Rouvoet nog.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:27 schreef deedeetee het volgende:
Is nu de SP aan 't woord ?
Ik vond verhagen anders toch wel een aardig signaal afgaf dat de grens toch wel zo'n beetje bereikt was.quote:
1 maar:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef Sidekick het volgende:
Er zitten twee topics in de OP die het einde niet hebben gehaald. Dit is echt deel 10.
Het lijkt wel of tegenwoordig elke asielzoeker een eigen plenair spoeddebat krijgt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:27 schreef MrBean het volgende:
Wat een ONZIN dit. Zo veel aandacht voor één zaak.
Het is niet 'een van ons', het is een volksvertegenwoordiger die door een regeringshandeling uit het parlement dondert. Dat is een extreme gebeurtenis.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:28 schreef Tirion het volgende:
[..]
Dat krijg je als het "een van ons" is...![]()
Dat zeg ik, ze is lid van de kamer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het isniet 'een van ons', het is een volksvertegenwoordiger die door een regeringshandeling uit het parlement dondert. Dat is een extreme gebeurtenis.
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef Gia het volgende:
Ik denk overigens dat Rita zo snel het Nederlanderschap heeft ingetrokken om Ayaan de kans te geven nog voor september alsnog te naturaliseren. Als ze eerst nog eens 6 weken was gaan onderzoeken, dan was de tijd daarvoor misschien te kort.
Ja, het is geschorst tot kwart over 8quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Was even eten, is er nog wat spannends gebeurd?![]()
Heb ik dat weer gemist. Go Femke in ieder geval!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Heeft er al iemand op gewezen, dat het Groen LINKS is, die het debat heeft aangevraagd? En dat Femke Halsema geen spaan heel heeft gelaten van Verdonk en haar besluit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |