Ze heeft dan ook wel vaker gelogen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft eind vorig jaar nog met klem ontkend om naar Amerika te gaan voor een baan als denktank.
Ja, da's ook zo'n giller, de brave VVD stemmertjes die zo weglopen met HA willen liever niet dat ze bij hun in de buurt woontquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Met recht in deze! Vooral het feit dat ze haar huis uit moet is een schande natuurlijk...
Hoe zou je achter de juiste naam van iemand uit somalie kunnen komen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:55 schreef DrMarten het volgende:
Doet de AIVD eigenlijk ook een antercedentenonderzoek bij kamerleden? Als ze dat wel doen ben ik benieuwd hoe AHA daar door heeft kunnen komen.
Hoezo, het is toch gewoon een uitzwaai-uitzending en de laatste mogelijkheid voor Nederlandse journalisten om nog wat fotootjes te schieten?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is een erg belangrijk debat, dus ik ga uit van wel![]()
Ze had na 5 weken al een A-status, dat is ook wel verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:55 schreef DrMarten het volgende:
Doet de AIVD eigenlijk ook een antercedentenonderzoek bij kamerleden? Als ze dat wel doen ben ik benieuwd hoe AHA daar door heeft kunnen komen.
Als Zembla het kan dan moet de AIVD het ook kunnen. En met die informatie zou dan eerder duidelijk zijn geworden dat ze geen recht had op een Nederlands paspoort, dan was er alsnog wel gezeik gekomen waarschijnlijk, maar het had mij iig een hoop ergernis gescheeld omdat ze dan niet in de Kamer zou zijn gekomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:57 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Hoe zou je achter de juiste naam van iemand uit somalie kunnen komen?
Maar als de naam verkeerd is, dan zal de AIVD er niets van hoeven te zeggen. Das puur IND.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:00 schreef the_disheaver het volgende:
Waar is de bron dat er om half 5 een spoeddebat is? Verdonk zou eigenlijk van 4 tot 5 een besloten commisievergadering hebben.
bronquote:Tweede Kamer wil uitleg van Verdonk
De Tweede Kamer houdt vanmiddag een spoeddebat over de kwestie rond Ayaan Hirsi Ali. GroenLinks had hier om gevraagd. Het debat staat gepland voor 16:30 uur.
Onderzoek
CDA, D66, PvdA en GroenLinks willen uitleg van minister Verdonk van Integratie over het onderzoek dat zij instelt naar de naturalisatie van Hirsi Ali. Ook binnen de VVD is er veel kritiek op het handelen van Verdonk.
Liegen
Hirsi Ali zegt al jaren dat ze voor een verblijfsvergunning heeft gelogen. De partijen willen onder meer weten waarom dat onderzoek er nu pas komt.
Aangifte
Rechtsfilosoof Afshin Ellian overweegt zelfs aangifte te doen tegen minister Verdonk, oud-minister Nawijn en andere politici, omdat zij wisten dat Hirsi Ali tijdens haar naturalisatie loog.
Het is niet zo alsof van Gogh een enorm helder licht was nee. Hij heeft zich echt nooit gerealiseerd wat hij zich op z'n hals haalde. Of dat iets had uitgemaakt weet ik niet, maar ik durf te wedden dat Ali/Magan 'm helemaal heeft ingepakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:49 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja man, die Theo van Gogh was ook zo´n sukkel die zich door alles en iedereen liet gebruiken he. En toen heeft AHA hem ook nog vermoord man!!!
Jij stond anders vooraan om Taida uit te zwaaien, dus jouw krokodilletranen nemen we al helemaal niet meer serieus.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:02 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat de juichers in dit geval straks ook staan te juichen als er hele gezinnen uitgezet gaan worden, die al langer dan 12 jaar hier wonen, misschien zelfs al kleinkinderen hebben.
Jammer, toedeloe.
Wel 'inspireerde'. Maar AHM zegt wel, en volgens mij staat dat onderaan het filmpje ook ergens, dat zij het helemaal heeft bedacht..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is niet zo alsof van Gogh een enorm helder licht was nee. Hij heeft zich echt nooit gerealiseerd wat hij zich op z'n hals haalde. Of dat iets had uitgemaakt weet ik niet, maar ik durf te wedden dat Ali/Magan 'm helemaal heeft ingepakt.
Ambtenaren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
dank. www.tweedekamer.nl is zoals gewoonlijk niet erg snel met wijzigingen...
haha iddquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij stond anders vooraan om Taida uit te zwaaien, dus jouw krokodilletranen nemen we al helemaal niet meer serieus.
Ja, hij wilde overigens geen uitlatingen over Verdonk doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:05 schreef SCH het volgende:
Trouwens: wat was Zalm kwaad zeg. Zelden gezien dat een minister zo boos is op een andere minister.
Nee, daar zijn sommigen van ons zwaar op tegen zelfs, persoonlijk denk ik dat Verdonk als een stier in de porceleinkast is bezig gegaan in de afgelopen dagen inclusief 180 graden draaing sinds vrijdag.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:02 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat de juichers in dit geval straks ook staan te juichen als er hele gezinnen uitgezet gaan worden, die al langer dan 12 jaar hier wonen, misschien zelfs al kleinkinderen hebben.
Jammer, toedeloe.
Dat worden inderdaad de volgende.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:02 schreef Gia het volgende:
Jammer, toedeloe.
Het arrest van de Hoge Raad waaruit dit volgt, is nog vrij recent.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Het is nogal wat dat Verdonk dit allang wist of ten minste had moeten weten.
Als ze het al wist is het huichelarij ten top
Als ze het niet wist zijn zij of haar ambtenaren incompetent voor deze rol.
Wat ook wel apart is, is dat het weblog van Verdonk sinds donderdag niet meer is geüpdatet. Tot donderdag dagelijksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
dank. www.tweedekamer.nl is zoals gewoonlijk niet erg snel met wijzigingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |