Inderdaad.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Arme Karin, ze heeft niet eens op Mick gestemd....! En hij wel op haar, dus wat lult ie nou???
Hij vindt dat de zwakste eruit moet, en terecht.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Arme Karin, ze heeft niet eens op Mick gestemd....! En hij wel op haar, dus wat lult ie nou???
Dikke borderliner.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind het maar een enge vent, die Mick.
Iets over Adam en Evaquote:Op maandag 22 mei 2006 21:37 schreef Fannetje het volgende:
Dáág Mick
Wat zei ie nou tegen Karin? Heb ik even gemist...?
Ach, wat een klets, vorige week stemde hij toch op Pieter? Dat was toch ook niet de zwakste?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij vindt dat de zwakste eruit moet, en terecht.
Wel jammer dat 'ie meteen denkt dat Karin op hem heeft gestemd, hij vertrouwt Frank teveel.
Een échte Robinson is alleen, dus die hoeft niet sociaal te zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ach, wat een klets, vorige week stemde hij toch op Pieter? Dat was toch ook niet de zwakste?
En 't is maar net hoe je het bekijkt, iemand die lichamelijk niet de sterkste is, kan nog wel sociaal sterk zijn. Dat is bij E.R. ook heel belangrijk!
Ik ving inderdaad iets op over de bijbel.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iets over Adam en Eva![]()
Die vent spoort echt niet
Als ik iets erg vind is het naïeve mannenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:38 schreef hardsilence het volgende:
Mick, niet zo'n vertrouwen in Frank hee..
Bijvoorbeeld Bjorn en Douwe.......?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een échte Robinson is alleen, dus die hoeft niet sociaal te zijn.
Bij dit programma wel. Alle winnaars van de afgelopen 6 jaar waren sociale mensen. Ook al ben je nog zo'n survivor, zonder sociale skills kom je niet erg ver.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een échte Robinson is alleen, dus die hoeft niet sociaal te zijn.
Het was maar een geintje.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Bjorn en Douwe.......?
Die zijn er toch duidelijk uitgestemd vanwege a-sociaal gedrag
Lol, dat dacht ik ook precies!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef reconnect het volgende:
dat ie nadenkt was echt het meest mooie moment..hij had toen door dat Frank op hem had gestemd, maar durfde het niet toe te geven
Ik kijk ook al zes jaar, zoals ik zei, het was maar een geintje.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:43 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Bij dit programma wel. Alle winnaars van de afgelopen 6 jaar waren sociale mensen. Ook al ben je nog zo'n survivor, zonder sociale skills kom je niet erg ver.
En dat is uiteraard ook wat Mick de das heeft omgedaan.
Ik ben niet boos hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kijk ook al zes jaar, zoals ik zei, het was maar een geintje.![]()
Inderdaad je zag de twijfel plotseling in zijn ogen toen hij die vraag van Lotte kreeg.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef reconnect het volgende:
dat ie nadenkt was echt het meest mooie moment..hij had toen door dat Frank op hem had gestemd, maar durfde het niet toe te geven
Wat een bullshit. Zo dicht bij de finale moet je juist af van de man met de meeste proefoverwinningen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij vindt dat de zwakste eruit moet, en terecht.
Of de minste, die zijn misschien uitgeput.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Zo dicht bij de finale moet je juist af van de man met de meeste proefoverwinningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |