quote:Op zondag 14 mei 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
21 jaar of zo1985 lijkt me wel een mooi jaar
Oh en als je in een topic meld dat het dubbel is, heeft niemand iets aan he. TR is beter.
Het is samen met die van F&F de beste van FOk.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:11 schreef M5 het volgende:
[..]mja. dan zal het niet veel centen kosten nee.
Dan moet je die FAQ maar wat uitgebreider maken, dat stelt zo ook geen **** voor
Die gaat ook nooit meer weg?quote:
Oee suc6 vast danquote:Op zondag 14 mei 2006 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga dinsdag die voor de auto halen, heb de ANWB pas van mn pa gekregen
Die gaat zeker niet snel weg neequote:Op zondag 14 mei 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die gaat ook nooit meer weg?BEst veel FOkkers dan die zoveel van hun auto houden dat ie voor eeuwig blijft. De 2cv van 2cv en de Multipla van Klonk blijven ook.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens zeg maarquote:Op zondag 14 mei 2006 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is samen met die van F&F de beste van FOk.
Wat mankeert er aan dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens zeg maar
D'r staat alleen in dat ik niemand toe mag wensen dat ie zich om een boom krult, dat ik voor verkoop van m'n auto niet hier moet zijn, geen topics over illegale zaken hoef te openen en dat ik normaal moet doen. En dat terwijl het laatste punt dus al in de gewone Fok!FAQ staat. M.a.w d'r staat gewoon bijna niets in behalve 2 e-mail adressen.quote:
Ja, totaal verouderde links, die ook niet in een FAQ thuis horen. Maar de oude FAQ bestaat ook nog steeds hoor, kijk maar bij de slotjesquote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef M5 het volgende:
[..]
D'r staat alleen in dat ik niemand toe mag wensen dat ie zich om een boom krult, dat ik voor verkoop van m'n auto niet hier moet zijn, geen topics over illegale zaken hoef te openen en dat ik normaal moet doen. En dat terwijl het laatste punt dus al in de gewone Fok!FAQ staat. M.a.w d'r staat gewoon bijna niets in behalve 2 e-mail adressen.
Zo stonden er in de vorige FAQ nog wat links naar wat nuttige sites/topics bijv.
Door MutZquote:Op zondag 14 mei 2006 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is samen met die van F&F de beste van FOk.
ik zie hem niet, als ik deze link open Planes, Trains & Automobiles zie ik alleen de nieuwe faq.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, totaal verouderde links, die ook niet in een FAQ thuis horen. Maar de oude FAQ bestaat ook nog steeds hoor, kijk maar bij de slotjes
Nee. Vanuit Mod perspectief zijnde is een zo kort mogelijke FAQ het best. Want elke situatie is anders, en zo geef je jezelf wat spelingsruimte.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:24 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zie hem niet, als ik deze link open Planes, Trains & Automobiles zie ik alleen de nieuwe faq.
en je had me ook kunnen vragen (of je doet het 't zelf) om de links wat te updaten of eventueel nieuwe toe te voegen.
Nee. De MutZ versie is in de prullenbakquote:
Je kunt in je faq ook gewoon wat informatieve dingen stoppen behalve alleen regeltjes wat niet mag.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Vanuit Mod perspectief zijnde is een zo kort mogelijke FAQ het best. Want elke situatie is anders, en zo geef je jezelf wat spelingsruimte.
PTAers zijn gewoon slim, die stellen niet vaak dezelfde vraag.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Je kunt in je faq ook gewoon wat informatieve dingen stoppen behalve alleen regeltjes wat niet mag.
Nu is het een Regeltjes Topic en heeft het niets te maken met een Frequently Asked Questions - lijst.Goed voorbeeld vind ik DIG daar heb je een huisregeltjes topic en een echte FAQ.
Uhuhquote:Op zondag 14 mei 2006 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PTAers zijn gewoon slim, die stellen niet vaak dezelfde vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang geleden heb ik dus de FAQ bekekenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. De MutZ versie is in de prullenbakDeze is doro mij gemakat en door TF aangevuld. (Ja, hij was eerst nog korter) En goedgekeurd door de FA's en het comitee van oude wijze mannen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
is ie weg?IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke dag voordat ik weer in PTA kom check ik even de FAQ ofdat de mods bepaalde regels hebben veranderd
![]()
De nieuwe is er ook nog maar netquote:Op zondag 14 mei 2006 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang geleden heb ik dus de FAQ bekeken![]()
vandaar dat het aantal pageview soms dagen hetzelfde isquote:Op zondag 14 mei 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
IkElke dag voordat ik weer in PTA kom check ik even de FAQ ofdat de mods bepaalde regels hebben veranderd
![]()
Kutquote:Op zondag 14 mei 2006 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vandaar dat het aantal pageview soms dagen hetzelfde is
Een gepimpte nivaquote:Op zondag 14 mei 2006 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Passen ze ook op een Niva? [afbeelding]
Neh. Ik weet niet wat ik qua wielen ga doenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een gepimpte niva
Zijn die spinner wieldoppen van de action niet wat voor je?
Juist niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
soms is het best handig een mooie vrouw te zijn.
Wat een onzin.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Juist niet.
Waarom denk je dat de make-up spiegeltjes op de zonneklep van de bijrijder zitten
Het valt ook op dat een vrouw in een snelle auto vrijwel altijd meerijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |