quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zwak om op NBC af te geven terwijl er al 22 afleveringen FOX rechtsonderin staat.
jawelquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:12 schreef Un4 het volgende:
[..]
![]()
Beetje matige move om ineens in de laatste aflevering de president erbij te gaan halen, volgens mij hebben we de hele serie die kerel nog niet in beeld gezien. Heb liever dat ze er een beetje naartoe werken zoals bij 24.
En zulke eindes vind ik ook niet echt heel relaxed, doen ze naar mijn mening ook beter in 24. Daar kan je gewoon instappen aan het begin van het seizoen, dit gaat teveel verder op een verhaal waar je na een half jaar helemaal uit bent. Maar toch nog steeds een vermakelijke serie hoor!
Dan doel je dus op de tweede vergelijking die ik maak; daar had ik net zo goed The Shield of iets dergelijks neer kunnen zetten, dan gaat die vlieger ook op.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:15 schreef truStie het volgende:
24 is ook heel anders.. ten eerste zitten er grote tijden tussen twee seizoenen en elk seizoen is 1 dag en niet echt een lopend verhaal.. gewoon elk seizoen nieuwe rampen, en heel globaal op de achtergrond draait het een beetje om jack ze prive leven..
appels met peren vergelijken enzo..
Owja.. 1x!! kan je nagaan hoeveel indruk dat heeft gemaakt..quote:jawel
toen werd ze afgewezen door hem, was in 16/17/18 als ik me niet vergis
Bauer Powerquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:12 schreef Un4 het volgende:
[..]
![]()
Beetje matige move om ineens in de laatste aflevering de president erbij te gaan halen, volgens mij hebben we de hele serie die kerel nog niet in beeld gezien. Heb liever dat ze er een beetje naartoe werken zoals bij 24.
En zulke eindes vind ik ook niet echt heel relaxed, doen ze naar mijn mening ook beter in 24. Daar kan je gewoon instappen aan het begin van het seizoen, dit gaat teveel verder op een verhaal waar je na een half jaar helemaal uit bent. Maar toch nog steeds een vermakelijke serie hoor!
lekka lekkaquote:
i second that... goffer daar zijn spoiler tags voorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Bullshit, je mag hier best spoilers posten maar dan in een [.spoiler] tagje en niet zomaar alle info hier gooien, dan krijg je een ban. Ik hoop dat je en ban krijgt LTS
Ja, jammer. Ik moet niets hebben van romantiek, maar had haar nog wel wat met Scofield gegund in Mexico.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef Ogala het volgende:
Grappig dat Vanilla Ice nu de enige is die echt ontsnapt ! Wel jammer dat Sarah OD'd![]()
ja makkelijk lullen, feiten op een rij:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:31 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik denk ook dat die niet gepakt wordt en dat ze elkaar hopelijk tegen komen bij de 5 mil van db cooper, zou echt zonde zijn als t bag niet in seizoen 2 zit. Trouwens wel minder van die dikzak dat die iedereen ging snitchen.
Als je dit screenshot bekijkt, zou je zeggen..... even aanleggen... paar keer schieten en klaar!quote:
Mja sommige dingen zijn niet echt realistisch neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:01 schreef Sai het volgende:
Dé shit echt, 22. Natuurlijk is closure leuk, maar dit einde was voor mij echt totaal onverwacht, zeker aangezien Prison Break momenten als dit normaal gesproken altijd ongeveer zo oplost:
1 - Pijpenstelsel
Scofield is gezellig een beetje door de pijpen aan het lopen.
2- Cel
Oh shit! Er komt een bewaker aan en Scofield zit nog metersdiep! Sucre helemaal flippen natuurlijk.
3 - Pijpenstelsel
Scofield peutert nog eens in zijn neus.
RECLAME
4 - Cel
De bewaker komt binnen en zegt zo van 'HEY WAAR IS SCOFIELD'. Ineens komt Scofield onder de lakens vandaan en zegt zo iets van 'hey is er iets aan de hand ofzo
'.
Maar nu! Tering! Ik ben razend benieuwd naar het tweede seizoen in ieder geval. Ik hoop wel dat ze T-Bag er op de één of andere manier in houden, want hij is echt mijn favoriete personage. [14.gif].
Maar hij had wel een helm op, dus misschien hadden ze hem niet herkentquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:13 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Mja sommige dingen zijn niet echt realistisch nee![]()
Op dat grasveld kunnen die agenten van zo'n afstand Scofield en ze gang idd makkelijk neerhalen
Wat ik wel raar vond, hoe kan Haywire op ze dooie gemak gewoon wegfietsen? Was dat hele gebied niet omsingeld met cops![]()
Ja, maar hij heeft wel zo'n witte gewaad aan. En Scofield zei nog dat dat heel erg opvalt in het donker. Daarom reden ze toch weg zonder hemquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:20 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Maar hij had wel een helm op, dus misschien hadden ze hem niet herkent
ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 17 mei 2006 02:50 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft wel zo'n witte gewaad aan. En Scofield zei nog dat dat heel erg opvalt in het donker. Daarom reden ze toch weg zonder hemDan waren ze van hem af
![]()
En hij rijdt op een kinderfietsMaarja...we zullen het pas weten in Season 2, maar ik blijf het ongeloofwaardig vinden als hij echt op zo'n manier kan ontsnappen.
Zo werd hij genoemd door iemand heh? Ik vraag me af wat T-Bag gaat doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef Ogala het volgende:
Grappig dat Vanilla Ice nu de enige is die echt ontsnapt ! Wel jammer dat Sarah OD'd![]()
waarschijnlijk een soort van revenge of capt. hook in seizoen 2quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zo werd hij genoemd door iemand heh? Ik vraag me af wat T-Bag gaat doen.
Ik zie het wel gebeuren dat hij rustig terugfietst richting de gevangenis, zonder het in de gaten te hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:50 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
En hij rijdt op een kinderfietsMaarja...we zullen het pas weten in Season 2, maar ik blijf het ongeloofwaardig vinden als hij echt op zo'n manier kan ontsnappen.
nou en, hij is er nogquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat hij rustig terugfietst richting de gevangenis, zonder het in de gaten te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |