Discussie #1104.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Randomreader gebruik ff spoilertags please...
ik wil alleen even weten welk aflevering nummer deze laatste heeft???????
ok ok sorry hoor! maar ik las net ff over de dooie dokter... best zonde...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Discussie #1104.
Als de aflevering uitgezonden is hoeven er geen spoilertags meer gepost te worden. De laatste aflevering is 1.22 .
ze zag er niet meer echt levend uit he?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:52 schreef Symer het volgende:
Wat een ruk einde![]()
Verder was ie natuurlijk weer ongelooflijk spannend.
Hoorde ik nou goed dat die bewakers zeiden dat Sara dood was?![]()
Misschien was het wel zaad dat uit haar mond kwam?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:17 schreef Timmai het volgende:
[..]
ze zag er niet meer echt levend uit he?![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien was het wel zaad dat uit haar mond kwam?
Ik dacht eerst dat ze gewoon bewusteloos/in shock was na een overdosis.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:17 schreef Timmai het volgende:
[..]
ze zag er niet meer echt levend uit he?![]()
Dat kan, maar niet automatisch zoals met de vice president gebeurde.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:52 schreef tonks het volgende:
Kan het zijn dat de gouveneur nu vise president wordt?
Precies, ik vond het ook tegenvallen. Ep 21 was gewoon qua verhaal + spanning vele malen beter. En de cliffhanger? Tjah, die viel me een beetje tegen. Vooral als je de info leest over season 2, dan weet je al hoe het gaat aflopen enzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:51 schreef crossover het volgende:
Ja, de vorige aflevering was veeeeeel beter. Deze viel maar tegen eigenlijk.
She isn't deadquote:
Ach, het geeft tenminste nog wat hoop en zin om het te blijven volgenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bedankt LTS weten we dat ook weer, helmjosti.
Ze zat aardig onder de smink.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:33 schreef Scotix het volgende:
Kloten einde, te open! gaan ze een beetje rennen -_-
Ik denk dat sara het wel red, reanimatie ofzo
Pardon?quote:
Wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |