Volgens mij komt die altijd pas na de herhaling online.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:45 schreef reconnect het volgende:
hmm de aflevering staat nog steeds niet online![]()
Klopt, op de site staat namelijk bij de vorige afleveringen telkens de datum van de zaterdag waarop het herhaald werd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef NY_Giant het volgende:
Volgens mij komt die altijd pas na de herhaling online.
Yup, absoluut. Zorgt echt voor vermakelijke TV.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:08 schreef tong80 het volgende:
M'n ergernis over Mick is wel omgeslagen in waardering. Moet steeds meer lachen om z'n spelletjes.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:18 schreef -ladybird- het volgende:
Godsamme, is die stommenou weer door...!??
![]()
![]()
5 juni.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:10 schreef MissBliss het volgende:
Wanneer is de finale eigenlijk? Want ze zitten nog maar 9 dagen op dat eiland ofzo
Jezus Tong, had je bier op ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Ja Mick moet winnen wat voor rare streklen ie ook uithaalt. Hij is de enige dit jaar dat ik nog kijk.
Ja, van mij mogen ze volgend jaar wel weer nieuwe kandidaten erin zetten.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:39 schreef YPPY het volgende:
Ik heb het twee weken terug gemist en niet eens gekeken via internet om het in te halen. Had ik nooit van mezelf verwacht.![]()
Afgelopen week dacht ik er te laat aan en heb ik het begin gemist. Het is idd meer traditie om te kijken dan dat ik het spannend vind.
volgens mij heeft er nog een Nederlander gewonnen in 2003 ? (Theo ?)quote:Op maandag 22 mei 2006 10:31 schreef Fannetje het volgende:
Tja, Belgen zijn nu eenmaal beter in dit soort spelletjes. Kijk ook naar Peking Express, daar hebben ook alleen nog maar Belgen gewonnen de afgelopen 3 jaar. En de winnaars van Expeditie Robinson waren ook voornamelijk Belgen (alleen Karin niet, toch?)
Het zou weleens iets te maken kunnen hebben met de Nederlandse gewoonte om altijd meteen maar "te zeggen wat je vindt." Belgen kijken meer de kat uit de boom en vinden het minder belangrijk om over alles en iedereen hun mening te ventileren. Hierdoor behouden ze meer speelruimte binnen de groep.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:37 schreef Fannetje het volgende:
Het is opvallend dat de Belgische deelnemers het altijd bijzonder goed doen bij Expeditie Robinson. Van seizoen 1 t/m 6 zijn in totaal 10 van de 13 deelnemers in de finale Belgisch geweest.
Toch als je naar de Nederlandse winnaars kijkt, zijn ze beiden verkozen omdat ze opener en meer aanwezig waren dan hun Belgische tegenhangers. Karin werd boven Eva gekozen, omdat Eva zich teveel op de achtergrond hield en Derek won omdat die ander stiekem was.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou weleens iets te maken kunnen hebben met de Nederlandse gewoonte om altijd meteen maar "te zeggen wat je vindt." Belgen kijken meer de kat uit de boom en vinden het minder belangrijk om over alles en iedereen hun mening te ventileren. Hierdoor behouden ze meer speelruimte binnen de groep.
Nederlanders worden dus op sociale intelligentie geklopt.
Tuurlijk, het is ook generaliserend.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Toch als je naar de Nederlandse winnaars kijkt, zijn ze beiden verkozen omdat ze opener en meer aanwezig waren dan hun Belgische tegenhangers. Karin werd boven Eva gekozen, omdat Eva zich teveel op de achtergrond hield en Derek won omdat die ander stiekem was.
Je, kan toch via de site van talpa kijken.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:41 schreef reconnect het volgende:
humz Talpa ligt hier eruit..vast bliksem ingeslagen..andere zenders doen het nog wel
Reageerde Jennifer sportief dan ?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:47 schreef Quoi het volgende:
Lydia heeft wel blubberbilletjes hoor....... pfoe
Sportief hoe Jennifer en Richard reageren op de stem van Frank. Top! Het zijn wat mij betreft de drie echte robinsons!
Inderdaad.. ik dacht die gaat wel flippen bij de beschimmelde rijst maar ze hield zich in.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:50 schreef cora4034 het volgende:
Lydia heeft nog niet gejankt.........
Ik zag wel een vals grijnsje jaquote:
Dat zou terecht zijn. Wat een ongelooflijke muts is die Lydiaquote:
Ja, dat eet je toch niet op zeg... gatverdamme, dat is echt vragen om ziek worden!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:17 schreef cora4034 het volgende:
brrrr die gore rijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |