149, om precies te zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef Brahimov het volgende:
[..]
'Eén spookrijder? Ik zie er wel 100!"
Nee maar op heel haar beleid doet ze dit , ze zoekt geen oplossingen hup de regels zijn dit en verder gaan we niet .quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een minister moet de regeltjes vergeten bij een vriendin?
Die deugt wel degelijk. Ze is helder en duidelijk. De anderen willen dit gewoon niet horen en lullen maar door.quote:
Rita luistert zelf heel slecht want ze ontwijkt de vragen de hele tijd...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Valt best mee... Ik heb meer het idee dat de Kamer niet wil luisteren...
Ze legt het nu al voor de tiende keer uit.
27 april heeft ze te horen gekregen dat ze nog 4 maanden had.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik las dat ze volgende week uit haar woningen moet zijn
tis eerder andersomquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Die deugt wel degelijk. Ze is helder en duidelijk. De anderen willen dit gewoon niet horen en lullen maar door.
Probleem is alleen dat Rita een eigen draai geeft aan de uitspraak van de hoge raad... en volgens mij gaat Piet Hein daarover... en niet Ritaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Die deugt wel degelijk. Ze is helder en duidelijk. De anderen willen dit gewoon niet horen en lullen maar door.
Ja, want ze heeft nog steeds vluchtelingenstatusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Nyrem het volgende:
Mag, Hirsi wel haar inburgeringsexamen hier in Nederland doen?
Heeft ze die dan nodig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Nyrem het volgende:
Mag, Hirsi wel haar inburgeringsexamen hier in Nederland doen?
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
die is al stiekem een feestje aan het vierenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Verdonk haar krediet bij het Nederlandse volk heeft verspeeld. Ook als je in dit topic heerst de tendens dat iedereen nu langzaamaan tegen haar begint te zijn. Mark Rutte hoeft er niet veel meer aan te doen.
Nee, Piet Heijn gaat daar niet over. Verdonk geeft er ook geen draai aan maar geeft aan de lijn te volgen die de PG aangeeft in het commentaar bij het arrest van de Hoge Raad waar de hele tijd naar verwezen wordt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Rita een eigen draai geeft aan de uitspraak van de hoge raad... en volgens mij gaat Piet Hein daarover... en niet Rita
Luisteren we naar hetzelfde debat? Ik hoorde haar net namelijk uitleggen dat Ayaan naar de gemeentelijke basisadministratie kan, enz. enz. enz. Los van het feit dat je je af kunt vragen of het de taak is van de minister een oplossing te bieden. En de oplossing die een groot deel van de kamer voorstelt, namelijk 'iedereen is gelijk, maar een politicus is een beetje gelijker dus laat toch gaan': dat is natuurlijk geen optie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:25 schreef maril het volgende:
[..]
Nee maar op heel haar beleid doet ze dit , ze zoekt geen oplossingen hup de regels zijn dit en verder gaan we niet .
Ook een achterlijk mannetje... Dit gaat niet helemaal helpenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef haagse_elfje het volgende:
wilders die haar aanviel...
het zal eens niet zo zijn, hij grijpt elke kans aan om te rellen...
foute blonde limbo
Ik stemde toch al op Rutte, maar ik denk idd dat Rita zich hier een beetje in de vingers gesneden heeftquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Verdonk haar krediet bij het Nederlandse volk heeft verspeeld. Ook als je in dit topic heerst de tendens dat iedereen nu langzaamaan tegen haar begint te zijn. Mark Rutte hoeft er niet veel meer aan te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |