Ik denk dat het misschien een ander vliegtuig was, zo doen ze dat wel vaker bij Prison Break, de kijker conclusies aan laten nemen die niet kloppen om zo de spanning op te bouwen
![]()
. Deze ep was wel gruwelijk spannend, heb zitten rillen van de kou, terwijl het niet koud is
![]()
. Ik vind het wel raar dat T-bag nog kan lopen, als je hand afgehakt wordt, dan verlies je zoveel bloed en Haywire op het fietsje was helemaal geweldig. Zoals iemand al zei, juist degene die niet mee mochten, ontsnappen wel
![]()
.
Verder, ook ik stonk erin, ik had verwacht dat de VP vergiftigd werd, ik had NOOIT gedacht dat het van haar kwam dat gif en dat het richting de President ging. Maarja, nogmaals daar zijn goed in bij PB. Veronica heeft zichzelf wel in een lastig parket gezet, nu Terrence haar heeft gezien, nu moet ze nog wegkomen bij Blackfoot. En OMG, Sarah
![]()
. Allemaal door micheal. Overdose.
![]()
.
Kan niet wachten op S2, net zoals vele anderen. Het zal wel anders worden, nu Fox River er niet meer is, maar zolang ze zo goed blijven schrijven en regisseren, dan moet het een minstens net zo spannend seizoen worden!