Dit gebeurde in Air Force One na de dood van Pres. Kennedy in 1963. Volgens mij moet er gewoon zsm weer iemand in charge zijn in dit soort gevallen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef s0k het volgende:
Ook zo droog dat het ritueel van VP om de President op te volgen, dat zweren op de bijbel enzo, gewoon in de keuken/bakkerij gebeurd, en niet ergens voor tientallen camera's
T-bag moet op zoek naar een ziekenhuis, maar ik denk dat de kans er ook wel inzit dat hij naar Ms. Hollander gaat; lijkt mij wel een typje voor verpleegster. Verder gaat T-bag daarna uiteraard naar de Double K range in Tooile oid...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ben benieuwd wat T-bag gaat doen. Hij zal er niet al te fris uit![]()
ik denk ook dat die niet gepakt wordt en dat ze elkaar hopelijk tegen komen bij de 5 mil van db cooper, zou echt zonde zijn als t bag niet in seizoen 2 zit. Trouwens wel minder van die dikzak dat die iedereen ging snitchen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef Jopper1983 het volgende:
[..]
T-bag moet op zoek naar een ziekenhuis, maar ik denk dat de kans er ook wel inzit dat hij naar Ms. Hollander gaat; lijkt mij wel een typje voor verpleegster. Verder gaat T-bag daarna uiteraard naar de Double K range in Tooile oid...
Ze zouden er toch achterkomen. Gewoon in de cellen kijken en kijken wie er ontbreektquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:31 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Touwens wel minder van die dikzak dat die iedereen ging snitchen.
15 minuten extra om weg te rennen hadden ze net wel nodigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:33 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ze zouden er toch achterkomen. Gewoon in de cellen kijken en kijken wie er ontbreekt![]()
Er waren echt geen 3 plaatsen in het vliegtuig. Er waren 4 ramen, dus sowieso geen 3 plaatsen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:21 schreef Heintje het volgende:
Als het vliegtuig nou wel gewacht had. (nou ja, de piloot)
welke 3 hadden dan mee gemogen.
Volgens mij hadden C-note en sucre dan een probleem.
Het politieke gedeelte vind ik wel een mooi einde hebben, met de moord op de president.
Wat betekent DOA eigenlijk?
Je zag de politie toch achter ze aan gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:26 schreef FortunaHome het volgende:
Ik denk idd ook dat de politie denkt dat ze in dat vliegtuig zitten
Dan mochten er 2 op een stoel plaats nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:21 schreef Heintje het volgende:
Het politieke gedeelte vind ik wel een mooi einde hebben, met de moord op de president.
Volgens mij niet omdat de politie het er op het einde over heeft dat ze omsingeld zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:26 schreef FortunaHome het volgende:
Ik denk idd ook dat de politie denkt dat ze in dat vliegtuig zitten
Nieuwe seizoenen beginnen doorgaans in september / oktober. Geldt voor PB denk ik ook. Nog 4 maanden dus.quote:
Dead On Arrivalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:21 schreef Heintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |