VOl verwachting klopt mn hart. FOtografeer jij dan nog analoog btw?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een paar.
Maar ik heb de foto's nog niet, komt dus nog wel
soms is het best handig een mooie vrouw te zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zag ook een vage Honda, of nou ja vaag, zo vaag was ie niet. Toen kwam de eigenaar naar buiten gesprintOf ik niet een rondje wilde rijden, blabla.
Ah importeren dusquote:Op zondag 14 mei 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, klote is dat. In België is een groter aan bod gelukkig. En in Litouwen schijnt het enorm te zijn.
Zoals het er nu naar uitziet vanuit Litouwen inderdaad, maar ons contact daar heeft al een tijdje niks van zich laten horen....quote:
Neequote:Op zondag 14 mei 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
VOl verwachting klopt mn hart. FOtografeer jij dan nog analoog btw?
Tss, hij wilde me gewoon vast weer iets verkopenquote:soms is het best handig een mooie vrouw te zijn.
Ik gok eerder dat ie in je broekje wilde hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 18:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NeeDat niet.
[..]
Tss, hij wilde me gewoon vast weer iets verkopenIk heb het aanbod dus ook afgeslagen
Nou, het grappige was dat het geeneens zijn auto was.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat ie in je broekje wilde hoor
40+?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, het grappige was dat het geeneens zijn auto was.
Hij riep ineens de eigenaar erbij zodat ie even de auto kon openmaken.
Maar die vent was 40+![]()
Het zijn maar 40 turkse centimeters eh.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
40+?Zo groot?
dat schijnt pijnlijk te zijn ja, ik snap dat je dat niet in je broekje wilde.
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
40+?Zo groot?
dat schijnt pijnlijk te zijn ja, ik snap dat je dat niet in je broekje wilde.
Wel kut om een auto helemaal vanuit daar te halen lijkt mequote:Op zondag 14 mei 2006 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet vanuit Litouwen inderdaad, maar ons contact daar heeft al een tijdje niks van zich laten horen....
lijkt me juist wel leukquote:Op zondag 14 mei 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel kut om een auto helemaal vanuit daar te halen lijkt me
maar gelukkig is er op FOk iemand lid die al jaren in Litouwen woont, en daar een camping heeft. En gelukkig helpt hij ons mee. Als dat niet zo was geweest had ik het niet gedaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef M5 het volgende:
[..]
en een hoop gekloot met papierenen gelukkig is dat taaltje in litouwen ook zo makkelijk
Pessimist!quote:Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef M5 het volgende:
[..]
en een hoop gekloot met papierenen gelukkig is dat taaltje in litouwen ook zo makkelijk
als je de kosten wist dan welquote:Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij nooit met je jeep oor de bagger bent gaan banjeren he
185, maar daar moet nog 15 vanaf omdat die kut v10 van speed stuk gingquote:Op zondag 14 mei 2006 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
http://5gtt.com/f1/punten.php
180 punten bij de F1 gebeuren
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:57 schreef BoJo het volgende:
ik had ook geen Grand moeten kopen maar een Wrangler... dan had ik het hoogstwaarschijnlijk wel gedaan![]()
zal bij een niva wel meevallen aan kosten denk ik, als bij mij een dom reflectortje op de bumper al 22 euro ex btw kost dan wil je de echt technische meuk niet weten als dat stuk gaatquote:Op zondag 14 mei 2006 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh jaEn toch ga ik een terreincursus volgen
ik heb bijna hetzelfde team als jij geloof ik, ook met Rosberg, BMW en Michelinquote:Op zondag 14 mei 2006 18:58 schreef M5 het volgende:
[..]
185, maar daar moet nog 15 vanaf omdat die kut v10 van speed stuk ging
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een Wrangler met een eendenkoets
ga jij maar een vragen in litouwen naar de onderhouds historie van de auto die je op 't oog hebt bijvoorbeeld.quote:
boeit ook verder weinig op een nivaquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef M5 het volgende:
[..]
ga jij maar een vragen in litouwen naar de onderhouds historie van de auto die je op 't oog hebt bijvoorbeeld.![]()
en op garantie hoef je al helemaal niet te rekenen.
Ik overweeg nu al een tweede Niva te kopen voor onderdelenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal bij een niva wel meevallen aan kosten denk ik, als bij mij een dom reflectortje op de bumper al 22 euro ex btw kost dan wil je de echt technische meuk niet weten als dat stuk gaat![]()
ik heb die BMW motor d'r uit gezet omdat die van villeneuve vervangen werd (weet ik veel dat het je geen 20 punten kost als het VOOR de kwalificatie is, maar gelukkig ging ie nog een keer stukquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb bijna hetzelfde team als jij geloof ik, ook met Rosberg, BMW en Michelin
Wat fuckt dat, ik heb Duct Tape hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef M5 het volgende:
[..]
ga jij maar een vragen in litouwen naar de onderhouds historie van de auto die je op 't oog hebt bijvoorbeeld.![]()
en op garantie hoef je al helemaal niet te rekenen.
ik heb zo iets van, als ik een paar duizend euro uitgeef wil ik wel wat zekerheid hebben dat ie een maand later niet stuk is zonder enige vorm van garantie.quote:
Dan moet ie weer helemaal terugquote:Op zondag 14 mei 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb zo iets van, als ik een paar duizend euro uitgeef wil ik wel wat zekerheid hebben dat ie een maand later niet stuk is zonder enige vorm van garantie.
tsja af en toe moet je het risico durven nemen in je leven jongenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb zo iets van, als ik een paar duizend euro uitgeef wil ik wel wat zekerheid hebben dat ie een maand later niet stuk is zonder enige vorm van garantie.
Paar duziend euro? Ik ga echt niet meer dan duziend euro uitegevn aan een Niva daar. de reis + import gaan me al genoeg kosten. En de niva zo vol mogelijk stouwen met wat extra onderdelen natuurlijkquote:Op zondag 14 mei 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe oud denk je dat het beestje ongeveer gaat worden dat je koopt?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paar duziend euro? Ik ga echt niet meer dan duziend euro uitegevn aan een Niva daar. de reis + import gaan me al genoeg kosten. En de niva zo vol mogelijk stouwen met wat extra onderdelen natuurlijk
385 jaarquote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe oud denk je dat het beestje ongeveer gaat worden dat je koopt?
21 jaar of zoquote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe oud denk je dat het beestje ongeveer gaat worden dat je koopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |