoop kiezers te winnen, een gratis programma op prime time.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Die deugt wel degelijk. Ze is helder en duidelijk. De anderen willen dit gewoon niet horen en lullen maar door.
Ja, toen ze nog kamerlid was. Dat is ze niet meer en ik ga er vanuit dat die dure beveiliging en het dure verblijf nu niet meer van toepassing zijn? Ze is nu niet anders meer dan alle andere A-status allochtonen dus ook geen recht op dergelijke uitzonderingen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
27 april heeft ze te horen gekregen dat ze nog 4 maanden had.
vast welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
Zegt ie nou in de Evolutie te geloven?
Dat lijkt me onzin. De gehele academische juridische wereld is hardstikke bezig met interpreteren van de Hoge Raad, dat staat iedereen vrij. De enige interpretatie die echt geldt is die van de Hoge Raad zelf.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Rita een eigen draai geeft aan de uitspraak van de hoge raad... en volgens mij gaat Piet Hein daarover... en niet Rita
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Idd, uhm, hoe moet ik dit stelletje dombo's in hemelsnaam uitleggen hoe het zit, ze begrijpen het toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |