In je bikini op m'n Jan de Bouvrie tafel liggen, terwijl wij buiten frikandellen bakken dan?quote:
Okidokiquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In je bikini op m'n Jan de Bouvrie tafel liggen, terwijl wij buiten frikandellen bakken dan?
[afbeelding]
Krijg jij een halvequote:
Ooooh daar ben ik wel een voorstander vanquote:Op zondag 14 mei 2006 22:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
FBGBIERBBQ meet bij mij thuis gaat het over graftak
[afbeelding]
Jij blijkbaar in de verkeerdequote:Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt duidleijk nog noog met je neus in een natte doos gezeten
betaal ik er ook voor dan profiteer ik helemaal nergens van. Jij blij, moeders blij en ik alsnog (financieel) afgevallen.quote:
Ik heb hier nog een mooie MSN quote....quote:Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt duidleijk nog noog met je neus in een natte doos gezeten

wat dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een mooie MSN quote....[afbeelding]
[afbeelding]
dat word dozen bijkopen danquote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ooooh daar ben ik wel een voorstander van![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Alsof ik er voor betaald heb zekerquote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
betaal ik er ook voor dan profiteer ik helemaal nergens van. Jij blij, moeders blij en ik alsnog (financieel) afgevallen.![]()
Is dat toestemming tot plaatsen?quote:
jaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dat toestemming tot plaatsen?
[afbeelding]
40 stukken vlees voor 4,1 eters ? _o-quote:
Mja de context ligt dinsdag op je matquote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaallene ik wil er nu al bij vertellen dat er een context is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |