quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef User_Name het volgende:
[afbeelding]
Ik weet het hij is niet leuk maar ik heb nu eenmaal flauwe humor![]()
Surequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef samchestido het volgende:
Zwak hoor, NBC, en al helemaal dat ze zolang ermee wachten (herfst). Ik denk niet dat ik dan weer ga kijken![]()
Ja, en Micheal gaat weer in zijn oude celquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef samchestido het volgende:
1. Óf ze worden weer gepakt en moeten weer terug
Ja nieuwe muur achter de plee samen met zijn burrito vriend terug in de zelfde cel en gewoon weer in de pi crew.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ja, en Micheal gaat weer in zijn oude cel![]()
Zwak om op NBC af te geven terwijl er al 22 afleveringen FOX rechtsonderin staatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef samchestido het volgende:
Wat een kuteinde.
NBC had veel beter 1 seizoen kunnen maken (qua goedheid van de serie). Het tweede seizoen wordt kut, want:
1. Óf ze worden weer gepakt en moeten weer terug
2. Óf je krijgt nu een heel seizoen met alleen die stomme 'madam' vice president, die nu opgelost moet worden.
Zwak hoor, NBC, en al helemaal dat ze zolang ermee wachten (herfst). Ik denk niet dat ik dan weer ga kijken![]()
Het verbaasde me echt dat ie niet ze hand ging likken of zoenen ofzo.. daar zie ik die gek echt wel toe in staatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:42 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg zo : Hahaha je krijgt die cuffs niet los
Zegt die abruzzi zo : hehehe klets!
zeg ik zo : Mijn hand?!?! wat doe je?!?!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zwak om op NBC af te geven terwijl er al 22 afleveringen FOX rechtsonderin staat.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zwak om op NBC af te geven terwijl er al 22 afleveringen FOX rechtsonderin staat.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:40 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
De enige keer dat ik dat hoorde was voordat het vliegtuig vertrok, toen ze op die zandweg stonden. Toen zei de Pope geloof ik iets van "They're boxed in". Bij mij kwam iig gelijk het idee op dat toen het vliegtuig vertrok dat de politie dacht dat zij erin zaten. Je zag op het eind nog wel een lamp over dat veld schijnen, maar de straal kwam niet ver genoeg om hen zichtbaar te maken. Je zag ook geen politieagenten uit de auto stappen en als een gek dat veld in rennen. Ik hou het erop dat ze (voorlopig) de politie een stap voor zijn.
Dat ken je wel vergeten lijkt mij. Die gast was duidelijk mafia, en die ene stond heel de tijd met ze radio afgestemd op het politie kanaal..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zou daarso onder die heuvel de Abruzzi-airline gepositioneerd staan?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zou daarso onder die heuvel de Abruzzi-airline gepositioneerd staan?
Fox Mulderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben benieuwd, maar ik vrees dat PB al binnen 2 seizoenen the X-files achterna gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |