Geen school/werk of whatever?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef Myers het volgende:
Aangezien ik tegenwoordig toch pas rond 4:30 in slaap val, denk ik dat ik nu ook eens wakker blijf en het vanacht gewoon ga kijken![]()
Sterkte, ik houd et niet volquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef Myers het volgende:
Aangezien ik tegenwoordig toch pas rond 4:30 in slaap val, denk ik dat ik nu ook eens wakker blijf en het vanacht gewoon ga kijken![]()
Ik dacht 4 uur, maar weet 't niet meer zeker. Ben ook te moe om oude topics door te spitten, stond wel ergens meende ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:32 schreef Jasza het volgende:
Ik wil dat ook wel weten, 2 uur ofzo denk ik?
ROSENBERGGGGquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik dacht 4 uur, maar weet 't niet meer zeker. Ben ook te moe om oude topics door te spitten, stond wel ergens meende ik.
Wordt uitgezonden van 2 tot 3 's nachts NL-tijd, moet dan nog 'verwerkt' worden en is voor 4 uur altijd beschikbaar voor mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
Ik dacht 4 uur, maar weet 't niet meer zeker. Ben ook te moe om oude topics door te spitten, stond wel ergens meende ik.
Ik dus zowieso, maar ik weet nog niet of ik hem meteen ga kijken...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Oké, wie gaan zn wekker zetten voor de finale![]()
Briljante scene was dat ook, tussen Haywire en dat kind. Het doel was wel heel duidelijk om men te laten denken dat Haywire dat kind iets aan ging doen, maar toch leukquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:58 schreef tonks het volgende:
Jup ze zeiden doa.
Waarom vermoorde Abruzzi T-Bag niet, zoals hij eerst wel van plan was?quote:
Begrijp ik nou goed dat zij zelf de president heeft laten vermoorden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:10 schreef tonks het volgende:
Iedereen dacht natuurlijk na het zien van de preview dat de vise president dood ging
Discussie #1104.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Randomreader gebruik ff spoilertags please...
ik wil alleen even weten welk aflevering nummer deze laatste heeft???????
ok ok sorry hoor! maar ik las net ff over de dooie dokter... best zonde...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Discussie #1104.
Als de aflevering uitgezonden is hoeven er geen spoilertags meer gepost te worden. De laatste aflevering is 1.22 .
ze zag er niet meer echt levend uit he?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:52 schreef Symer het volgende:
Wat een ruk einde![]()
Verder was ie natuurlijk weer ongelooflijk spannend.
Hoorde ik nou goed dat die bewakers zeiden dat Sara dood was?![]()
Misschien was het wel zaad dat uit haar mond kwam?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:17 schreef Timmai het volgende:
[..]
ze zag er niet meer echt levend uit he?![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien was het wel zaad dat uit haar mond kwam?
Ik dacht eerst dat ze gewoon bewusteloos/in shock was na een overdosis.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:17 schreef Timmai het volgende:
[..]
ze zag er niet meer echt levend uit he?![]()
Dat kan, maar niet automatisch zoals met de vice president gebeurde.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:52 schreef tonks het volgende:
Kan het zijn dat de gouveneur nu vise president wordt?
Precies, ik vond het ook tegenvallen. Ep 21 was gewoon qua verhaal + spanning vele malen beter. En de cliffhanger? Tjah, die viel me een beetje tegen. Vooral als je de info leest over season 2, dan weet je al hoe het gaat aflopen enzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:51 schreef crossover het volgende:
Ja, de vorige aflevering was veeeeeel beter. Deze viel maar tegen eigenlijk.
She isn't deadquote:
Ach, het geeft tenminste nog wat hoop en zin om het te blijven volgenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bedankt LTS weten we dat ook weer, helmjosti.
Ze zat aardig onder de smink.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:33 schreef Scotix het volgende:
Kloten einde, te open! gaan ze een beetje rennen -_-
Ik denk dat sara het wel red, reanimatie ofzo
Pardon?quote:
Wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Scherpquote:
We moeten een LTS fantopic openen vol met spoilersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:42 schreef Merkie het volgende:
Toffe aflevering. LTS, bedankt voor de spoilert. Zo moeilijk om je mond te houden he. Zonder LTS zou het Prison Break-topic vele malen leuker zijn om te volgen. Dit is echt de enige reeks over een serie die steeds compleet verpest wordt door spoilers. En ook de enige waar LTS post. Trek uw conclusies
.
Ga huilenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:42 schreef Merkie het volgende:
Toffe aflevering. LTS, bedankt voor de spoilert. Zo moeilijk om je mond te houden he. Zonder LTS zou het Prison Break-topic vele malen leuker zijn om te volgen. Dit is echt de enige reeks over een serie die steeds compleet verpest wordt door spoilers. En ook de enige waar LTS post. Trek uw conclusies
.
Jochie, dan kom je hier toch niet. Of open je je eigen Prison Break non-spoiler topic.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:42 schreef Merkie het volgende:
.
Deze opmerking getuigt eerder van het feit dat jij die opleiding gevolgd hebt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef ThaMadEd het volgende:
LTS zal vast een afkorting zijn voor de opleiding die hij heeft gevolgd.
Zeer scherpquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef ThaMadEd het volgende:
LTS zal vast een afkorting zijn voor de opleiding die hij heeft gevolgd.
Bullshit, je mag hier best spoilers posten maar dan in een [.spoiler] tagje en niet zomaar alle info hier gooien, dan krijg je een ban. Ik hoop dat je en ban krijgt LTSquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef s0k het volgende:
[..]
Jochie, dan kom je hier toch niet. Of open je je eigen Prison Break non-spoiler topic.
Huilie.
Volgens mij ligt er achter dat heuvel nog wel een vliegtuigjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:35 schreef _SnoepHond het volgende:
Te spannuuundMaar ze moeten dus nu helemaal naar Mexico rennen?
Of jij zet die kut spoilers anders ff tussen spoiler tags.. die dingen zijn er niet voor niets. Dan zijn er ook geen problemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Donder toch allemaal een eind op! Dan moest je de spoilers toch niet lezen, losers![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Doe dat maar in Welke spoiler op me auto
Waarom zou de vice-president het water gegeven moeten hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
maar ik dacht juist dat de vice president het giftige water op dronk, maar wie had dat nou gemaakt dan, ik heb niet gezien dat ze dat water gaf aan de echte president
ja dat snapte ik dus niet, wie heeft dat giftige water gemaakt dan ? ik zag alleen dat de vice het op dronk en dacht dat ze tijdens de toespraak dood zou vallen. omdat die van het bedrijf van haar af willen. Dus was de som al snel gemaakt, het bedrijf geeft giftig water aan de vice presidentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou de vice-president het water gegeven moeten hebben? Er kwam een hele tray vol met flesjes water aan, waarvan 1 met giftig water bestemd voor de president. Dat ze je nou laten denken dat het voor de vice-president was verandert daar niks aan.
Volgens mij zijn er twee mogelijkheden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dat snapte ik dus niet, wie heeft dat giftige water gemaakt dan ? ik zag alleen dat de vice het op dronk en dacht dat ze tijdens de toespraak dood zou vallen. omdat die van het bedrijf van haar af willen. Dus was de som al snel gemaakt, het bedrijf geeft giftig water aan de vice president
denk nr 1quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er twee mogelijkheden.
Nummer 1: The company kiest eieren voor haar geld. Die ene vrouw (Samantha heet ze dacht ik, in ieder geval degene die Kellerman ontsloeg) vertelde al in afl. 21 dat de Vice-President alles in het werk zou stellen om in de race te blijven voor presidentschap. Dus misschien denkt Company wel van ''laten we er geen puinhoop van maken cq. de zaak escaleren'' dus we killen de President. Typisch Prison Break dat ze de kijkers op verkeerde been zetten want iedereen dacht dat de Vice-President vergiftigd zou worden.
Nummer 2: De Vice-President is er achter gekomen dat ze haar zouden vergiftigen. Dan denk je hoe dan? Tjah, misschien via Kellerman. Hij is een trouwe bondgenoot van haar. En dan heeft hij die flesjes omgewisself ofzo.
Zoiets denk ik dan. Maar ja, blijft beetje onduidelijk omtrent dat gebeuren.
kijk even hierquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef jorienvdherik het volgende:
heeft iemand nog die foto van arbruzzi met een hakbijl
precies.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:01 schreef Merkie het volgende:
Beide fout. De vice-president heeft het zelf geregeld. Ze zegt ook tegen Samantha van "you thought I couldn't get things done". De meest logische en sluitende verklaring is dat zij de president heeft laten vermoorden om The Company terug te pakken.
Dat was vorig jaar in 24 seizoen 4 ook, blijkbaar is dat een haastklus omdat er permanent een president moet zijn o.i.d.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef s0k het volgende:
Ook zo droog dat het ritueel van VP om de President op te volgen, dat zweren op de bijbel enzo, gewoon in de keuken/bakkerij gebeurd, en niet ergens voor tientallen camera's
klikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef jorienvdherik het volgende:
heeft iemand nog die foto van arbruzzi met een hakbijl
De politie ging ook te voet verder.. maar zal wel close worden ja, ze hebben misschien net 100 meter voorsprongquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:23 schreef neggix het volgende:
Zo mooi.. HakZo handje eraf
Ben echt benieuwd hoe het verder gaat. Zo te zien lijkt me dat ze snel gepakt gaan worden. Lijkt me niet dat je te voet veel sneller kan zijn dan politie met heli etc...
Wanneer begint seizoen 2?
Ja, maar ze kunnen met auto's er toch omheen rijden en dat veld vastzetten? En helikopters vlogen er wel nog.. Lijkt me dat dat erg moeilijk wordquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:27 schreef truStie het volgende:
[..]
De politie ging ook te voet verder.. maar zal wel close worden ja, ze hebben misschien net 100 meter voorsprong
Dat is niet zo gek. Lyndon B. Johnson werd na de moord op Kennedy beëdigd in het vliegtuig, waarin ook het lijk van Kennedy werd vervoerd. Dat was nog geen twee uur na de moord.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef s0k het volgende:
Ook zo droog dat het ritueel van VP om de President op te volgen, dat zweren op de bijbel enzo, gewoon in de keuken/bakkerij gebeurd, en niet ergens voor tientallen camera's
Dit gebeurde in Air Force One na de dood van Pres. Kennedy in 1963. Volgens mij moet er gewoon zsm weer iemand in charge zijn in dit soort gevallen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef s0k het volgende:
T-bag moet op zoek naar een ziekenhuis, maar ik denk dat de kans er ook wel inzit dat hij naar Ms. Hollander gaat; lijkt mij wel een typje voor verpleegster. Verder gaat T-bag daarna uiteraard naar de Double K range in Tooile oid...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ben benieuwd wat T-bag gaat doen. Hij zal er niet al te fris uit![]()
ik denk ook dat die niet gepakt wordt en dat ze elkaar hopelijk tegen komen bij de 5 mil van db cooper, zou echt zonde zijn als t bag niet in seizoen 2 zit. Trouwens wel minder van die dikzak dat die iedereen ging snitchen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef Jopper1983 het volgende:
[..]
T-bag moet op zoek naar een ziekenhuis, maar ik denk dat de kans er ook wel inzit dat hij naar Ms. Hollander gaat; lijkt mij wel een typje voor verpleegster. Verder gaat T-bag daarna uiteraard naar de Double K range in Tooile oid...
Ze zouden er toch achterkomen. Gewoon in de cellen kijken en kijken wie er ontbreektquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:31 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Touwens wel minder van die dikzak dat die iedereen ging snitchen.
15 minuten extra om weg te rennen hadden ze net wel nodigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:33 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ze zouden er toch achterkomen. Gewoon in de cellen kijken en kijken wie er ontbreekt![]()
Er waren echt geen 3 plaatsen in het vliegtuig. Er waren 4 ramen, dus sowieso geen 3 plaatsen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:21 schreef Heintje het volgende:
Als het vliegtuig nou wel gewacht had. (nou ja, de piloot)
welke 3 hadden dan mee gemogen.
Volgens mij hadden C-note en sucre dan een probleem.
Het politieke gedeelte vind ik wel een mooi einde hebben, met de moord op de president.
Wat betekent DOA eigenlijk?
Je zag de politie toch achter ze aan gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:26 schreef FortunaHome het volgende:
Ik denk idd ook dat de politie denkt dat ze in dat vliegtuig zitten
Dan mochten er 2 op een stoel plaats nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:21 schreef Heintje het volgende:
Het politieke gedeelte vind ik wel een mooi einde hebben, met de moord op de president.
Volgens mij niet omdat de politie het er op het einde over heeft dat ze omsingeld zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:26 schreef FortunaHome het volgende:
Ik denk idd ook dat de politie denkt dat ze in dat vliegtuig zitten
Nieuwe seizoenen beginnen doorgaans in september / oktober. Geldt voor PB denk ik ook. Nog 4 maanden dus.quote:
Dead On Arrivalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:21 schreef Heintje het volgende:
Heb je het over ep 22quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:50 schreef kreuk050 het volgende:
Prachtig einde!!
weet niet, kun jij cd's branden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:03 schreef MMaRsu het volgende:
ff een vraagje he, kan ik deze aflevering nou gewoon op cd branden en in m'n nieuwe divx speler stoppen?
Idd, en zoals ik al in de OP had opgenomen was er ook al bevestigd dat ze eind augustus/begin september zouden beginnen met seizoen 2 uit te zenden. Gewoon 4 maanden dus zoals ik al langer zei, maar blijkbaar kom ik niet geloofwaardig genoeg over...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:44 schreef Merkie het volgende:
Nieuwe seizoenen beginnen doorgaans in september / oktober. Geldt voor PB denk ik ook. Nog 4 maanden dus.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:14 schreef TheFes het volgende:
een vriend van mij beweert dat zijn huisgenoot al 8 afleveringen heeft van season 2.. het lijkt mij vrij sterktotaal onmogelijk, aangezien ze nog niet eens zijn begonnen met het shooten van seizoen twee
Ja dat kan ik.quote:
Geweldige serie, zeker. Prachtig plot ook over het hele seizoen, en de laatste paar afleveringen. Maar ik vond de nieuwe, laatste episode matig, zeer matigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:50 schreef kreuk050 het volgende:
Prachtig einde!!
Wat een geweldige serie!
Ben benieuwd hoe ze gaan ontsnappen volgend seizoen, ik ga zeker weer kijken!
In dat geval gaat het prima in je divx spelerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat kan ik.
Maar het is een Divx speler ook, en vroeg me gewoon af of hij die dan ook kan lezen
Neh, hij heeft 8 afleveringen van het tweede gedeelte van seizoen 1 (14 t/m 21). Dat kan wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:14 schreef TheFes het volgende:
een vriend van mij beweert dat zijn huisgenoot al 8 afleveringen heeft van season 2.. het lijkt mij vrij sterk, maar ik zal er eens achteraan gaan..
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:38 schreef User_Name het volgende:
(hadden jullie dan verwacht dat ze tegen het einde van 22 ergens veilig ondergedoken in een cafe een biertje zouden drinken op hun succesvolle ontspanning?)
Die is ook tof! Maar daar zitten we nu ook in een pauzequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:51 schreef erkel het volgende:
Damn 4 maanden wachtenMoet maar ff op zoek naar andere serie, 'The 4400' ofzo
Ja !! iemand die ik ken zegt ook al season 2 te hebben vanuit amerika, ze heeft er al 3 gezien ze heeft ze op dvd....volgende week ga ik er ff langs om te kijken of ze liegt of nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:14 schreef TheFes het volgende:
een vriend van mij beweert dat zijn huisgenoot al 8 afleveringen heeft van season 2.. het lijkt mij vrij sterk, maar ik zal er eens achteraan gaan..
De enige keer dat ik dat hoorde was voordat het vliegtuig vertrok, toen ze op die zandweg stonden. Toen zei de Pope geloof ik iets van "They're boxed in". Bij mij kwam iig gelijk het idee op dat toen het vliegtuig vertrok dat de politie dacht dat zij erin zaten. Je zag op het eind nog wel een lamp over dat veld schijnen, maar de straal kwam niet ver genoeg om hen zichtbaar te maken. Je zag ook geen politieagenten uit de auto stappen en als een gek dat veld in rennen. Ik hou het erop dat ze (voorlopig) de politie een stap voor zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij niet omdat de politie het er op het einde over heeft dat ze omsingeld zijn.
ik sprak zelfs iemand die seizoen 3 al compleet heeftquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja !! iemand die ik ken zegt ook al season 2 te hebben vanuit amerika, ze heeft er al 3 gezien ze heeft ze op dvd....volgende week ga ik er ff langs om te kijken of ze liegt of niet
Maakt niet uit, ik heb nog 2 seizoenen te gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Die is ook tof! Maar daar zitten we nu ook in een pauze
11 juni begint seizoen 3.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef YoshiBignose het volgende:
zucht wat een bagger eind. naja je kan het niet eens een eind noemen. aflevering was wel spannend om te zien, kben blij dat haywhire nog niet gepakt is op zijn fietsje![]()
![]()
![]()
naja ik ben benieuwd hoe season 2 begint, nog met de ontsnapping, of dat ze een beetje vaag blijven doen en dat je in de loop van de serie ziet dat iedereen ontsnapt is. als ik het zo bekijk, hebben ze allemaal nog een kans om het te redden, zelfs t-bag...en zelfs haywhire
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:03 schreef Timooon het volgende:
[..]Owjeej, zie ik daar een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hi
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef User_Name het volgende:
[afbeelding]
Ik weet het hij is niet leuk maar ik heb nu eenmaal flauwe humor![]()
[afbeelding]
ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef User_Name het volgende:
[afbeelding]
gadverdamme ik zit te eten man...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:27 schreef Gamedemon het volgende:
Best lullig voor die Sarah eigenlijk, ligt ze zo dood voor je, ze is nog warm en alles, dan doe je haar toch even als je de kans krijgt?
Als ze dood is werken al haar spieren niet meer. Dus al dat stront en pis komt er gewoon uitlopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:27 schreef Gamedemon het volgende:
Best lullig voor die Sarah eigenlijk, ligt ze zo dood voor je, ze is nog warm en alles, dan doe je haar toch even als je de kans krijgt?
Ik heb sinds gisteren alle 5 seizoenen van The Shield zitten downloaden, die moeten me wel bezig kunnen houden als ik me ga vervelenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:51 schreef erkel het volgende:
Damn 4 maanden wachtenMoet maar ff op zoek naar andere serie, 'The 4400' ofzo
Dan moet je even wachten tot de rigor mortis, zodat alle spieren weer lekker aanspannen/stijf wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:32 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Als ze dood is werken al haar spieren niet meer. Dus al dat stront en pis komt er gewoon uitlopen![]()
![]()
quote:
ieeeeellllgggg....maar ze heeft wel een lekkere pijpsmoelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je dat kwijl wegdenkt dan is ze nog best sexy toch?
en mischien is het geen kwijl maar is het de pope wat daar ligt
de wat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:20 schreef ImPrEzA het volgende:
"de warden"
[afbeelding]
Surequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef samchestido het volgende:
Zwak hoor, NBC, en al helemaal dat ze zolang ermee wachten (herfst). Ik denk niet dat ik dan weer ga kijken![]()
Ja, en Micheal gaat weer in zijn oude celquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef samchestido het volgende:
1. Óf ze worden weer gepakt en moeten weer terug
Ja nieuwe muur achter de plee samen met zijn burrito vriend terug in de zelfde cel en gewoon weer in de pi crew.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ja, en Micheal gaat weer in zijn oude cel![]()
Zwak om op NBC af te geven terwijl er al 22 afleveringen FOX rechtsonderin staatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef samchestido het volgende:
Wat een kuteinde.
NBC had veel beter 1 seizoen kunnen maken (qua goedheid van de serie). Het tweede seizoen wordt kut, want:
1. Óf ze worden weer gepakt en moeten weer terug
2. Óf je krijgt nu een heel seizoen met alleen die stomme 'madam' vice president, die nu opgelost moet worden.
Zwak hoor, NBC, en al helemaal dat ze zolang ermee wachten (herfst). Ik denk niet dat ik dan weer ga kijken![]()
Het verbaasde me echt dat ie niet ze hand ging likken of zoenen ofzo.. daar zie ik die gek echt wel toe in staatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:42 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg zo : Hahaha je krijgt die cuffs niet los
Zegt die abruzzi zo : hehehe klets!
zeg ik zo : Mijn hand?!?! wat doe je?!?!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zwak om op NBC af te geven terwijl er al 22 afleveringen FOX rechtsonderin staat.
[..]
Zwak om op NBC af te geven terwijl er al 22 afleveringen FOX rechtsonderin staat.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:40 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
De enige keer dat ik dat hoorde was voordat het vliegtuig vertrok, toen ze op die zandweg stonden. Toen zei de Pope geloof ik iets van "They're boxed in". Bij mij kwam iig gelijk het idee op dat toen het vliegtuig vertrok dat de politie dacht dat zij erin zaten. Je zag op het eind nog wel een lamp over dat veld schijnen, maar de straal kwam niet ver genoeg om hen zichtbaar te maken. Je zag ook geen politieagenten uit de auto stappen en als een gek dat veld in rennen. Ik hou het erop dat ze (voorlopig) de politie een stap voor zijn.
Dat ken je wel vergeten lijkt mij. Die gast was duidelijk mafia, en die ene stond heel de tijd met ze radio afgestemd op het politie kanaal..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zou daarso onder die heuvel de Abruzzi-airline gepositioneerd staan?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zou daarso onder die heuvel de Abruzzi-airline gepositioneerd staan?
Fox Mulderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben benieuwd, maar ik vrees dat PB al binnen 2 seizoenen the X-files achterna gaat.
[..]
jawelquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:12 schreef Un4 het volgende:
[..]
![]()
Beetje matige move om ineens in de laatste aflevering de president erbij te gaan halen, volgens mij hebben we de hele serie die kerel nog niet in beeld gezien. Heb liever dat ze er een beetje naartoe werken zoals bij 24.
En zulke eindes vind ik ook niet echt heel relaxed, doen ze naar mijn mening ook beter in 24. Daar kan je gewoon instappen aan het begin van het seizoen, dit gaat teveel verder op een verhaal waar je na een half jaar helemaal uit bent. Maar toch nog steeds een vermakelijke serie hoor!
Dan doel je dus op de tweede vergelijking die ik maak; daar had ik net zo goed The Shield of iets dergelijks neer kunnen zetten, dan gaat die vlieger ook op.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:15 schreef truStie het volgende:
24 is ook heel anders.. ten eerste zitten er grote tijden tussen twee seizoenen en elk seizoen is 1 dag en niet echt een lopend verhaal.. gewoon elk seizoen nieuwe rampen, en heel globaal op de achtergrond draait het een beetje om jack ze prive leven..
appels met peren vergelijken enzo..
Owja.. 1x!! kan je nagaan hoeveel indruk dat heeft gemaakt..quote:jawel
toen werd ze afgewezen door hem, was in 16/17/18 als ik me niet vergis
Bauer Powerquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:12 schreef Un4 het volgende:
[..]
![]()
Beetje matige move om ineens in de laatste aflevering de president erbij te gaan halen, volgens mij hebben we de hele serie die kerel nog niet in beeld gezien. Heb liever dat ze er een beetje naartoe werken zoals bij 24.
En zulke eindes vind ik ook niet echt heel relaxed, doen ze naar mijn mening ook beter in 24. Daar kan je gewoon instappen aan het begin van het seizoen, dit gaat teveel verder op een verhaal waar je na een half jaar helemaal uit bent. Maar toch nog steeds een vermakelijke serie hoor!
lekka lekkaquote:
i second that... goffer daar zijn spoiler tags voorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Bullshit, je mag hier best spoilers posten maar dan in een [.spoiler] tagje en niet zomaar alle info hier gooien, dan krijg je een ban. Ik hoop dat je en ban krijgt LTS
Ja, jammer. Ik moet niets hebben van romantiek, maar had haar nog wel wat met Scofield gegund in Mexico.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef Ogala het volgende:
Grappig dat Vanilla Ice nu de enige is die echt ontsnapt ! Wel jammer dat Sarah OD'd![]()
ja makkelijk lullen, feiten op een rij:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:31 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik denk ook dat die niet gepakt wordt en dat ze elkaar hopelijk tegen komen bij de 5 mil van db cooper, zou echt zonde zijn als t bag niet in seizoen 2 zit. Trouwens wel minder van die dikzak dat die iedereen ging snitchen.
Als je dit screenshot bekijkt, zou je zeggen..... even aanleggen... paar keer schieten en klaar!quote:
Mja sommige dingen zijn niet echt realistisch neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:01 schreef Sai het volgende:
Dé shit echt, 22. Natuurlijk is closure leuk, maar dit einde was voor mij echt totaal onverwacht, zeker aangezien Prison Break momenten als dit normaal gesproken altijd ongeveer zo oplost:
1 - Pijpenstelsel
Scofield is gezellig een beetje door de pijpen aan het lopen.
2- Cel
Oh shit! Er komt een bewaker aan en Scofield zit nog metersdiep! Sucre helemaal flippen natuurlijk.
3 - Pijpenstelsel
Scofield peutert nog eens in zijn neus.
RECLAME
4 - Cel
De bewaker komt binnen en zegt zo van 'HEY WAAR IS SCOFIELD'. Ineens komt Scofield onder de lakens vandaan en zegt zo iets van 'hey is er iets aan de hand ofzo
'.
Maar nu! Tering! Ik ben razend benieuwd naar het tweede seizoen in ieder geval. Ik hoop wel dat ze T-Bag er op de één of andere manier in houden, want hij is echt mijn favoriete personage. [14.gif].
Maar hij had wel een helm op, dus misschien hadden ze hem niet herkentquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:13 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Mja sommige dingen zijn niet echt realistisch nee![]()
Op dat grasveld kunnen die agenten van zo'n afstand Scofield en ze gang idd makkelijk neerhalen
Wat ik wel raar vond, hoe kan Haywire op ze dooie gemak gewoon wegfietsen? Was dat hele gebied niet omsingeld met cops![]()
Ja, maar hij heeft wel zo'n witte gewaad aan. En Scofield zei nog dat dat heel erg opvalt in het donker. Daarom reden ze toch weg zonder hemquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:20 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Maar hij had wel een helm op, dus misschien hadden ze hem niet herkent
ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 17 mei 2006 02:50 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft wel zo'n witte gewaad aan. En Scofield zei nog dat dat heel erg opvalt in het donker. Daarom reden ze toch weg zonder hemDan waren ze van hem af
![]()
En hij rijdt op een kinderfietsMaarja...we zullen het pas weten in Season 2, maar ik blijf het ongeloofwaardig vinden als hij echt op zo'n manier kan ontsnappen.
Zo werd hij genoemd door iemand heh? Ik vraag me af wat T-Bag gaat doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef Ogala het volgende:
Grappig dat Vanilla Ice nu de enige is die echt ontsnapt ! Wel jammer dat Sarah OD'd![]()
waarschijnlijk een soort van revenge of capt. hook in seizoen 2quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zo werd hij genoemd door iemand heh? Ik vraag me af wat T-Bag gaat doen.
Ik zie het wel gebeuren dat hij rustig terugfietst richting de gevangenis, zonder het in de gaten te hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:50 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
En hij rijdt op een kinderfietsMaarja...we zullen het pas weten in Season 2, maar ik blijf het ongeloofwaardig vinden als hij echt op zo'n manier kan ontsnappen.
nou en, hij is er nogquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat hij rustig terugfietst richting de gevangenis, zonder het in de gaten te hebben.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. Ook qua spanning + verhaalquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik probeer alleen aflevering 1 van de nieuwe serie.
Moet je dat niet spoilen, mighty one?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. Ook qua spanning + verhaal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Doe niet zo raarquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:32 schreef Mip1988 het volgende:
zonde, ik had liever gezien dat dit seizoen nog wat eps langer duurde en dan gewoon kappen met de serie ik weet niet in hoeverre ik seizoen 2 nog leuk ga vinden
maar dat zien we dan wel weer
Michael is gewoon schuldig natuurlijk. Hij heeft een bank 'overvallen'quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:41 schreef GewoneMan het volgende:
Uiteindelijk zullen ze bewijzen dat linc en micael onschuldig zijn maar wanneer ??? in wel
typo linc uiteraardquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Michael is gewoon schuldig natuurlijk. Hij heeft een bank 'overvallen'
Hij is leukquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef User_Name het volgende:
[afbeelding]
Ook al hadden ze het nog gehaald dan zouden ze het in de lucht ook erg moeilijk krijgen. 2 straaljagers zijn er zo bij..quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:01 schreef Johnns het volgende:
mn hart klopt nog als een gek! was weer vet
maar wat een kutstreek dat dat vliegtuig ineens vertrok. maarja, er moet nog een 2e seizoen gevult worden :p
Jawel, want in de aflevering zelf is niet 100% duidelijk of ze al dan niet dood is. De bevestiging ervan is dus wél een spoiler.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:13 schreef jorienvdherik het volgende:
nee geen spoiler
Bevestigingquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:22 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Jawel, want in de aflevering zelf is niet 100% duidelijk of ze al dan niet dood is. De bevestiging ervan is dus wél een spoiler.
Kan ook door die drugs komen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:24 schreef AlohaXa het volgende:
Ja man dat vrouwtje is allang dood, ze was toch helemaal grijs joh!
Ze zeggen idd dat er sprake is van een mogelijke DOA, dus het kan nog alle kanten op.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:22 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Jawel, want in de aflevering zelf is niet 100% duidelijk of ze al dan niet dood is. De bevestiging ervan is dus wél een spoiler.
Ja, ik heb er geen problemen mee. Lees maar paar pagina's terug, niet iedereen kan het waarderen als ik een reactie plaatsquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:12 schreef Jivis het volgende:
Ja wat, het is de VS-topic, de aflevering is anderhalve dag uit, is het dan nog steeds een spoiler?
Ik zeg toch ook niet dat híj het bevestigt? Ik zeg alleen dat een bevestiging van het al dan niet dood zijn van Sara een spoiler is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
BevestigingEr staat een vraagteken achter. Dus hij is niet zeker van zijn zaak.
Je reageert op zijn vraag of zijn eerdere post een spoiler is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:37 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat híj het bevestigt? Ik zeg alleen dat een bevestiging van het al dan niet dood zijn van Sara een spoiler is.
En niet op een vraag of een eventuele bevestiging van iemand die miraculeus weet wat er in seizoen 2 gaat gebeuren, een spoiler is.quote:Ja wat, het is de VS-topic, de aflevering is anderhalve dag uit, is het dan nog steeds een spoiler?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:23 schreef planethugo het volgende:
kan je dat niet even spoilen, als ze bij oprah zitten dan hebben ze het dus gered
Gek he?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
* Linc_The_Sink wordt op de 1 of ander manier gelijk geassioseerd met het woord: spoiler![]()
![]()
Leuk hé..quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef Meneer_Storm het volgende:
Linc_The_Sink, je begrijpt er na 1 seizoen nog geen snars van he?![]()
Gebruikersnaam: Linc_The_Sink
Voornaam: Micheal
Achternaam: Scofield
You do the math...![]()
En wie ben jij dan wel nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef Meneer_Storm het volgende:
Voornaam: MichealMichael
Achternaam: Scofield
Scherpquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel niet![]()
BTW mensen, volgende topic moet wel even een goeie titel krijgen, ik heb namelijk een verrassing voor jullie![]()
Ze weten toch dat ze niet in dat vliegtuig zitten...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:58 schreef Kogando het volgende:
Gelukkig is het identificatienummer van het vliegtuig bekend zodat de politie zich daar met man en macht op kan storten.
De politie stapte toch uit de wagens en ging achter ze aanquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze weten toch dat ze niet in dat vliegtuig zitten...
Ze moeten 8 gevangenen terug zien te vinden --> ze zien vijf mensen rennen in een veldje --> ze laten dat vliegtuig maar gewoon gaan... NOTquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:02 schreef crossover het volgende:
Ze weten toch dat ze niet in dat vliegtuig zitten...
Tweener zat al op de snelwegquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:09 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ze moeten 8 gevangenen terug zien te vinden --> ze zien vijf mensen rennen in een veldje --> ze laten dat vliegtuig maar gewoon gaan... NOT
Ze weten net niks dus
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef Miguel het volgende:
Charles 'Haywire' Patoshik
Prison Break (USA) #16: 'One-armed bandit'
.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |