Die antenne is idd kut, ik heb op m'n werk al weer eentje gezien waarvan ie gesneuveld is..quote:
Maar die Jag kwam er toch zo ongelooflijk bloedgeil uitquote:Op zondag 14 mei 2006 21:37 schreef ook_gek het volgende:
je kan zeggen wat je wilt. Maar top gear weet hoe ze opnamens moeten maken
Die shits kosten ook een gods vermogen
nee het ging voor geen meter, maar was wel grappig met Hugiquote:
Alsof je je zorgen maakt om je antenne in een Jag XKquote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Die antenne is idd kut, ik heb op m'n werk al weer eentje gezien waarvan ie gesneuveld is..Dat geluid is tof, maar in de Coupé merk je d'r veel minder van.
der is niets mis met overijsselquote:Op zondag 14 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wou eerst Overijsselaar zeggen, maar ik vond oetlul aardiger [afbeelding]
Schop die snollaria's eens even heel snel van die Lambo afquote:Op zondag 14 mei 2006 22:11 schreef Virus.NL het volgende:
Vorige week bij RaceWars op circuit Zolder geweest
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Schop die snollaria's eens even heel snel van die Lambo af![]()
Die antenne is gewoon een sneu detail op verder een mooie autoquote:Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alsof je je zorgen maakt om je antenne in een Jag XK
En uiteraard ga je voor de convertible...
Ik vang ze wel opquote:Op zondag 14 mei 2006 22:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Schop die snollaria's eens even heel snel van die Lambo af![]()
Als t mijn Lambo was had ik ze eraf geschoptquote:Op zondag 14 mei 2006 22:11 schreef Virus.NL het volgende:
Vorige week bij RaceWars op circuit Zolder geweest
[afbeelding]
[afbeelding]
jaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Waren er ook nog andere auto's die een beetje 't fotograferen waard zijn?
echt weer een vrouwen opmerking hequote:Op zondag 14 mei 2006 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een lelijke schoenen!
Voor de rest was het 90% tupperware-tuningquote:Op zondag 14 mei 2006 22:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Waren er ook nog andere auto's die een beetje 't fotograferen waard zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |