Godver, kutvoetbal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:02 schreef NY_Giant het volgende:
De volgende uitzending is trouwens pas woensdag, omdat er maandag voetbal op Talpa is.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:02 schreef NY_Giant het volgende:
De volgende uitzending is trouwens pas woensdag, omdat er maandag voetbal op Talpa is.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:30 schreef V-Sand het volgende:
Lotte ontslagen
[[url=http://i10.photobucket.com/albums/a105/Novaspace/Lotte20006.jpg]afbeelding][/url]
Mediawatchers meld dat Lotte Verlackt is ontslagen bij de belgische tv zender kanaaltwee. De Belgische Lotte Verlackt is ontslagen als medepresentatrice van Talpa's Expedition Robinson. Namens de Belgische Kanaaltwee heeft ze slechts twee series mogen meemaken. Kanaaltwee wil alle realityprogramma's laten presenteren door één vaste persoon en heeft daarvoor Evi Hanssen uitgekozen. Evi Hanssen kreeg voorrang omdat zij eerder al 'The Farm' en '71° Noord' presenteerde voor respectievelijk VTM en Kanaaltwee. Vooral '71° Noord' was afgelopen seizoen zeer succesvol. Hierin trokken 14 Vlaamse avonturiers naar Noorwegen. Bij temperaturen die ver onder het vriespunt lagen, doorkruisten zij het land van zuid naar noord. [mediawatchers/robinson2006]
[[url=http://i10.photobucket.com/albums/a105/Novaspace/Evi.jpg]afbeelding][/url]
Evi Hanssen neemt de presentatie van Expeditie Robinson over van Lotte Verlackt. De meeste Belgen zullen Evi wel kennen. Maar in Nederland kennen de meeste haar nog niet zo goed zo presenteerde ze hier het Yorin programma De Farm samen met Gijs Staverman. Maar dit programma was niet zon groot succes.
Ik vond die Roos ook niet leuk. EP kan het wel alleen af.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:36 schreef schatje het volgende:
Ik vond Lotte niet veel aan hoor.
Ik vind Roos wel charmant overkomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vond die Roos ook niet leuk. EP kan het wel alleen af.
maar goed... een geil vlaams stemmetje in je oren.... * avotar droomt even wegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind Roos wel charmant overkomen.
Dat Vlaamse accent ook.
Alsof een engeltje in je oren pist![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |