Heb je het over ep 22quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:50 schreef kreuk050 het volgende:
Prachtig einde!!
weet niet, kun jij cd's branden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:03 schreef MMaRsu het volgende:
ff een vraagje he, kan ik deze aflevering nou gewoon op cd branden en in m'n nieuwe divx speler stoppen?
Idd, en zoals ik al in de OP had opgenomen was er ook al bevestigd dat ze eind augustus/begin september zouden beginnen met seizoen 2 uit te zenden. Gewoon 4 maanden dus zoals ik al langer zei, maar blijkbaar kom ik niet geloofwaardig genoeg over...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:44 schreef Merkie het volgende:
Nieuwe seizoenen beginnen doorgaans in september / oktober. Geldt voor PB denk ik ook. Nog 4 maanden dus.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:14 schreef TheFes het volgende:
een vriend van mij beweert dat zijn huisgenoot al 8 afleveringen heeft van season 2.. het lijkt mij vrij sterktotaal onmogelijk, aangezien ze nog niet eens zijn begonnen met het shooten van seizoen twee
Ja dat kan ik.quote:
Geweldige serie, zeker. Prachtig plot ook over het hele seizoen, en de laatste paar afleveringen. Maar ik vond de nieuwe, laatste episode matig, zeer matigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:50 schreef kreuk050 het volgende:
Prachtig einde!!
Wat een geweldige serie!
Ben benieuwd hoe ze gaan ontsnappen volgend seizoen, ik ga zeker weer kijken!
In dat geval gaat het prima in je divx spelerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat kan ik.
Maar het is een Divx speler ook, en vroeg me gewoon af of hij die dan ook kan lezen
Neh, hij heeft 8 afleveringen van het tweede gedeelte van seizoen 1 (14 t/m 21). Dat kan wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:14 schreef TheFes het volgende:
een vriend van mij beweert dat zijn huisgenoot al 8 afleveringen heeft van season 2.. het lijkt mij vrij sterk, maar ik zal er eens achteraan gaan..
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:38 schreef User_Name het volgende:
(hadden jullie dan verwacht dat ze tegen het einde van 22 ergens veilig ondergedoken in een cafe een biertje zouden drinken op hun succesvolle ontspanning?)
Die is ook tof! Maar daar zitten we nu ook in een pauzequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:51 schreef erkel het volgende:
Damn 4 maanden wachtenMoet maar ff op zoek naar andere serie, 'The 4400' ofzo
Ja !! iemand die ik ken zegt ook al season 2 te hebben vanuit amerika, ze heeft er al 3 gezien ze heeft ze op dvd....volgende week ga ik er ff langs om te kijken of ze liegt of nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:14 schreef TheFes het volgende:
een vriend van mij beweert dat zijn huisgenoot al 8 afleveringen heeft van season 2.. het lijkt mij vrij sterk, maar ik zal er eens achteraan gaan..
De enige keer dat ik dat hoorde was voordat het vliegtuig vertrok, toen ze op die zandweg stonden. Toen zei de Pope geloof ik iets van "They're boxed in". Bij mij kwam iig gelijk het idee op dat toen het vliegtuig vertrok dat de politie dacht dat zij erin zaten. Je zag op het eind nog wel een lamp over dat veld schijnen, maar de straal kwam niet ver genoeg om hen zichtbaar te maken. Je zag ook geen politieagenten uit de auto stappen en als een gek dat veld in rennen. Ik hou het erop dat ze (voorlopig) de politie een stap voor zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij niet omdat de politie het er op het einde over heeft dat ze omsingeld zijn.
ik sprak zelfs iemand die seizoen 3 al compleet heeftquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja !! iemand die ik ken zegt ook al season 2 te hebben vanuit amerika, ze heeft er al 3 gezien ze heeft ze op dvd....volgende week ga ik er ff langs om te kijken of ze liegt of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |