Wat een domme wijvenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een lelijke schoenen!
Ik zou het ook doen, voor een fotootje of 2.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat een domme wijvenJe gaat toch niet met je dikke aars op de über-fijne lak van zo'n italiaans stuk rijplezier zitten
![]()
Ze wilden niet op de kap van je Q4 gaan liggen eh? Dus nu ben je boosquote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat een domme wijvenJe gaat toch niet met je dikke aars op de über-fijne lak van zo'n italiaans stuk rijplezier zitten
![]()
ik ga nietquote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
trouwens, gaat er iemand hier naar Viva Italia? Of zijn Bo, Alfisti en ik de enigen?
Wanneer is het? Dan ga ik wel met de Alfaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
trouwens, gaat er iemand hier naar Viva Italia? Of zijn Bo, Alfisti en ik de enigen?
ah was ik al een beetje bang voor, dus laat dan maar zitten.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Voor de rest was het 90% tupperware-tuning![]()
[afbeelding]
tip 1: Ga niet op mijn motorkap liggenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze wilden niet op de kap van je Q4 gaan liggen eh? Dus nu ben je boos
[afbeelding]
hoi. als jij in je bikini op Sandra's spartamet poseert mag je een rondje ermee rijdenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen, voor een fotootje of 2.![]()
heeft tim nog de Alfa dan? Ik dacht dat die weg ging?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer is het? Dan ga ik wel met de Alfa![]()
Nee, danku Alex!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoi. als jij in je bikini op Sandra's spartamet poseert mag je een rondje ermee rijden
Ik misschien... wanneer was het ook alweer?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
Tim heeft heul geen Alfaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heeft tim nog de Alfa dan? Ik dacht dat die weg ging?
het is begin Juni meende ik, ik wacht nog op mn kaart.
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoi. als jij in je bikini op Sandra's spartamet poseert mag je een rondje ermee rijden
idd, dus dan krijg je dit soort dingen...quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ah was ik al een beetje bang voor, dus laat dan maar zitten.
1x brakenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
idd, dus dan krijg je dit soort dingen...
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is pas een snolquote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hey was Mukie er ook, dat heeft ze niet gezegdquote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
[afbeelding]
In haar dromenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey was Mukie er ook, dat heeft ze niet gezegd
op (pinkster) maandag 5 juni, je mag meerijden met mij, is wel net zo gezellig want een vriend en vriendin van me rijden ook al met me mee.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim heeft heul geen AlfaTim heeft nog steeds een CRX
Oh, misschien ga ik.
Ga dan solliciteren voor sport crew, das een stuk constructiever dan gewoon maar dingen afkraken.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:26 schreef M5 het volgende:
Die Fok F1 Mangager punten calculator klopt weer voor geen meter
Ik rij zelfquote:Op zondag 14 mei 2006 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op (pinkster) maandag 5 juni, je mag meerijden met mij, is wel net zo gezellig want een vriend en vriendin van me rijden ook al met me mee.
Wie heeft er een Alfa dan? En welk type?quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
tip 1: Ga niet op mijn motorkap liggen![]()
must resist.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga dan solliciteren voor sport crew, das een stuk constructiever dan gewoon maar dingen afkraken.
'Mijn' omaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie heeft er een Alfa dan? En welk type?
tis niet zo moeilijk om je eigen puntentelling te lezen dacht ik.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga dan solliciteren voor sport crew, das een stuk constructiever dan gewoon maar dingen afkraken.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is toch de busmaatschappij van LImburg?
Aanbieder van personen- en contractvervoer in Zuidoost Nederland.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is toch de busmaatschappij van LImburg?
Wat heb jij uitgevroten?quote:
Luie donderquote:Op zondag 14 mei 2006 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
4 topics? Wie denk je dat je voor je hebt?
[afbeelding]
1.4/1.6/1.8 ?? zal wel geen 2.0 QV zijn?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
'Mijn' oma
Alfa Romeo 146, Twin Spark yadda yadda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |