Ik ben dus al twee ronden vergeten te switchen naar dat team... Maar nu kan ik wat beters halenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb bijna hetzelfde team als jij geloof ik, ook met Rosberg, BMW en Michelin
Als je nog CD's met theorietesten nodig hebt geef je maar een gilquote:Op zondag 14 mei 2006 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga dinsdag die voor de auto halen, heb de ANWB pas van mn pa gekregen
ik dacht dat die bij het boek zaten, zo niet ga ik gillen, dank je voor het aanbod.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je nog CD's met theorietesten nodig hebt geef je maar een gil
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Fugie het volgende:
weer top gear vanavond ?
Ja doh, zou jij je vriendin in je ferrari van 2 a 3 ton laten rijden?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Juist niet.
Waarom denk je dat de make-up spiegeltjes op de zonneklep van de bijrijder zitten
Het valt ook op dat een vrouw in een snelle auto vrijwel altijd meerijdt
Denk er wel om dat er een stempel op je uitreksel staat! Ik kon tot twee keer toe terug naar het gemeentekantoor omdat die heikneuters bij de gemeentebalie dat vergeten waren en het CBR je om die reden mag wijgeren bij je rij-examen (daar heb je hem namelijk ook nodig)quote:Op zondag 14 mei 2006 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
voor theorie moet je ook iets bij het gemeentehuis halen? elke keer hetzelfde gezeik
kost weer 10 euro voor een stom A4tje waar je gegevens op staan....
En dat mag dan maar een half jaar oud zijnstelletje idioten!
Precies, en 6 maanden geldig, dus als je een beetje traag bent met lessen mag je er 2 halenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Denk er wel om dat er een stempel op je uitreksel staat! Ik kon tot twee keer toe terug naar het gemeentekantoor omdat die heikneuters bij de gemeentebalie dat vergeten waren en het CBR je om die reden mag wijgeren bij je rij-examen (daar heb je hem namelijk ook nodig)
Ach, dat doet een man net zo goed (die enzo die toen onder een bus/tram gereden is in de UKquote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja doh, zou jij je vriendin in je ferrari van 2 a 3 ton laten rijden?
Volgende aflevering van 5th gear zie je wat er dat kan gebeuren
Dan rijd een of andere muts een spiegel van een ferrari af
Zo snel was ik dan gelukkig weer welquote:Op zondag 14 mei 2006 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies, en 6 maanden geldig, dus als je een beetje traag bent met lessen mag je er 2 halen
Bang voor je WA zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
dat heeft niks met duur te maken, Sandra zla ook nooit in mijn Niva mogen rijden
Nee, heel simpel, de Niva is nooit als automaat geleverdquote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bang voor je WA zeker?
Hangt nogal van de vrouw af denk ik, als ze fatsoenlijk in d'r eigen Ka/colt/vrouwding rijdt zou ik er niet moeilijk over doen
Alleen bij het inparkeren...
Ik BOB doorgaans ook, maar een drankje op zijn tijd is toch wel eens lekker en dan zul je toch een replacement-bob(bin) moeten vindenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
Mja ik drink nooit, en vind het leuk om te rijden, dus in m'n eigen auto zullen idd weinig mensen rijden
ik heb een vasta taxi lekker makkelijk. Vannacht ook weer in die taxi. Yho ali die cd is kut he. Is turkse muziek. Weg gooien vind je niet. Ja ist goe. ZEKER WETEN ALI Jha is goe doe maar weg gooien.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik BOB doorgaans ook, maar een drankje op zijn tijd is toch wel eens lekker en dan zul je toch een replacement-bob(bin) moeten vinden
Die vent blijft dus cd's branden met jouquote:Op zondag 14 mei 2006 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een vasta taxi lekker makkelijk. Vannacht ook weer in die taxi. Yho ali die cd is kut he. Is turkse muziek. Weg gooien vind je niet. Ja ist goe. ZEKER WETEN ALI Jha is goe doe maar weg gooien.
Raam open op de snelweg hoppa cd uit het raam![]()
En dan vervolgens aangehouden worden door een motormuis met een halve CD op zijn helmquote:Op zondag 14 mei 2006 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een vasta taxi lekker makkelijk. Vannacht ook weer in die taxi. Yho ali die cd is kut he. Is turkse muziek. Weg gooien vind je niet. Ja ist goe. ZEKER WETEN ALI Jha is goe doe maar weg gooien.
Raam open op de snelweg hoppa cd uit het raam![]()
Kutfilm, hoewel Tara wel wat goedmaaktquote:
Het begon met taart, toen weer taart, toen buffet, toen weer taart, toen saté met stokbrood en salade, weer taart en toen weer salade.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het begon met taart, toen weer taart, toen buffet, toen weer taart, toen saté met stokbrood en salade, weer taart en toen weer salade.
Nee man lachen om die slappe humorquote:Op zondag 14 mei 2006 20:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kutfilm, hoewel Tara wel wat goedmaakt
En dat alles past allemaal in zo'n klein meisje?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het begon met taart, toen weer taart, toen buffet, toen weer taart, toen saté met stokbrood en salade, weer taart en toen weer salade.
Ik ben 3.10m ofzo manquote:Op zondag 14 mei 2006 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dat alles past allemaal in zo'n klein meisje?![]()
Ben jij goed in van die lianen slingeren?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
OEEEEEEEEEEEEEEEEEWAHHAEHAOEOEOAAOEAOO!
Hell yeahquote:Op zondag 14 mei 2006 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij goed in van die lianen slingeren?
Google wel: http://www.eurosong.nl/quote:Op zondag 14 mei 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet iemand wanneer het Eurovisie Songfestival is?
Ik hoop het niet voor je, hij is namelijk wazig.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Als het goed is ga ik over wtee weken ook zulke foto's maken
Ga je bril poetsenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je, hij is namelijk wazig.
Hij is zelfs overbelicht en wazigquote:Op zondag 14 mei 2006 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je, hij is namelijk wazig.
truequote:Op zondag 14 mei 2006 21:37 schreef ook_gek het volgende:
je kan zeggen wat je wilt. Maar top gear weet hoe ze opnamens moeten maken
Die shits kosten ook een gods vermogen
Nee, de webcam werkt niet op een macquote:Op zondag 14 mei 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aaaaaah, wou hij niet rukken voor de webcam en ben je nu boos op hem?
Die antenne is idd kut, ik heb op m'n werk al weer eentje gezien waarvan ie gesneuveld is..quote:
Maar die Jag kwam er toch zo ongelooflijk bloedgeil uitquote:Op zondag 14 mei 2006 21:37 schreef ook_gek het volgende:
je kan zeggen wat je wilt. Maar top gear weet hoe ze opnamens moeten maken
Die shits kosten ook een gods vermogen
nee het ging voor geen meter, maar was wel grappig met Hugiquote:
Alsof je je zorgen maakt om je antenne in een Jag XKquote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Die antenne is idd kut, ik heb op m'n werk al weer eentje gezien waarvan ie gesneuveld is..Dat geluid is tof, maar in de Coupé merk je d'r veel minder van.
der is niets mis met overijsselquote:Op zondag 14 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wou eerst Overijsselaar zeggen, maar ik vond oetlul aardiger [afbeelding]
Schop die snollaria's eens even heel snel van die Lambo afquote:Op zondag 14 mei 2006 22:11 schreef Virus.NL het volgende:
Vorige week bij RaceWars op circuit Zolder geweest
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Schop die snollaria's eens even heel snel van die Lambo af![]()
Die antenne is gewoon een sneu detail op verder een mooie autoquote:Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alsof je je zorgen maakt om je antenne in een Jag XK
En uiteraard ga je voor de convertible...
Ik vang ze wel opquote:Op zondag 14 mei 2006 22:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Schop die snollaria's eens even heel snel van die Lambo af![]()
Als t mijn Lambo was had ik ze eraf geschoptquote:Op zondag 14 mei 2006 22:11 schreef Virus.NL het volgende:
Vorige week bij RaceWars op circuit Zolder geweest
[afbeelding]
[afbeelding]
jaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Waren er ook nog andere auto's die een beetje 't fotograferen waard zijn?
echt weer een vrouwen opmerking hequote:Op zondag 14 mei 2006 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een lelijke schoenen!
Voor de rest was het 90% tupperware-tuningquote:Op zondag 14 mei 2006 22:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Waren er ook nog andere auto's die een beetje 't fotograferen waard zijn?
Wat een domme wijvenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een lelijke schoenen!
Ik zou het ook doen, voor een fotootje of 2.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat een domme wijvenJe gaat toch niet met je dikke aars op de über-fijne lak van zo'n italiaans stuk rijplezier zitten
![]()
Ze wilden niet op de kap van je Q4 gaan liggen eh? Dus nu ben je boosquote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat een domme wijvenJe gaat toch niet met je dikke aars op de über-fijne lak van zo'n italiaans stuk rijplezier zitten
![]()
ik ga nietquote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
trouwens, gaat er iemand hier naar Viva Italia? Of zijn Bo, Alfisti en ik de enigen?
Wanneer is het? Dan ga ik wel met de Alfaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
trouwens, gaat er iemand hier naar Viva Italia? Of zijn Bo, Alfisti en ik de enigen?
ah was ik al een beetje bang voor, dus laat dan maar zitten.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Voor de rest was het 90% tupperware-tuning![]()
[afbeelding]
tip 1: Ga niet op mijn motorkap liggenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze wilden niet op de kap van je Q4 gaan liggen eh? Dus nu ben je boos
[afbeelding]
hoi. als jij in je bikini op Sandra's spartamet poseert mag je een rondje ermee rijdenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen, voor een fotootje of 2.![]()
heeft tim nog de Alfa dan? Ik dacht dat die weg ging?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer is het? Dan ga ik wel met de Alfa![]()
Nee, danku Alex!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoi. als jij in je bikini op Sandra's spartamet poseert mag je een rondje ermee rijden
Ik misschien... wanneer was het ook alweer?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
Tim heeft heul geen Alfaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heeft tim nog de Alfa dan? Ik dacht dat die weg ging?
het is begin Juni meende ik, ik wacht nog op mn kaart.
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoi. als jij in je bikini op Sandra's spartamet poseert mag je een rondje ermee rijden
idd, dus dan krijg je dit soort dingen...quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ah was ik al een beetje bang voor, dus laat dan maar zitten.
1x brakenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
idd, dus dan krijg je dit soort dingen...
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is pas een snolquote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hey was Mukie er ook, dat heeft ze niet gezegdquote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
[afbeelding]
In haar dromenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey was Mukie er ook, dat heeft ze niet gezegd
op (pinkster) maandag 5 juni, je mag meerijden met mij, is wel net zo gezellig want een vriend en vriendin van me rijden ook al met me mee.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim heeft heul geen AlfaTim heeft nog steeds een CRX
Oh, misschien ga ik.
Ga dan solliciteren voor sport crew, das een stuk constructiever dan gewoon maar dingen afkraken.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:26 schreef M5 het volgende:
Die Fok F1 Mangager punten calculator klopt weer voor geen meter
Ik rij zelfquote:Op zondag 14 mei 2006 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op (pinkster) maandag 5 juni, je mag meerijden met mij, is wel net zo gezellig want een vriend en vriendin van me rijden ook al met me mee.
Wie heeft er een Alfa dan? En welk type?quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
tip 1: Ga niet op mijn motorkap liggen![]()
must resist.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga dan solliciteren voor sport crew, das een stuk constructiever dan gewoon maar dingen afkraken.
'Mijn' omaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie heeft er een Alfa dan? En welk type?
tis niet zo moeilijk om je eigen puntentelling te lezen dacht ik.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga dan solliciteren voor sport crew, das een stuk constructiever dan gewoon maar dingen afkraken.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is toch de busmaatschappij van LImburg?
Aanbieder van personen- en contractvervoer in Zuidoost Nederland.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is toch de busmaatschappij van LImburg?
Wat heb jij uitgevroten?quote:
Luie donderquote:Op zondag 14 mei 2006 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
4 topics? Wie denk je dat je voor je hebt?
[afbeelding]
1.4/1.6/1.8 ?? zal wel geen 2.0 QV zijn?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
'Mijn' oma
Alfa Romeo 146, Twin Spark yadda yadda.
Beats a DTM-style whiperquote:
Weet ik 't. Het zal wel een 1.4 zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1.4/1.6/1.8 ?? zal wel geen 2.0 QV zijn?
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Aanbieder van personen- en contractvervoer in Zuidoost Nederland.
Freak!
Den Oudsten Alliancequote:Op zondag 14 mei 2006 22:32 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Dit is zelfs mijn busstationnetje
quote:
quote:8000-serie 8050 bij busstation Gennep
Autobussen 8000 serie: bouwjaar 1999
Chassismerk Den Oudsten
Carrosserie Den Oudsten
Chassistype Alliance B95
270 PK
Leeggewicht 10600 kg
Lengte 11970
Breedte 2500 mm
Hoogte 3170
Zitplaatsen 41/45
Staanplaatsen 39/42
Verbruik ± 40 liter per 100 km
Wanneer kom je hier nou eens pilsen lambalquote:Op zondag 14 mei 2006 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weekendje paps en mams, oftewel, kroegje in - kroegje uit![]()
[afbeelding]
Ja foei!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou sorry datik nog nooit een bus op de foto heb gezet in LImburg hoor
Ik zou het wel in de garage oefenenquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou het wel in de garage oefenen
[afbeelding]
Als je me uitnodigdquote:Op zondag 14 mei 2006 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier nou eens pilsen lambal
[afbeelding]
Komt nog wel, want de stadbus van maastricht is de enige maatschappij waar ik nog geen foto's van hebquote:
ik stond er midden in de nacht op een parkeerplaats van een golf club met een bmw 5 serie met lege accu en een dronken client op de achterbank.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De mooiste trucks ter wereld werden daar gemaakt
En deze dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komt nog wel, want de stadbus van maastricht is de enige maatschappij waar ik nog geen foto's van heb
Spelvautenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je me uitnodigd
[afbeelding]
Ach, t was in ieder geval neit je eiegn autoquote:Op zondag 14 mei 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik stond er midden in de nacht op een parkeerplaats van een golf club met een bmw 5 serie met lege accu en een dronken client op de achterbank.![]()
Sindsdien heb je een hekel aan VW Golfjes?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik stond er midden in de nacht op een parkeerplaats van een golf club met een bmw 5 serie met lege accu en een dronken client op de achterbank.![]()
Hierrrrr jijquote:Op zondag 14 mei 2006 22:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je me uitnodigd
[afbeelding]
Ach, het is in elk geval een Alfa, mijn eerste van ook een 1.4 IE (maar wel een boxerquote:
ik ben 2 jaar elke ochtend naar school gegaan in een zo'n nieuwe MAN stadsbus. die dingen zijn best wel ok.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: MAN R07 RHC 414-12M
Eigenaar: BBA
Land van herkomst: Nederland
Datum: 06-05-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: busnummer 6604; lijn 401 Breda-Utrecht vv; Interliner
dit is geen stadsbus en hij reed twee jaar geleden nog nietquote:Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ben 2 jaar elke ochtend naar school gegaan in een zo'n nieuwe MAN stadsbus. die dingen zijn best wel ok.
ze haat Alfa, ze vind ze lelijk, waarom zou ze dan in godsnaam er door omringd willen worden?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, het is in elk geval een Alfa, mijn eerste van ook een 1.4 IE (maar wel een boxer).
En met meerijden bedoelde ik trouwens meer met de 155 club mee op rijden, wij rijden altijd in colonne erheen
Maar ik ga nu naar bed
Deze heeft ook een boxermotor.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, het is in elk geval een Alfa, mijn eerste van ook een 1.4 IE (maar wel een boxer).
En met meerijden bedoelde ik trouwens meer met de 155 club mee op rijden, wij rijden altijd in colonne erheen
Maar ik ga nu naar bed
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar ik ga nu naar bed
Ik heb nog twintig frikandellen en twintig hamburgers voor op de BBQ 14.gifquote:
BBQ meet bij de Vinkjesquote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nog twintig frikandellen en twintig hamburgers voor op de BBQ 14.gif
[afbeelding]
FBGBIERBBQ meet bij mij thuis gaat het over graftakquote:
Klikt goed [14.gif]quote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nog twintig frikandellen en twintig hamburgers voor op de BBQ 14.gif
[afbeelding]
Ja lekker boeiend vor niet FBGsquote:Op zondag 14 mei 2006 22:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
FBGBIERBBQ meet bij mij thuis gaat het over graftak
[afbeelding]
De tuin lijkt klein op die picquote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
\
op die manier lijkt ie wel achterlijk veel op een Skoda felicia fun btw
Je kan ook gewoon vragen of je mag komen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend vor niet FBGs
Wat BoJo zegt!![]()
Vergeleken met die van ons lijkt zelfs Peu zn tuin kleinquote:Op zondag 14 mei 2006 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De tuin lijkt klein op die pic![]()
[afbeelding]
mag ik komen, indien het direct na de opelmeet is ?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragen of je mag komen.
[afbeelding]
Sjoewe? Mag Alex komen om die frikandellen op te peuzelen?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragen of je mag komen.
[afbeelding]
Mits jij in bikini hier de afwas komt doenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sjoewe? Mag Alex komen om die frikandellen op te peuzelen?
op de spartametquote:Op zondag 14 mei 2006 22:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mits jij in bikini hier de afwas komt doen
[afbeelding]
Ik wilde je iig een bakkie leut en een frikandel aanbieden iddquote:Op zondag 14 mei 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mag ik komen, indien het direct na de opelmeet is ?
De afwasquote:Op zondag 14 mei 2006 22:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mits jij in bikini hier de afwas komt doen
[afbeelding]
whehe, prachtigquote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wilde je iig een bakkie leut en een frikandel aanbieden idd
[afbeelding]
Wil jij ook al komen profiteren van m'n frikandellenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
als het maar niet aankomend weekend is want dan ben ik me te pletter aan het rijden![]()
Iedereen wil jou delletjesquote:Op zondag 14 mei 2006 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wil jij ook al komen profiteren van m'n frikandellen
[afbeelding]
Ik stink heus niet hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij bedoelde: mits wij jou in je bikini af mogen wassen
De douche is in de keukenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij bedoelde: mits wij jou in je bikini af mogen wassen
Wat is dat voor een lulkoekquote:Op zondag 14 mei 2006 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je mij ziet ga je soppen ---> soppende vrouwen stinken
nee eigenlijk niet... ik moet afvallenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wil jij ook al komen profiteren van m'n frikandellen
[afbeelding]
In je bikini op m'n Jan de Bouvrie tafel liggen, terwijl wij buiten frikandellen bakken dan?quote:
Okidokiquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In je bikini op m'n Jan de Bouvrie tafel liggen, terwijl wij buiten frikandellen bakken dan?
[afbeelding]
Krijg jij een halvequote:
Ooooh daar ben ik wel een voorstander vanquote:Op zondag 14 mei 2006 22:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
FBGBIERBBQ meet bij mij thuis gaat het over graftak
[afbeelding]
Jij blijkbaar in de verkeerdequote:Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt duidleijk nog noog met je neus in een natte doos gezeten
betaal ik er ook voor dan profiteer ik helemaal nergens van. Jij blij, moeders blij en ik alsnog (financieel) afgevallen.quote:
Ik heb hier nog een mooie MSN quote....quote:Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt duidleijk nog noog met je neus in een natte doos gezeten
wat dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een mooie MSN quote....[afbeelding]
[afbeelding]
dat word dozen bijkopen danquote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ooooh daar ben ik wel een voorstander van![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Alsof ik er voor betaald heb zekerquote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
betaal ik er ook voor dan profiteer ik helemaal nergens van. Jij blij, moeders blij en ik alsnog (financieel) afgevallen.![]()
Is dat toestemming tot plaatsen?quote:
jaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dat toestemming tot plaatsen?
[afbeelding]
40 stukken vlees voor 4,1 eters ? _o-quote:
Mja de context ligt dinsdag op je matquote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaallene ik wil er nu al bij vertellen dat er een context is
oh ja das waar ook. gelukkig zit Sandra niet naast me, die weet nog van niksquote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja de context ligt dinsdag op je mat
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, ik ben geil, neem me
Die reageren daar ook opquote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beter een A, die zien wat er eerst stond
Het is ook geen hol meer aan.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zou het niet wteen, ik ben nog nooit in de crew chat geweest
zo heel veel gebeurd daar ook niet hoor, af en toe eens een relletjequote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:
Het is ook geen hol meer aan.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoewe regelt 't! Dus Sjoewe mag die samenvatting in mekaar flansen!quote:Op zondag 14 mei 2006 23:05 schreef Hugster het volgende:
ey ik kan dit niet volgen hoor
Iemand een samenvatting van wat eh hoe nou het plan is? En met wie allemaal?
[afbeelding]
Alexxxxx onkende altijdquote:
Jij, Vink en ik, plus wie zichzelf durft te aanmelden gaan binnenkort hier bieren, een bbq'en als het weer het toe laat.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:05 schreef Hugster het volgende:
ey ik kan dit niet volgen hoor
Iemand een samenvatting van wat eh hoe nou het plan is? En met wie allemaal?
[afbeelding]
Pfff, dat is dus -1 frikandel voor jouquote:
Ja sorryquote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pfff, dat is dus -1 frikandel voor jou
[afbeelding]
-2 lafheidquote:Op zondag 14 mei 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja sorryMaar er is zonet nog iemand gebanned vanwege een soortgelijke uitspraak, en zonet ook nog een mod gebanned
![]()
't is geen modje meerquote:Op zondag 14 mei 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja sorryMaar er is zonet nog iemand gebanned vanwege een soortgelijke uitspraak, en zonet ook nog een mod gebanned
![]()
marty26quote:Op zondag 14 mei 2006 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
't is geen modje meerDan worden ze altijd rebels.
mooi weekend gehad dan?quote:
Ervaring?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
't is geen modje meerDan worden ze altijd rebels.
Wil je die ene frikandel die je nog overhebt nog echt op het spel zettenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
en ikl ben zo rebels dat ik geen deel 1006 open!
Mag ik 'm danquote:Op zondag 14 mei 2006 23:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wil je die ene frikandel die je nog overhebt nog echt op het spel zetten
[afbeelding]
Waar was die mod van anyway?quote:
Denk je dat je echt drie aangeschoten jonge heren met übermannenhumor aankan?quote:
DIGquote:Op zondag 14 mei 2006 23:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waar was die mod van anyway?
Ik weet alleen nog dat ie ooit in #fok zat en toen fokradio () deed
Daar kom ik nooit, allemaal enge mensen daar :xquote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
DIG
Nee, ik blijf wel op mijn tafelquote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Denk je dat je echt drie aangeschoten jonge heren met übermannenhumor aankan?
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, allemaal enge mensen daar :x
Het tweede gedeelte was niet geheel serieusquote:
Op jouw tafel? Wat doe je daar?quote:
je hebt gewoon gelijk hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 23:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het tweede gedeelte was niet geheel serieus
Zit net ff te kijken wat voor soort topics er staan en weet nu ook meteen waarom ik er nooit kom
Maar het tweede deel sloeg het meest op jezelfquote:Op zondag 14 mei 2006 23:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het tweede gedeelte was niet geheel serieus
Zit net ff te kijken wat voor soort topics er staan en weet nu ook meteen waarom ik er nooit kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |