Volgens mij komt die altijd pas na de herhaling online.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:45 schreef reconnect het volgende:
hmm de aflevering staat nog steeds niet online![]()
Klopt, op de site staat namelijk bij de vorige afleveringen telkens de datum van de zaterdag waarop het herhaald werd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef NY_Giant het volgende:
Volgens mij komt die altijd pas na de herhaling online.
Yup, absoluut. Zorgt echt voor vermakelijke TV.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:08 schreef tong80 het volgende:
M'n ergernis over Mick is wel omgeslagen in waardering. Moet steeds meer lachen om z'n spelletjes.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:18 schreef -ladybird- het volgende:
Godsamme, is die stommenou weer door...!??
![]()
![]()
5 juni.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:10 schreef MissBliss het volgende:
Wanneer is de finale eigenlijk? Want ze zitten nog maar 9 dagen op dat eiland ofzo
Jezus Tong, had je bier op ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Ja Mick moet winnen wat voor rare streklen ie ook uithaalt. Hij is de enige dit jaar dat ik nog kijk.
Ja, van mij mogen ze volgend jaar wel weer nieuwe kandidaten erin zetten.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:39 schreef YPPY het volgende:
Ik heb het twee weken terug gemist en niet eens gekeken via internet om het in te halen. Had ik nooit van mezelf verwacht.![]()
Afgelopen week dacht ik er te laat aan en heb ik het begin gemist. Het is idd meer traditie om te kijken dan dat ik het spannend vind.
volgens mij heeft er nog een Nederlander gewonnen in 2003 ? (Theo ?)quote:Op maandag 22 mei 2006 10:31 schreef Fannetje het volgende:
Tja, Belgen zijn nu eenmaal beter in dit soort spelletjes. Kijk ook naar Peking Express, daar hebben ook alleen nog maar Belgen gewonnen de afgelopen 3 jaar. En de winnaars van Expeditie Robinson waren ook voornamelijk Belgen (alleen Karin niet, toch?)
Het zou weleens iets te maken kunnen hebben met de Nederlandse gewoonte om altijd meteen maar "te zeggen wat je vindt." Belgen kijken meer de kat uit de boom en vinden het minder belangrijk om over alles en iedereen hun mening te ventileren. Hierdoor behouden ze meer speelruimte binnen de groep.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:37 schreef Fannetje het volgende:
Het is opvallend dat de Belgische deelnemers het altijd bijzonder goed doen bij Expeditie Robinson. Van seizoen 1 t/m 6 zijn in totaal 10 van de 13 deelnemers in de finale Belgisch geweest.
Toch als je naar de Nederlandse winnaars kijkt, zijn ze beiden verkozen omdat ze opener en meer aanwezig waren dan hun Belgische tegenhangers. Karin werd boven Eva gekozen, omdat Eva zich teveel op de achtergrond hield en Derek won omdat die ander stiekem was.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou weleens iets te maken kunnen hebben met de Nederlandse gewoonte om altijd meteen maar "te zeggen wat je vindt." Belgen kijken meer de kat uit de boom en vinden het minder belangrijk om over alles en iedereen hun mening te ventileren. Hierdoor behouden ze meer speelruimte binnen de groep.
Nederlanders worden dus op sociale intelligentie geklopt.
Tuurlijk, het is ook generaliserend.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Toch als je naar de Nederlandse winnaars kijkt, zijn ze beiden verkozen omdat ze opener en meer aanwezig waren dan hun Belgische tegenhangers. Karin werd boven Eva gekozen, omdat Eva zich teveel op de achtergrond hield en Derek won omdat die ander stiekem was.
Je, kan toch via de site van talpa kijken.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:41 schreef reconnect het volgende:
humz Talpa ligt hier eruit..vast bliksem ingeslagen..andere zenders doen het nog wel
Reageerde Jennifer sportief dan ?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:47 schreef Quoi het volgende:
Lydia heeft wel blubberbilletjes hoor....... pfoe
Sportief hoe Jennifer en Richard reageren op de stem van Frank. Top! Het zijn wat mij betreft de drie echte robinsons!
Inderdaad.. ik dacht die gaat wel flippen bij de beschimmelde rijst maar ze hield zich in.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:50 schreef cora4034 het volgende:
Lydia heeft nog niet gejankt.........
Ik zag wel een vals grijnsje jaquote:
Dat zou terecht zijn. Wat een ongelooflijke muts is die Lydiaquote:
Ja, dat eet je toch niet op zeg... gatverdamme, dat is echt vragen om ziek worden!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:17 schreef cora4034 het volgende:
brrrr die gore rijst
Inderdaad.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Arme Karin, ze heeft niet eens op Mick gestemd....! En hij wel op haar, dus wat lult ie nou???
Hij vindt dat de zwakste eruit moet, en terecht.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Arme Karin, ze heeft niet eens op Mick gestemd....! En hij wel op haar, dus wat lult ie nou???
Dikke borderliner.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind het maar een enge vent, die Mick.
Iets over Adam en Evaquote:Op maandag 22 mei 2006 21:37 schreef Fannetje het volgende:
Dáág Mick
Wat zei ie nou tegen Karin? Heb ik even gemist...?
Ach, wat een klets, vorige week stemde hij toch op Pieter? Dat was toch ook niet de zwakste?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij vindt dat de zwakste eruit moet, en terecht.
Wel jammer dat 'ie meteen denkt dat Karin op hem heeft gestemd, hij vertrouwt Frank teveel.
Een échte Robinson is alleen, dus die hoeft niet sociaal te zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ach, wat een klets, vorige week stemde hij toch op Pieter? Dat was toch ook niet de zwakste?
En 't is maar net hoe je het bekijkt, iemand die lichamelijk niet de sterkste is, kan nog wel sociaal sterk zijn. Dat is bij E.R. ook heel belangrijk!
Ik ving inderdaad iets op over de bijbel.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iets over Adam en Eva![]()
Die vent spoort echt niet
Als ik iets erg vind is het naïeve mannenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:38 schreef hardsilence het volgende:
Mick, niet zo'n vertrouwen in Frank hee..
Bijvoorbeeld Bjorn en Douwe.......?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een échte Robinson is alleen, dus die hoeft niet sociaal te zijn.
Bij dit programma wel. Alle winnaars van de afgelopen 6 jaar waren sociale mensen. Ook al ben je nog zo'n survivor, zonder sociale skills kom je niet erg ver.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een échte Robinson is alleen, dus die hoeft niet sociaal te zijn.
Het was maar een geintje.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Bjorn en Douwe.......?
Die zijn er toch duidelijk uitgestemd vanwege a-sociaal gedrag
Lol, dat dacht ik ook precies!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef reconnect het volgende:
dat ie nadenkt was echt het meest mooie moment..hij had toen door dat Frank op hem had gestemd, maar durfde het niet toe te geven
Ik kijk ook al zes jaar, zoals ik zei, het was maar een geintje.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:43 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Bij dit programma wel. Alle winnaars van de afgelopen 6 jaar waren sociale mensen. Ook al ben je nog zo'n survivor, zonder sociale skills kom je niet erg ver.
En dat is uiteraard ook wat Mick de das heeft omgedaan.
Ik ben niet boos hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kijk ook al zes jaar, zoals ik zei, het was maar een geintje.![]()
Inderdaad je zag de twijfel plotseling in zijn ogen toen hij die vraag van Lotte kreeg.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef reconnect het volgende:
dat ie nadenkt was echt het meest mooie moment..hij had toen door dat Frank op hem had gestemd, maar durfde het niet toe te geven
Wat een bullshit. Zo dicht bij de finale moet je juist af van de man met de meeste proefoverwinningen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij vindt dat de zwakste eruit moet, en terecht.
Of de minste, die zijn misschien uitgeput.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Zo dicht bij de finale moet je juist af van de man met de meeste proefoverwinningen.
Niet te geloven toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef DrMarten het volgende:
Wat een geniale huichelaar zeg, Karin beschuldigen van broedermoord, maar zelf ook op Karin stemmen.
Geweldig toch!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef J-net het volgende:
Karin heeft op jennifer gestemd en Mick op Karin en de andere 3 op Mick.
Echt te erg hoe hij dan doet wat een huichelaar. Ook eerst met dat hoofdpijn en duizeligheid en dan opeens wel kunnen rennen en doen en kogelstoten *kots kots*
Ik vond dat geheim van de zwaluwnestjesverzamelaar véeeeeel spannender.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef Maerycke het volgende:
Schitterend..
Dit is wat Expeditie Robinson zo leuk maakt
Terra Incognitaquote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vond dat geheim van de zwaluwnestjesverzamelaar véeeeeel spannender.![]()
dat was Ilona, die notabene als enige in het kamp een proef had gewonnen.quote:Daarna *** (weet niet meer) -> Lydia was socialer
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat heb ik twee afleveringen volgehouden, toen werd het mij echt TE zweverig. Eiland 1, eiland 2, eiland 3, terug naar eiland 1, uurtje op eiland 2, in de zee gegooid, opgevist en weer op het eerste eiland.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens hem ben jij niet te vertrouwen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:09 schreef schatje het volgende:
Nou Mick, dat viel me zwaar van je tegen.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens hem ben jij niet te vertrouwen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een chat of een log?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef caradoc het volgende:
Hahaha, die chat met Mick is geweldig. Ernestine die zijn vrouw heeft opgebeld met leugens ... Lydia die niet in zijn restaurant mag werken omdat ze niet mooi genoeg is ... Frank die maar een (sarcastisch) "leuke indiaan" is.
Acch gussie geen paaldansmarkt in Belgie?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
dat was Ilona, die notabene als enige in het kamp een proef had gewonnen.
Mick is hilarisch. Voor welk restaurant maakt ie trouwens reclame, zijn restaurant staat te koop / huur
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
[..]Hij zei het toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen werd het me te ingewikkeld, iets met Adam en Eva. Vrouwen moeten geen kiwi's eten.
Okee, dit slaat helemaal nergens op. Mick-niveau.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij zei het toch.En toen werd het me te ingewikkeld, iets met Adam en Eva. Vrouwen moeten geen kiwi's eten.
"Wat niet werd verteld, is dat de Brusselse brandweer hem na het incident aan de dancing uit het korps verwijderde."quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:42 schreef Greetings het volgende:
Selectie
Vreemd is dat VT4 helemaal niet op de hoogte blijkt van het verleden van de kandidaat van het spelprogramma. ,,Alle Vlaamse deelnemers konden een Bewijs van goed zedelijk gedrag voorleggen. Ook Mick'', zegt woordvoerster Willemijn Dobbelen. ,,Indien de feiten kloppen, moeten we mogelijk wel de selectieprocedure herzien.'' Die selectieprocedure is anders niet van de poes. De kandidaten worden tot twee keer toe geïnterviewd, worden op hun fysieke kwaliteiten beoordeeld, en krijgen ook een gesprek met de psycholoog.
Ex-brandweerman
Inmiddels blijkt Mick niet van zijn eerste leugen gestorven. Vorige week konden we in Expeditie Robinson Extra zien hoe Mick werd voorgesteld als de uitbater van een erotisch restaurant, maar ook als moedige brandweerman. Wat niet werd verteld, is dat de Brusselse brandweer hem na het incident aan de dancing uit het korps verwijderde.
Hoezo? We zagen Mick op tv toch in actie in een brandweerkorps?
Jazeker, maar niet dat van Brussel; wel dat van Halle. Mick poseerde er voor enkele brandweerwagens van het korps waarvan hij niet eens lid is. De Halse brandweercommandant Raymond Conters voelt zich bij de neus genomen. ,,We kregen inderdaad een vraag van iemand die bij brandweerwagens gefilmd wilde worden. Hij beweerde dat de Brusselse brandweer niet stond te springen voor opnames en dat de brandweercommandant hem had verwezen naar Halle. We zijn beetgenomen.''
VT4 wou geen commentaar geven op dit vreemde incident. Loog Van Poelvoorde ook in dit geval de programmamakers voor of was er sprake van een mise-en-scène?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een HELD![]()
![]()
![]()
Hij heeft iemand vermoord natuurlijk. In ieder geval een lullig inident, in het vorige deeltje stond een artikel en link. Komt erop neer dat ze iemand de tent uit hebben gezet en dat die voor een langsrijdende auto is gevallen, zoiets begreep ik eruit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 05:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Rare zin, en welk incident?
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G5HC8P6Equote:Rare zin, en welk incident?
Nu worden we dus wel nieuwsgierig naar de leuke slotzinquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:22 schreef Greetings het volgende:
Ik heb ook een hele snelle email-reactie van Mick gekregen!
Hallo,
Karin schat ik hoger in dan die nep Indiaan,
Top 3 : Ryan,Maxime,Ilona
Restaurant is elke zaterdag volboekt, wij werken nu reeds 10 jaar elk
week-end en wensen dit neem meer, indien er een koper is (met veel geld) dan
mag ons resto weg.
Thanks, voor de leuke slotzin
Mick
Hulde![]()
![]()
![]()
P.S. Wel raar dat ie Ilona nu opeens wel ok vind, maargoed.
Karinquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:26 schreef Simmertje het volgende:
"Karin, vroeg aan de roep om op haar te stemmen, en vertelde me dat ik hun
kon kloppen in de finale daar zij er de kracht niet meer voor had.
Ze spande echter samen met Jennifer een plannetje, jennifer, Frank en
Richard, stemden op mij, zo kon Karin de onschuld spelen en een blanco stem
geven aan Jennifer,
Je moet Karin niet onderschatten hoor, zij is een slinkse, heeft trouwens op
neyrode gestudeerd, topuniversiteit
Groeten,
Mick
"
Aldus Mick na een mailtje van mijn kant![]()
Dat was deze: "Buiten kijf staat in ieder geval voor mij dat u de meest spraakmakende,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu worden we dus wel nieuwsgierig naar de leuke slotzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Die meid is veel en veel slimmer dan iedereen denkt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:03 schreef Molline het volgende:
Whehehe, Mick is (weer) door de mand gevallen, dat kon ook niet uitblijven!
Jammer, nu gebeurt er nog minder, het is al zo saai.![]()
En dan Lydia: zagen jullie hoe ze na het vertrek van Veronique met Ryan zat te flirten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik ook heel bang voor ...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als zij uiteindelijk in de finale komt
Al komt ze in de finale. Winnen zal ze dus nooit. Tegen geen enkel persoon die er nu nog in zit en ook niet als het publiek moet stemmen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Die meid is veel en veel slimmer dan iedereen denkt.
Ze weet heel goed waar ze mee bezig.
Het zou me niets verbazen als zij uiteindelijk in de finale komt
Godver, kutvoetbal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:02 schreef NY_Giant het volgende:
De volgende uitzending is trouwens pas woensdag, omdat er maandag voetbal op Talpa is.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:02 schreef NY_Giant het volgende:
De volgende uitzending is trouwens pas woensdag, omdat er maandag voetbal op Talpa is.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:30 schreef V-Sand het volgende:
Lotte ontslagen
[[url=http://i10.photobucket.com/albums/a105/Novaspace/Lotte20006.jpg]afbeelding][/url]
Mediawatchers meld dat Lotte Verlackt is ontslagen bij de belgische tv zender kanaaltwee. De Belgische Lotte Verlackt is ontslagen als medepresentatrice van Talpa's Expedition Robinson. Namens de Belgische Kanaaltwee heeft ze slechts twee series mogen meemaken. Kanaaltwee wil alle realityprogramma's laten presenteren door één vaste persoon en heeft daarvoor Evi Hanssen uitgekozen. Evi Hanssen kreeg voorrang omdat zij eerder al 'The Farm' en '71° Noord' presenteerde voor respectievelijk VTM en Kanaaltwee. Vooral '71° Noord' was afgelopen seizoen zeer succesvol. Hierin trokken 14 Vlaamse avonturiers naar Noorwegen. Bij temperaturen die ver onder het vriespunt lagen, doorkruisten zij het land van zuid naar noord. [mediawatchers/robinson2006]
[[url=http://i10.photobucket.com/albums/a105/Novaspace/Evi.jpg]afbeelding][/url]
Evi Hanssen neemt de presentatie van Expeditie Robinson over van Lotte Verlackt. De meeste Belgen zullen Evi wel kennen. Maar in Nederland kennen de meeste haar nog niet zo goed zo presenteerde ze hier het Yorin programma De Farm samen met Gijs Staverman. Maar dit programma was niet zon groot succes.
Ik vond die Roos ook niet leuk. EP kan het wel alleen af.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:36 schreef schatje het volgende:
Ik vond Lotte niet veel aan hoor.
Ik vind Roos wel charmant overkomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vond die Roos ook niet leuk. EP kan het wel alleen af.
maar goed... een geil vlaams stemmetje in je oren.... * avotar droomt even wegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind Roos wel charmant overkomen.
Dat Vlaamse accent ook.
Alsof een engeltje in je oren pist![]()
.
Ik vond haar ook niet leuk nee. Maar het stomste van alles vind ik eigenlijk dat ze, net als bij PE, het nodig vinden twee presentatoren in te schakelen voor 2 minuten zendtijd. Die drie regels tekst kunnen ze ook wel door één presentator laten doen. En dat mag van mij best Roos zijn ...quote:Op maandag 29 mei 2006 11:08 schreef MissX het volgende:
Ik vond die Lotte toch maar stom
Eensch. Jammer dat Veronique eruit ligt, die mocht ik wel, ook al kwam ze niet echt uit de verf deze ER. In haar eerste ER was ze een harde werker en emotioneel heel sterk. Kreeg veel voor haar kiezen maar bleef zich heel klasse gedragen. Die had ik de overwinning gegund.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:18 schreef weathergirl het volgende:
Jammer dat Mick eruit is, ik gun alleen Richard eigenlijk de overwinning nu. Of Ryan. Karin, Lydia, Frank en - ach hoe heet ze ook alweer - oh ja Jennifer, die vind ik de winst niet waardig.
ik ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:12 schreef josja het volgende:
Braaaak die eetproef, die shots van Jennifer, ging bijna over mijn nek.
Je bedoelt Frank.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:23 schreef Sanne het volgende:
Richard bouwt in een mum van tijd een pijl en boog.
Dat kon ik niet echt geheel goed opmaken, het leek van wel ws. maar kan best zijn dat ze de week daarop ook nog in de studio gaan stemmen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
wow, goede aflevering. Alles liep precies zoals het volgens mij zou moeten. Begrijp ik nou goed dat er volgende week al een finale met definitieve uitslag is?
Lydia heeft wat mij betreft echt het PERFECTE vrouwenlichaam. Alles precies op juist formaat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:48 schreef OldSchoolFool het volgende:
Jammer dat Lydia eruit is met dr kenkerlekkere asssssssssssssssssssss
Ow ja, ik was in de war.quote:Op woensdag 31 mei 2006 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt Frank.
Ben erg benieuwd naar de reakties van Frank, Jennifer en Richard op de terugkomst van Ryan.
En hij oefent zijn indianenskills.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:23 schreef Sanne het volgende:
Frank bouwt in een mum van tijd een pijl en boog.
Toen ze begon, of aan het einde na een hongerdieet van 3 weken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 05:33 schreef Greetings het volgende:
[..]
Lydia heeft wat mij betreft echt het PERFECTE vrouwenlichaam. Alles precies op juist formaat.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mag die Jennifer er ook meteen uit. Zit met een lege maag en dan nog niet vreten. Opdonderen zeiktrien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:57 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Toen ze begon, of aan het einde na een hongerdieet van 3 weken?
En nou nog het perfecte vrouwenhoofd...
Van mij mocht Huilydia aan het begin al vertrekken, blij dat ze eruit is. Niet Robinsonwaardig.
Ja, zij mag ook weg. De enige waardige Robinsons vind ik Richard of Ryan. En mijn voorkeur gaat uit naar de laatste, want hij heeft meer dan een week met Huilydia op een mini-eiland gezeten. Een grotere beproeving bestaat niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:32 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Dan mag die Jennifer er ook meteen uit. Zit met een lege maag en dan nog niet vreten. Opdonderen zeiktrien.
ik denk gewoon zaterdag. Op zaterdag kwam eerst ook elke week herhaling dus nu zal dat ook wel zo zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:03 schreef Karina het volgende:
Wordt deze aflevering nog herhaald? Ik zat gisteravond zonder TV (klote Chello) en kan het in de gids niet zo snel vinden.
Oke tx, want online kijken vind ik maar niets.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:18 schreef Radobe het volgende:
zaterdag geloof ik
Ik vind het wel aardig te doen. Ik heb ER in 2005 helemaal online gekeken omdat ik te lui was de videorecorder in te stellen. Goede stream.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oke tx, want online kijken vind ik maar niets.
Vanavond 22.45 uur. Lekker laat ivm met voetbal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oke tx, want online kijken vind ik maar niets.
zolang jennifer maar niet wint maar ik gun het Ryan wel frank en richard hebben al een keer gewonnenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:40 schreef LeentjeRoos het volgende:
Ik hoop dat Ryan wint. In het begin vond ik hem drie keer niks, maar hoe verder de serie vorderde hoe sympatieker hij bleek. En hij heeft het meest moeten doorstaan zo op dat eiland met Lydia.
Dat hebben ze nooit zien aankomen he, zon zij-instromer op t end. Komt ieder jaar weer voor, maakt niet uit verder. Spannend en onvoorspelbaar dat ER.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:27 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk de aflevering terug kunnen kijken. Mooi dat Ryan weer terugkeert, ben benieuwd hoe erop gereageerd gaat worden. Ik hoop iig dat Richard wint, hij verdient het wel.
Op talpa.tv staat dat je morgen met de winnaar kunt chatten, dus ik neem aan dat vandaag de winnaar bekend wordt.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef Riann het volgende:
Is vanavond al de finale dat we erachter komen wie er wint of is dat volgende week pas
Richard heeft ook al een expeditie gewonnen hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 19:33 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoop dat Richard of Ryan wint, Frank heeft namelijk al een expeditie gewonnen dus daarom gun ik het Frank op Jennifer na het minst.
Is de finale dan trouwens niet meer in de studio? Meestal heb je toch nog een extra aflevering?
Is toch altijd zo. Deze vier zitten in de finale, maar de uiteindelijke echte finale gaat tussen 2.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vreemd dat ze gaan strijden om finaleplaatsen, ik kan me toch herinneren dat er vorige week werd gezegd na de eilandraad dat ze zeker van de finale waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |