Godver, kutvoetbal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:02 schreef NY_Giant het volgende:
De volgende uitzending is trouwens pas woensdag, omdat er maandag voetbal op Talpa is.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:02 schreef NY_Giant het volgende:
De volgende uitzending is trouwens pas woensdag, omdat er maandag voetbal op Talpa is.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:30 schreef V-Sand het volgende:
Lotte ontslagen
[[url=http://i10.photobucket.com/albums/a105/Novaspace/Lotte20006.jpg]afbeelding][/url]
Mediawatchers meld dat Lotte Verlackt is ontslagen bij de belgische tv zender kanaaltwee. De Belgische Lotte Verlackt is ontslagen als medepresentatrice van Talpa's Expedition Robinson. Namens de Belgische Kanaaltwee heeft ze slechts twee series mogen meemaken. Kanaaltwee wil alle realityprogramma's laten presenteren door één vaste persoon en heeft daarvoor Evi Hanssen uitgekozen. Evi Hanssen kreeg voorrang omdat zij eerder al 'The Farm' en '71° Noord' presenteerde voor respectievelijk VTM en Kanaaltwee. Vooral '71° Noord' was afgelopen seizoen zeer succesvol. Hierin trokken 14 Vlaamse avonturiers naar Noorwegen. Bij temperaturen die ver onder het vriespunt lagen, doorkruisten zij het land van zuid naar noord. [mediawatchers/robinson2006]
[[url=http://i10.photobucket.com/albums/a105/Novaspace/Evi.jpg]afbeelding][/url]
Evi Hanssen neemt de presentatie van Expeditie Robinson over van Lotte Verlackt. De meeste Belgen zullen Evi wel kennen. Maar in Nederland kennen de meeste haar nog niet zo goed zo presenteerde ze hier het Yorin programma De Farm samen met Gijs Staverman. Maar dit programma was niet zon groot succes.
Ik vond die Roos ook niet leuk. EP kan het wel alleen af.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:36 schreef schatje het volgende:
Ik vond Lotte niet veel aan hoor.
Ik vind Roos wel charmant overkomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vond die Roos ook niet leuk. EP kan het wel alleen af.
maar goed... een geil vlaams stemmetje in je oren.... * avotar droomt even wegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind Roos wel charmant overkomen.
Dat Vlaamse accent ook.
Alsof een engeltje in je oren pist![]()
.
Ik vond haar ook niet leuk nee. Maar het stomste van alles vind ik eigenlijk dat ze, net als bij PE, het nodig vinden twee presentatoren in te schakelen voor 2 minuten zendtijd. Die drie regels tekst kunnen ze ook wel door één presentator laten doen. En dat mag van mij best Roos zijn ...quote:Op maandag 29 mei 2006 11:08 schreef MissX het volgende:
Ik vond die Lotte toch maar stom
Eensch. Jammer dat Veronique eruit ligt, die mocht ik wel, ook al kwam ze niet echt uit de verf deze ER. In haar eerste ER was ze een harde werker en emotioneel heel sterk. Kreeg veel voor haar kiezen maar bleef zich heel klasse gedragen. Die had ik de overwinning gegund.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:18 schreef weathergirl het volgende:
Jammer dat Mick eruit is, ik gun alleen Richard eigenlijk de overwinning nu. Of Ryan. Karin, Lydia, Frank en - ach hoe heet ze ook alweer - oh ja Jennifer, die vind ik de winst niet waardig.
ik ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:12 schreef josja het volgende:
Braaaak die eetproef, die shots van Jennifer, ging bijna over mijn nek.
Je bedoelt Frank.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:23 schreef Sanne het volgende:
Richard bouwt in een mum van tijd een pijl en boog.
Dat kon ik niet echt geheel goed opmaken, het leek van wel ws. maar kan best zijn dat ze de week daarop ook nog in de studio gaan stemmen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
wow, goede aflevering. Alles liep precies zoals het volgens mij zou moeten. Begrijp ik nou goed dat er volgende week al een finale met definitieve uitslag is?
Lydia heeft wat mij betreft echt het PERFECTE vrouwenlichaam. Alles precies op juist formaat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:48 schreef OldSchoolFool het volgende:
Jammer dat Lydia eruit is met dr kenkerlekkere asssssssssssssssssssss
Ow ja, ik was in de war.quote:Op woensdag 31 mei 2006 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt Frank.
Ben erg benieuwd naar de reakties van Frank, Jennifer en Richard op de terugkomst van Ryan.
En hij oefent zijn indianenskills.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:23 schreef Sanne het volgende:
Frank bouwt in een mum van tijd een pijl en boog.
Toen ze begon, of aan het einde na een hongerdieet van 3 weken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 05:33 schreef Greetings het volgende:
[..]
Lydia heeft wat mij betreft echt het PERFECTE vrouwenlichaam. Alles precies op juist formaat.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mag die Jennifer er ook meteen uit. Zit met een lege maag en dan nog niet vreten. Opdonderen zeiktrien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:57 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Toen ze begon, of aan het einde na een hongerdieet van 3 weken?
En nou nog het perfecte vrouwenhoofd...
Van mij mocht Huilydia aan het begin al vertrekken, blij dat ze eruit is. Niet Robinsonwaardig.
Ja, zij mag ook weg. De enige waardige Robinsons vind ik Richard of Ryan. En mijn voorkeur gaat uit naar de laatste, want hij heeft meer dan een week met Huilydia op een mini-eiland gezeten. Een grotere beproeving bestaat niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:32 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Dan mag die Jennifer er ook meteen uit. Zit met een lege maag en dan nog niet vreten. Opdonderen zeiktrien.
ik denk gewoon zaterdag. Op zaterdag kwam eerst ook elke week herhaling dus nu zal dat ook wel zo zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:03 schreef Karina het volgende:
Wordt deze aflevering nog herhaald? Ik zat gisteravond zonder TV (klote Chello) en kan het in de gids niet zo snel vinden.
Oke tx, want online kijken vind ik maar niets.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:18 schreef Radobe het volgende:
zaterdag geloof ik
Ik vind het wel aardig te doen. Ik heb ER in 2005 helemaal online gekeken omdat ik te lui was de videorecorder in te stellen. Goede stream.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oke tx, want online kijken vind ik maar niets.
Vanavond 22.45 uur. Lekker laat ivm met voetbal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oke tx, want online kijken vind ik maar niets.
zolang jennifer maar niet wint maar ik gun het Ryan wel frank en richard hebben al een keer gewonnenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:40 schreef LeentjeRoos het volgende:
Ik hoop dat Ryan wint. In het begin vond ik hem drie keer niks, maar hoe verder de serie vorderde hoe sympatieker hij bleek. En hij heeft het meest moeten doorstaan zo op dat eiland met Lydia.
Dat hebben ze nooit zien aankomen he, zon zij-instromer op t end. Komt ieder jaar weer voor, maakt niet uit verder. Spannend en onvoorspelbaar dat ER.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:27 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk de aflevering terug kunnen kijken. Mooi dat Ryan weer terugkeert, ben benieuwd hoe erop gereageerd gaat worden. Ik hoop iig dat Richard wint, hij verdient het wel.
Op talpa.tv staat dat je morgen met de winnaar kunt chatten, dus ik neem aan dat vandaag de winnaar bekend wordt.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef Riann het volgende:
Is vanavond al de finale dat we erachter komen wie er wint of is dat volgende week pas
Richard heeft ook al een expeditie gewonnen hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 19:33 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoop dat Richard of Ryan wint, Frank heeft namelijk al een expeditie gewonnen dus daarom gun ik het Frank op Jennifer na het minst.
Is de finale dan trouwens niet meer in de studio? Meestal heb je toch nog een extra aflevering?
Is toch altijd zo. Deze vier zitten in de finale, maar de uiteindelijke echte finale gaat tussen 2.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vreemd dat ze gaan strijden om finaleplaatsen, ik kan me toch herinneren dat er vorige week werd gezegd na de eilandraad dat ze zeker van de finale waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |