Geen school/werk of whatever?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef Myers het volgende:
Aangezien ik tegenwoordig toch pas rond 4:30 in slaap val, denk ik dat ik nu ook eens wakker blijf en het vanacht gewoon ga kijken![]()
Sterkte, ik houd et niet volquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef Myers het volgende:
Aangezien ik tegenwoordig toch pas rond 4:30 in slaap val, denk ik dat ik nu ook eens wakker blijf en het vanacht gewoon ga kijken![]()
Ik dacht 4 uur, maar weet 't niet meer zeker. Ben ook te moe om oude topics door te spitten, stond wel ergens meende ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:32 schreef Jasza het volgende:
Ik wil dat ook wel weten, 2 uur ofzo denk ik?
ROSENBERGGGGquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik dacht 4 uur, maar weet 't niet meer zeker. Ben ook te moe om oude topics door te spitten, stond wel ergens meende ik.
Wordt uitgezonden van 2 tot 3 's nachts NL-tijd, moet dan nog 'verwerkt' worden en is voor 4 uur altijd beschikbaar voor mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
Ik dacht 4 uur, maar weet 't niet meer zeker. Ben ook te moe om oude topics door te spitten, stond wel ergens meende ik.
Ik dus zowieso, maar ik weet nog niet of ik hem meteen ga kijken...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Oké, wie gaan zn wekker zetten voor de finale![]()
Briljante scene was dat ook, tussen Haywire en dat kind. Het doel was wel heel duidelijk om men te laten denken dat Haywire dat kind iets aan ging doen, maar toch leukquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:58 schreef tonks het volgende:
Jup ze zeiden doa.
Waarom vermoorde Abruzzi T-Bag niet, zoals hij eerst wel van plan was?quote:
Begrijp ik nou goed dat zij zelf de president heeft laten vermoorden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:10 schreef tonks het volgende:
Iedereen dacht natuurlijk na het zien van de preview dat de vise president dood ging
Discussie #1104.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Randomreader gebruik ff spoilertags please...
ik wil alleen even weten welk aflevering nummer deze laatste heeft???????
ok ok sorry hoor! maar ik las net ff over de dooie dokter... best zonde...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Discussie #1104.
Als de aflevering uitgezonden is hoeven er geen spoilertags meer gepost te worden. De laatste aflevering is 1.22 .
ze zag er niet meer echt levend uit he?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:52 schreef Symer het volgende:
Wat een ruk einde![]()
Verder was ie natuurlijk weer ongelooflijk spannend.
Hoorde ik nou goed dat die bewakers zeiden dat Sara dood was?![]()
Misschien was het wel zaad dat uit haar mond kwam?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:17 schreef Timmai het volgende:
[..]
ze zag er niet meer echt levend uit he?![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien was het wel zaad dat uit haar mond kwam?
Ik dacht eerst dat ze gewoon bewusteloos/in shock was na een overdosis.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:17 schreef Timmai het volgende:
[..]
ze zag er niet meer echt levend uit he?![]()
Dat kan, maar niet automatisch zoals met de vice president gebeurde.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:52 schreef tonks het volgende:
Kan het zijn dat de gouveneur nu vise president wordt?
Precies, ik vond het ook tegenvallen. Ep 21 was gewoon qua verhaal + spanning vele malen beter. En de cliffhanger? Tjah, die viel me een beetje tegen. Vooral als je de info leest over season 2, dan weet je al hoe het gaat aflopen enzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:51 schreef crossover het volgende:
Ja, de vorige aflevering was veeeeeel beter. Deze viel maar tegen eigenlijk.
She isn't deadquote:
Ach, het geeft tenminste nog wat hoop en zin om het te blijven volgenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bedankt LTS weten we dat ook weer, helmjosti.
Ze zat aardig onder de smink.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:33 schreef Scotix het volgende:
Kloten einde, te open! gaan ze een beetje rennen -_-
Ik denk dat sara het wel red, reanimatie ofzo
Pardon?quote:
Wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Scherpquote:
We moeten een LTS fantopic openen vol met spoilersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:42 schreef Merkie het volgende:
Toffe aflevering. LTS, bedankt voor de spoilert. Zo moeilijk om je mond te houden he. Zonder LTS zou het Prison Break-topic vele malen leuker zijn om te volgen. Dit is echt de enige reeks over een serie die steeds compleet verpest wordt door spoilers. En ook de enige waar LTS post. Trek uw conclusies
.
Ga huilenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:42 schreef Merkie het volgende:
Toffe aflevering. LTS, bedankt voor de spoilert. Zo moeilijk om je mond te houden he. Zonder LTS zou het Prison Break-topic vele malen leuker zijn om te volgen. Dit is echt de enige reeks over een serie die steeds compleet verpest wordt door spoilers. En ook de enige waar LTS post. Trek uw conclusies
.
Jochie, dan kom je hier toch niet. Of open je je eigen Prison Break non-spoiler topic.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:42 schreef Merkie het volgende:
.
Deze opmerking getuigt eerder van het feit dat jij die opleiding gevolgd hebt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef ThaMadEd het volgende:
LTS zal vast een afkorting zijn voor de opleiding die hij heeft gevolgd.
Zeer scherpquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef ThaMadEd het volgende:
LTS zal vast een afkorting zijn voor de opleiding die hij heeft gevolgd.
Bullshit, je mag hier best spoilers posten maar dan in een [.spoiler] tagje en niet zomaar alle info hier gooien, dan krijg je een ban. Ik hoop dat je en ban krijgt LTSquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef s0k het volgende:
[..]
Jochie, dan kom je hier toch niet. Of open je je eigen Prison Break non-spoiler topic.
Huilie.
Volgens mij ligt er achter dat heuvel nog wel een vliegtuigjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:35 schreef _SnoepHond het volgende:
Te spannuuundMaar ze moeten dus nu helemaal naar Mexico rennen?
Of jij zet die kut spoilers anders ff tussen spoiler tags.. die dingen zijn er niet voor niets. Dan zijn er ook geen problemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Donder toch allemaal een eind op! Dan moest je de spoilers toch niet lezen, losers![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Doe dat maar in Welke spoiler op me auto
Waarom zou de vice-president het water gegeven moeten hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
maar ik dacht juist dat de vice president het giftige water op dronk, maar wie had dat nou gemaakt dan, ik heb niet gezien dat ze dat water gaf aan de echte president
ja dat snapte ik dus niet, wie heeft dat giftige water gemaakt dan ? ik zag alleen dat de vice het op dronk en dacht dat ze tijdens de toespraak dood zou vallen. omdat die van het bedrijf van haar af willen. Dus was de som al snel gemaakt, het bedrijf geeft giftig water aan de vice presidentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou de vice-president het water gegeven moeten hebben? Er kwam een hele tray vol met flesjes water aan, waarvan 1 met giftig water bestemd voor de president. Dat ze je nou laten denken dat het voor de vice-president was verandert daar niks aan.
Volgens mij zijn er twee mogelijkheden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dat snapte ik dus niet, wie heeft dat giftige water gemaakt dan ? ik zag alleen dat de vice het op dronk en dacht dat ze tijdens de toespraak dood zou vallen. omdat die van het bedrijf van haar af willen. Dus was de som al snel gemaakt, het bedrijf geeft giftig water aan de vice president
denk nr 1quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er twee mogelijkheden.
Nummer 1: The company kiest eieren voor haar geld. Die ene vrouw (Samantha heet ze dacht ik, in ieder geval degene die Kellerman ontsloeg) vertelde al in afl. 21 dat de Vice-President alles in het werk zou stellen om in de race te blijven voor presidentschap. Dus misschien denkt Company wel van ''laten we er geen puinhoop van maken cq. de zaak escaleren'' dus we killen de President. Typisch Prison Break dat ze de kijkers op verkeerde been zetten want iedereen dacht dat de Vice-President vergiftigd zou worden.
Nummer 2: De Vice-President is er achter gekomen dat ze haar zouden vergiftigen. Dan denk je hoe dan? Tjah, misschien via Kellerman. Hij is een trouwe bondgenoot van haar. En dan heeft hij die flesjes omgewisself ofzo.
Zoiets denk ik dan. Maar ja, blijft beetje onduidelijk omtrent dat gebeuren.
kijk even hierquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef jorienvdherik het volgende:
heeft iemand nog die foto van arbruzzi met een hakbijl
precies.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:01 schreef Merkie het volgende:
Beide fout. De vice-president heeft het zelf geregeld. Ze zegt ook tegen Samantha van "you thought I couldn't get things done". De meest logische en sluitende verklaring is dat zij de president heeft laten vermoorden om The Company terug te pakken.
Dat was vorig jaar in 24 seizoen 4 ook, blijkbaar is dat een haastklus omdat er permanent een president moet zijn o.i.d.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef s0k het volgende:
Ook zo droog dat het ritueel van VP om de President op te volgen, dat zweren op de bijbel enzo, gewoon in de keuken/bakkerij gebeurd, en niet ergens voor tientallen camera's
klikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef jorienvdherik het volgende:
heeft iemand nog die foto van arbruzzi met een hakbijl
De politie ging ook te voet verder.. maar zal wel close worden ja, ze hebben misschien net 100 meter voorsprongquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:23 schreef neggix het volgende:
Zo mooi.. HakZo handje eraf
Ben echt benieuwd hoe het verder gaat. Zo te zien lijkt me dat ze snel gepakt gaan worden. Lijkt me niet dat je te voet veel sneller kan zijn dan politie met heli etc...
Wanneer begint seizoen 2?
Ja, maar ze kunnen met auto's er toch omheen rijden en dat veld vastzetten? En helikopters vlogen er wel nog.. Lijkt me dat dat erg moeilijk wordquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:27 schreef truStie het volgende:
[..]
De politie ging ook te voet verder.. maar zal wel close worden ja, ze hebben misschien net 100 meter voorsprong
Dat is niet zo gek. Lyndon B. Johnson werd na de moord op Kennedy beëdigd in het vliegtuig, waarin ook het lijk van Kennedy werd vervoerd. Dat was nog geen twee uur na de moord.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef s0k het volgende:
Ook zo droog dat het ritueel van VP om de President op te volgen, dat zweren op de bijbel enzo, gewoon in de keuken/bakkerij gebeurd, en niet ergens voor tientallen camera's
Dit gebeurde in Air Force One na de dood van Pres. Kennedy in 1963. Volgens mij moet er gewoon zsm weer iemand in charge zijn in dit soort gevallen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef s0k het volgende:
T-bag moet op zoek naar een ziekenhuis, maar ik denk dat de kans er ook wel inzit dat hij naar Ms. Hollander gaat; lijkt mij wel een typje voor verpleegster. Verder gaat T-bag daarna uiteraard naar de Double K range in Tooile oid...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ben benieuwd wat T-bag gaat doen. Hij zal er niet al te fris uit![]()
ik denk ook dat die niet gepakt wordt en dat ze elkaar hopelijk tegen komen bij de 5 mil van db cooper, zou echt zonde zijn als t bag niet in seizoen 2 zit. Trouwens wel minder van die dikzak dat die iedereen ging snitchen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef Jopper1983 het volgende:
[..]
T-bag moet op zoek naar een ziekenhuis, maar ik denk dat de kans er ook wel inzit dat hij naar Ms. Hollander gaat; lijkt mij wel een typje voor verpleegster. Verder gaat T-bag daarna uiteraard naar de Double K range in Tooile oid...
Ze zouden er toch achterkomen. Gewoon in de cellen kijken en kijken wie er ontbreektquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:31 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Touwens wel minder van die dikzak dat die iedereen ging snitchen.
15 minuten extra om weg te rennen hadden ze net wel nodigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:33 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ze zouden er toch achterkomen. Gewoon in de cellen kijken en kijken wie er ontbreekt![]()
Er waren echt geen 3 plaatsen in het vliegtuig. Er waren 4 ramen, dus sowieso geen 3 plaatsen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:21 schreef Heintje het volgende:
Als het vliegtuig nou wel gewacht had. (nou ja, de piloot)
welke 3 hadden dan mee gemogen.
Volgens mij hadden C-note en sucre dan een probleem.
Het politieke gedeelte vind ik wel een mooi einde hebben, met de moord op de president.
Wat betekent DOA eigenlijk?
Je zag de politie toch achter ze aan gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:26 schreef FortunaHome het volgende:
Ik denk idd ook dat de politie denkt dat ze in dat vliegtuig zitten
Dan mochten er 2 op een stoel plaats nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:21 schreef Heintje het volgende:
Het politieke gedeelte vind ik wel een mooi einde hebben, met de moord op de president.
Volgens mij niet omdat de politie het er op het einde over heeft dat ze omsingeld zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:26 schreef FortunaHome het volgende:
Ik denk idd ook dat de politie denkt dat ze in dat vliegtuig zitten
Nieuwe seizoenen beginnen doorgaans in september / oktober. Geldt voor PB denk ik ook. Nog 4 maanden dus.quote:
Dead On Arrivalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:21 schreef Heintje het volgende:
Heb je het over ep 22quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:50 schreef kreuk050 het volgende:
Prachtig einde!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |