Je vond het toch niet boeiend?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies, ze weten ook dat er een hoop kiezers te winnen, een gratis programma op prime time.
Die zit niet in de kamerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef Cheesecake het volgende:
Waar is Rutte eigenlijk om haar te dissen
Dat is dus BS.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Het lijkt er op dat Verdonk helaas ook weer niet te hard wil overkomen en een beetje wil inleveren. Want hoe zit het dan met die A-status? Momenteel heeft ze een werkelijke reden voor een vluchtelingenstatus, maar uit de uitzending van Zembla bleek ook wel dat ze een goed luizenleventje leidde en zodoende nooit recht heeft gehad op die vluchtelingenstatus. Echter nu gaat het continu slechts om die naam + geboortedatum.
ik bedoel niet eens dat dit debat gevoerd wordt maar ik ben het wel eens met meerdere kamerleden dat het niet zo kan en mag zijn dat het zo op de persoon hirshi-ali gespeeld wordt, hoewel je natuurlijk wel kamerlid was. Ik denk trouwens ook dat verdonk bij de rechter (als het zo ver komt) een pak slaag krijgt, de zorgvuldigheid kan ze namelijk lastig aantonen naar het blijktquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef Nyrem het volgende:
[..]
wees blij, want anders zou je in een totalitaire staat leven oid.
Dit heet parlementaire democratie. Helaas zijn mensen als Verdonk daar minder goed in, want dan moeten ze namelijk al hun werk ter verantwoording en controle overleggen.
Ik ga er voor het gemak even van uit dat de kamerleden ook wel de hulp van juristen hebben gehad op dit puntquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. De gehele academische juridische wereld is hardstikke bezig met interpreteren van de Hoge Raad, dat staat iedereen vrij. De enige interpretatie die echt geldt is die van de Hoge Raad zelf.
Terecht als Verdonk maar blijft ontwijken en 'uhmen'.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De Kamer kan dezelfde vragen blijven stellen,
Vraag het aan de users die vinden dat Taïda haar examen in de Nederlandse ambassade moet doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Nyrem het volgende:
Mag, Hirsi wel haar inburgeringsexamen hier in Nederland doen?
Die zit zich naar alle waarschijnlijkheid stiekem op dit debat af te trekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Mark Rutte hoeft er niet veel meer aan te doen.
Ja.. daar ben ik het mee eens.. of zitten er op de zetels soms juristen ofzo..?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef komrad het volgende:
De hoge raad en de procureur generaal worden hier enorm misbruikt. Als het daar over gaat, laat die mensen dat gewoon zelf toelichten wat ze bedoelen, indien nodig schriftelijk op vragen van de kamer, dit is pure suggestie
Er zijn ook andere voorbeelden .,dat meisje dat hier geen exames mocht doen en terug moest.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Luisteren we naar hetzelfde debat? Ik hoorde haar net namelijk uitleggen dat Ayaan naar de gemeentelijke basisadministratie kan, enz. enz. enz. Los van het feit dat je je af kunt vragen of het de taak is van de minister een oplossing te bieden. En de oplossing die een groot deel van de kamer voorstelt, namelijk 'iedereen is gelijk, maar een politicus is een beetje gelijker dus laat toch gaan': dat is natuurlijk geen optie.
Rita mag niet eens werkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef Cheesecake het volgende:
Op zondag mag je niet werken hoor Rita!
Nou heb je t verbruid bij Bas.
De sneeuwbal is nu wel aan het rollenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
ALs duidelijk wordt dat Ayaan met een paar simpele administratieve handelingen alsnog Nederlander kan worden draait het gehele linkse kamp als een blad aan een boom om.
Dan is het vriendjespolitiek binnen de VVD
Waar heb ik dat gezegd? Ik zei alleen dat het ongelofelijk opgeblazen wordt, omdat er andere zaken zijn die schrijnender zijn. Waar zie je dat ik het niet boeiend vind?quote:
Hoezo dan, ze zat op een goede school en woonde riant in Kenia, al dan niet als "vluchteling"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef nikk het volgende:
Dat is dus BS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |