quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
OMG, wat wordt het allemaal opgeblazen zeg, laten ze debatteren over belangrijkere zaken.
Hirsi Magan is een belangrijk persoon hoor. Eén van de meest invloedrijke personen in de wereld volgens een toonaangevende tijdschrift.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
OMG, wat wordt het allemaal opgeblazen zeg, laten ze debatteren over belangrijkere zaken.
O ja, bijna vergeten vier te pakken!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Chips en biertje erbij, hoppa. Verhagen is immers sterker dan de voorgaande politici.
ge wel fucking dig, man ik lig echt zo slap hier haha, ik wilde dat ik een potje bier erbij hadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is beter dan de kabinetsval door toedoen van een catfight binnen de LPF!
Beertender gevuld met Murphy's en een topdebat.. mijn avond kan niet meer stukquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ge wel fucking dig, man ik lig echt zo slap hier haha, ik wilde dat ik een potje bier erbij had
Ik wil Femke!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef teamlead het volgende:
Komop.. ik wil Rouwvoet weer
huh? vuurwerk.nl? Eng adres...quote:mail1.parlement.nl. 25 62.58.80.111 [NL]
mail2.parlement.nl. 25 62.58.80.112 [NL]
fallback.vuurwerk.nl. 100 62.250.3.112 [NL]
Hahaha, dat kan nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Bij deze draag ik jou ook voor voor uitzetting.![]()
* haagse_elfje heeft chips en bier erbij gepaktquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ge wel fucking dig, man ik lig echt zo slap hier haha, ik wilde dat ik een potje bier erbij had
Die maakt zich op voor de laatste ronde. Krijgt wat verzorging langs de lijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef teamlead het volgende:
Komop.. ik wil Rouwvoet weer
sjips!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:18 schreef Cheesecake het volgende:
Oohh Greys Anatomy begint over 20 minuutjes maar dit is veel te leuk
Rouvoetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef Nyrem het volgende:
Femke en Verhagen softens-up Rita en straks komt Rouvoet om de KO uit te delen.
Ik ga zo nog even een fles wijn aanschaffen.. wordt het zo nog even stil gezet? En tot hoe laat gaat het door..?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die weet echt niet meer wat ze moet zeggenquote:
onbekende tijdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even een fles wijn aanschaffen.. wordt het zo nog even stil gezet? En tot hoe laat gaat het door..?
Van As toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:20 schreef Ole het volgende:
Wie is dit?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:20 schreef teamlead het volgende:
Voorlopige conclusie: Rita is geen geboren debater
Pistolen Paultje van de LPFquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:20 schreef Ole het volgende:
Wie is dit?
De ooit roemruchte LPFquote:
misschien kan ze die van de afgelopen jaren weer terug vorderen... ze heeft immers nooit officieël hier gewoond.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:21 schreef teamlead het volgende:
Ayaan hoeft dus ook geen gemeentelijke belastingen meer te betalen?
Pis is een fles/plantenbak/op de grond/in je broekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:21 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil reclame (voor het eerst in mn leven) ik moet pissen maar wil die circus geen seconde missen..
Een minister moet de regeltjes vergeten bij een vriendin?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:21 schreef maril het volgende:
Toch heeft alles met macht te maken, Verdonk zegt dat ze bevriend is met Ayaan (kent haar @mail niet maar big deal)maar ipv dat ze een oplossing met de kamer verzint, blijft ze met haar regeltjes schermen.
De interpretatie van Rita deugt nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef -scorpione- het volgende:
Rita heeft nu al tig keer de toch simpele situatie uitgelegd en nóg begrijpt een hele club het nog niet. Dat is toch triest, die lui hebben echt geen intelligente vermogens (bos, femke, loesewies, etc)![]()
who cares? Gewoon doenquote:
Nope..quote:
'Eén spookrijder? Ik zie er wel 100!"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef -scorpione- het volgende:
Rita heeft nu al tig keer de toch simpele situatie uitgelegd en nóg begrijpt een hele club het nog niet. Dat is toch triest, die lui hebben echt geen intelligente vermogens (bos, femke, loesewies, etc)![]()
Je hebt wat gemist dude!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, een online stream. Excellent.
Loopt wel wat achter van de TV, ik heb nu 'n TV geregeldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, een online stream. Excellent.
ik las dat ze volgende week uit haar woningen moet zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat ik me nou afvraag, hoe zit het nu met de financiering van haar enorme beveiliging? Mag ze nog steeds tot 1september in een luxe appartement verblijven?
Ik heb een poll in gedachten. Hoe kun je die ook alweer maken?
Valt best mee... Ik heb meer het idee dat de Kamer niet wil luisteren...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef haagse_elfje het volgende:
Rita mag zelf de dingen een btje beter uitleggen ze loopt steeds vast...
ik vraag me wel meer afquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat ik me nou afvraag, hoe zit het nu met de financiering van haar enorme beveiliging? Mag ze nog steeds tot 1september in een luxe appartement verblijven?
Ik heb een poll in gedachten. Hoe kun je die ook alweer maken?
Whehehe...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef Brahimov het volgende:
[..]
'Eén spookrijder? Ik zie er wel 100!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |