Niet te geloven toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef DrMarten het volgende:
Wat een geniale huichelaar zeg, Karin beschuldigen van broedermoord, maar zelf ook op Karin stemmen.
Geweldig toch!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef J-net het volgende:
Karin heeft op jennifer gestemd en Mick op Karin en de andere 3 op Mick.
Echt te erg hoe hij dan doet wat een huichelaar. Ook eerst met dat hoofdpijn en duizeligheid en dan opeens wel kunnen rennen en doen en kogelstoten *kots kots*
Ik vond dat geheim van de zwaluwnestjesverzamelaar véeeeeel spannender.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef Maerycke het volgende:
Schitterend..
Dit is wat Expeditie Robinson zo leuk maakt
Terra Incognitaquote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vond dat geheim van de zwaluwnestjesverzamelaar véeeeeel spannender.![]()
dat was Ilona, die notabene als enige in het kamp een proef had gewonnen.quote:Daarna *** (weet niet meer) -> Lydia was socialer
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat heb ik twee afleveringen volgehouden, toen werd het mij echt TE zweverig. Eiland 1, eiland 2, eiland 3, terug naar eiland 1, uurtje op eiland 2, in de zee gegooid, opgevist en weer op het eerste eiland.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens hem ben jij niet te vertrouwen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:09 schreef schatje het volgende:
Nou Mick, dat viel me zwaar van je tegen.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens hem ben jij niet te vertrouwen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een chat of een log?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef caradoc het volgende:
Hahaha, die chat met Mick is geweldig. Ernestine die zijn vrouw heeft opgebeld met leugens ... Lydia die niet in zijn restaurant mag werken omdat ze niet mooi genoeg is ... Frank die maar een (sarcastisch) "leuke indiaan" is.
Acch gussie geen paaldansmarkt in Belgie?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
dat was Ilona, die notabene als enige in het kamp een proef had gewonnen.
Mick is hilarisch. Voor welk restaurant maakt ie trouwens reclame, zijn restaurant staat te koop / huur
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
[..]Hij zei het toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen werd het me te ingewikkeld, iets met Adam en Eva. Vrouwen moeten geen kiwi's eten.
Okee, dit slaat helemaal nergens op. Mick-niveau.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij zei het toch.En toen werd het me te ingewikkeld, iets met Adam en Eva. Vrouwen moeten geen kiwi's eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |