Yep, maar de uitleg van een PG is een goede leidraad... Sla er maar een arrestenbundel op open.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. De gehele academische juridische wereld is hardstikke bezig met interpreteren van de Hoge Raad, dat staat iedereen vrij. De enige interpretatie die echt geldt is die van de Hoge Raad zelf.
Tsja, als verdonk altijd hetzelfde antwoord geeft...quote:
vonden de NSB'ers in de WOII ookquote:ik voelde me verplicht blah blah blah
Lijkt me niet echt verstandig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
verdonk zit toch vannacht in het gekkenhuis....
come maar baby misschien komt ze bij mij op de afdeling te liggen...
Ehm, hij's Nederlander, toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef haagse_elfje het volgende:
Rouwvoet get your ass overhere....
ik denk dat hij de eind penalty neemt om het lot te bezegelen
Mag niet, hij heeft zijn zetel ingeruild voor een plekje in de regeringquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Dan moet hij maar zorgen dat hij er gaan zitten, en wel nu. Dit is zn kans.
Een uithuwelijking en besnijdenis noem ik niet een luxe leven. Alhoewel dat in sommige Islamitische hoofden misschien anders gezien word.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hoezo dan, ze zat op een goede school en woonde riant in Kenia, al dan niet als "vluchteling"
Excuses danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik zei alleen dat het ongelofelijk opgeblazen wordt, omdat er andere zaken zijn die schrijnender zijn. Waar zie je dat ik het niet boeiend vind?
Er is altijd wel iemand die op een of andere manier de 2e Wereld oorlog erbij ziet te halen he.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
vonden de NSB'ers in de WOII ook
Dan sneakt hij de publieke tribunu op en springt naar beneden, zo bij ome Piet Hein op schoot.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mag niet, hij heeft zijn zetel ingeruild voor een plekje in de regering![]()
Ja, dat moet echt stoppen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef d1rk het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die op een of andere manier de 2e Wereld oorlog erbij ziet te halen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |