Wat een domme wijvenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een lelijke schoenen!
Ik zou het ook doen, voor een fotootje of 2.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat een domme wijvenJe gaat toch niet met je dikke aars op de über-fijne lak van zo'n italiaans stuk rijplezier zitten
![]()
Ze wilden niet op de kap van je Q4 gaan liggen eh? Dus nu ben je boosquote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat een domme wijvenJe gaat toch niet met je dikke aars op de über-fijne lak van zo'n italiaans stuk rijplezier zitten
![]()
ik ga nietquote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
trouwens, gaat er iemand hier naar Viva Italia? Of zijn Bo, Alfisti en ik de enigen?
Wanneer is het? Dan ga ik wel met de Alfaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
trouwens, gaat er iemand hier naar Viva Italia? Of zijn Bo, Alfisti en ik de enigen?
ah was ik al een beetje bang voor, dus laat dan maar zitten.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Voor de rest was het 90% tupperware-tuning![]()
[afbeelding]
tip 1: Ga niet op mijn motorkap liggenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze wilden niet op de kap van je Q4 gaan liggen eh? Dus nu ben je boos
[afbeelding]
hoi. als jij in je bikini op Sandra's spartamet poseert mag je een rondje ermee rijdenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen, voor een fotootje of 2.![]()
heeft tim nog de Alfa dan? Ik dacht dat die weg ging?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer is het? Dan ga ik wel met de Alfa![]()
Nee, danku Alex!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoi. als jij in je bikini op Sandra's spartamet poseert mag je een rondje ermee rijden
Ik misschien... wanneer was het ook alweer?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
Tim heeft heul geen Alfaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heeft tim nog de Alfa dan? Ik dacht dat die weg ging?
het is begin Juni meende ik, ik wacht nog op mn kaart.
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoi. als jij in je bikini op Sandra's spartamet poseert mag je een rondje ermee rijden
idd, dus dan krijg je dit soort dingen...quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ah was ik al een beetje bang voor, dus laat dan maar zitten.
1x brakenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
idd, dus dan krijg je dit soort dingen...
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is pas een snolquote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hey was Mukie er ook, dat heeft ze niet gezegdquote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
[afbeelding]
In haar dromenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey was Mukie er ook, dat heeft ze niet gezegd
op (pinkster) maandag 5 juni, je mag meerijden met mij, is wel net zo gezellig want een vriend en vriendin van me rijden ook al met me mee.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim heeft heul geen AlfaTim heeft nog steeds een CRX
Oh, misschien ga ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |