Niet te geloven toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef DrMarten het volgende:
Wat een geniale huichelaar zeg, Karin beschuldigen van broedermoord, maar zelf ook op Karin stemmen.
Geweldig toch!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef J-net het volgende:
Karin heeft op jennifer gestemd en Mick op Karin en de andere 3 op Mick.
Echt te erg hoe hij dan doet wat een huichelaar. Ook eerst met dat hoofdpijn en duizeligheid en dan opeens wel kunnen rennen en doen en kogelstoten *kots kots*
Ik vond dat geheim van de zwaluwnestjesverzamelaar véeeeeel spannender.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef Maerycke het volgende:
Schitterend..
Dit is wat Expeditie Robinson zo leuk maakt
Terra Incognitaquote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vond dat geheim van de zwaluwnestjesverzamelaar véeeeeel spannender.![]()
dat was Ilona, die notabene als enige in het kamp een proef had gewonnen.quote:Daarna *** (weet niet meer) -> Lydia was socialer
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat heb ik twee afleveringen volgehouden, toen werd het mij echt TE zweverig. Eiland 1, eiland 2, eiland 3, terug naar eiland 1, uurtje op eiland 2, in de zee gegooid, opgevist en weer op het eerste eiland.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens hem ben jij niet te vertrouwen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:09 schreef schatje het volgende:
Nou Mick, dat viel me zwaar van je tegen.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens hem ben jij niet te vertrouwen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een chat of een log?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef caradoc het volgende:
Hahaha, die chat met Mick is geweldig. Ernestine die zijn vrouw heeft opgebeld met leugens ... Lydia die niet in zijn restaurant mag werken omdat ze niet mooi genoeg is ... Frank die maar een (sarcastisch) "leuke indiaan" is.
Acch gussie geen paaldansmarkt in Belgie?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
dat was Ilona, die notabene als enige in het kamp een proef had gewonnen.
Mick is hilarisch. Voor welk restaurant maakt ie trouwens reclame, zijn restaurant staat te koop / huur
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
[..]Hij zei het toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen werd het me te ingewikkeld, iets met Adam en Eva. Vrouwen moeten geen kiwi's eten.
Okee, dit slaat helemaal nergens op. Mick-niveau.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij zei het toch.En toen werd het me te ingewikkeld, iets met Adam en Eva. Vrouwen moeten geen kiwi's eten.
"Wat niet werd verteld, is dat de Brusselse brandweer hem na het incident aan de dancing uit het korps verwijderde."quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:42 schreef Greetings het volgende:
Selectie
Vreemd is dat VT4 helemaal niet op de hoogte blijkt van het verleden van de kandidaat van het spelprogramma. ,,Alle Vlaamse deelnemers konden een Bewijs van goed zedelijk gedrag voorleggen. Ook Mick'', zegt woordvoerster Willemijn Dobbelen. ,,Indien de feiten kloppen, moeten we mogelijk wel de selectieprocedure herzien.'' Die selectieprocedure is anders niet van de poes. De kandidaten worden tot twee keer toe geïnterviewd, worden op hun fysieke kwaliteiten beoordeeld, en krijgen ook een gesprek met de psycholoog.
Ex-brandweerman
Inmiddels blijkt Mick niet van zijn eerste leugen gestorven. Vorige week konden we in Expeditie Robinson Extra zien hoe Mick werd voorgesteld als de uitbater van een erotisch restaurant, maar ook als moedige brandweerman. Wat niet werd verteld, is dat de Brusselse brandweer hem na het incident aan de dancing uit het korps verwijderde.
Hoezo? We zagen Mick op tv toch in actie in een brandweerkorps?
Jazeker, maar niet dat van Brussel; wel dat van Halle. Mick poseerde er voor enkele brandweerwagens van het korps waarvan hij niet eens lid is. De Halse brandweercommandant Raymond Conters voelt zich bij de neus genomen. ,,We kregen inderdaad een vraag van iemand die bij brandweerwagens gefilmd wilde worden. Hij beweerde dat de Brusselse brandweer niet stond te springen voor opnames en dat de brandweercommandant hem had verwezen naar Halle. We zijn beetgenomen.''
VT4 wou geen commentaar geven op dit vreemde incident. Loog Van Poelvoorde ook in dit geval de programmamakers voor of was er sprake van een mise-en-scène?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een HELD![]()
![]()
![]()
Hij heeft iemand vermoord natuurlijk. In ieder geval een lullig inident, in het vorige deeltje stond een artikel en link. Komt erop neer dat ze iemand de tent uit hebben gezet en dat die voor een langsrijdende auto is gevallen, zoiets begreep ik eruit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 05:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Rare zin, en welk incident?
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G5HC8P6Equote:Rare zin, en welk incident?
Nu worden we dus wel nieuwsgierig naar de leuke slotzinquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:22 schreef Greetings het volgende:
Ik heb ook een hele snelle email-reactie van Mick gekregen!
Hallo,
Karin schat ik hoger in dan die nep Indiaan,
Top 3 : Ryan,Maxime,Ilona
Restaurant is elke zaterdag volboekt, wij werken nu reeds 10 jaar elk
week-end en wensen dit neem meer, indien er een koper is (met veel geld) dan
mag ons resto weg.
Thanks, voor de leuke slotzin
Mick
Hulde![]()
![]()
![]()
P.S. Wel raar dat ie Ilona nu opeens wel ok vind, maargoed.
Karinquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:26 schreef Simmertje het volgende:
"Karin, vroeg aan de roep om op haar te stemmen, en vertelde me dat ik hun
kon kloppen in de finale daar zij er de kracht niet meer voor had.
Ze spande echter samen met Jennifer een plannetje, jennifer, Frank en
Richard, stemden op mij, zo kon Karin de onschuld spelen en een blanco stem
geven aan Jennifer,
Je moet Karin niet onderschatten hoor, zij is een slinkse, heeft trouwens op
neyrode gestudeerd, topuniversiteit
Groeten,
Mick
"
Aldus Mick na een mailtje van mijn kant![]()
Dat was deze: "Buiten kijf staat in ieder geval voor mij dat u de meest spraakmakende,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu worden we dus wel nieuwsgierig naar de leuke slotzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Die meid is veel en veel slimmer dan iedereen denkt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:03 schreef Molline het volgende:
Whehehe, Mick is (weer) door de mand gevallen, dat kon ook niet uitblijven!
Jammer, nu gebeurt er nog minder, het is al zo saai.![]()
En dan Lydia: zagen jullie hoe ze na het vertrek van Veronique met Ryan zat te flirten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik ook heel bang voor ...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als zij uiteindelijk in de finale komt
Al komt ze in de finale. Winnen zal ze dus nooit. Tegen geen enkel persoon die er nu nog in zit en ook niet als het publiek moet stemmen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Die meid is veel en veel slimmer dan iedereen denkt.
Ze weet heel goed waar ze mee bezig.
Het zou me niets verbazen als zij uiteindelijk in de finale komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |